Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elina Gustafsson ja Ansku Bergström avautuvat tv:ssä parisuhdekriisistään: Ellua tullaan tosi paljon iskemään

Vierailija
15.03.2023 |

Katsoitteko ohjelman? Mielenkiintoinen pari ja rohkeasti kertovat suhteeseen liittyvistä vaikeistakin asioista.

https://www.seiska.fi/katso/TV/Elina-Gustafsson-ja-Ansku-Bergstrom-avau…

Kommentit (177)

Vierailija
141/177 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen kampanja Ellua vastaan. Hän on siis ollut jättäjä? Väkisinkö pitää olla suhteessa vaikka ei enää tykkäisi? 

Kyllä täällä valtaosa on alusta saakka odottanut ja jännittänyt, että milloin ja missä kondiksessa Ansku pääsee tuosta suhteesta pois. 

Pääsee suhteesta pois? Nyt ei kyse  palstamammasta vaan normaaliälyisestä ihmisestä joka osaa itse tehdä ratkaisunsa. Olisi lähtenyt itse varmasti aiemmin jos olisi halunnut.

Vierailija
142/177 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti heillä on kuitenkin kaikki hyvin.

Tämä Ansku, en tiedä häntä muuten, mutta googlasin, kertoili jotain menopaussijuttuja jossain julkisuudessa. Itselläni loppui kaikki kiinnostus seksiin ja parisuhteisiin menopaussin myötä. Voin olla ystävä jonkun kanssa, mutta en jaksa mitään parisuhdejuttuja, kun ei kiinnosta. Seksikään ei kiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/177 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen kampanja Ellua vastaan. Hän on siis ollut jättäjä? Väkisinkö pitää olla suhteessa vaikka ei enää tykkäisi? 

Kyllä täällä valtaosa on alusta saakka odottanut ja jännittänyt, että milloin ja missä kondiksessa Ansku pääsee tuosta suhteesta pois. 

Oma elämä? Eipä taida löytyä?

Vierailija
144/177 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Ansku, en tiedä häntä muuten, mutta googlasin, kertoili jotain menopaussijuttuja jossain julkisuudessa. Itselläni loppui kaikki kiinnostus seksiin ja parisuhteisiin menopaussin myötä. Voin olla ystävä jonkun kanssa, mutta en jaksa mitään parisuhdejuttuja, kun ei kiinnosta. Seksikään ei kiinnosta. 

Siinä helposti loppuu parisuhde kuivan rusinan kanssa jos toinen vielä elossa seksirintamalla. Tai menee pettämiseen mutta se parempi vaihtoehto.

Vierailija
145/177 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo Ellun kuvat  instassa Mahaduran kanssa näytti jollain lailla sellaisilta pariskuntakuvilta. Poljetaan yhdessä auringonlaskuun. Ja niitä kuvia oli tosi monta sellaista. 

Onko Mahaduran hetero?

tuollaisen kysyminen on rasismia fasismia natsismia

Pahimmanlaatuista, vieläpä.

Vierailija
146/177 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee aikainen menopaussi parisuhteessa niin se on merkki siitä ettei ole ollut tarpeeksi seksiä. Että jo oli aikakin erota! Onko Ellu vaan hyväksikäyttänyt naistaan antamatta itse mitään takas. 

Vierailija
147/177 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketäköhän mökin saa

Vierailija
148/177 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkeilijä Elina Gustafssonille kertyi vuonna 2020 ansiotuloja 800 euroa. Pääomatuloja nyrkkeilijälle ei kertynyt, ja palautuksia hän sai 12 euroa.

siinä työttömille mallia

Vierailija
149/177 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee aikainen menopaussi parisuhteessa niin se on merkki siitä ettei ole ollut tarpeeksi seksiä. Että jo oli aikakin erota! Onko Ellu vaan hyväksikäyttänyt naistaan antamatta itse mitään takas. 

Hmm, ei se pääosin ihmisen geeneihin ohjelmoitu menopaussi taida ihan noin toimia kuitenkaan... Tai jos toimii, lähde väitteelle?

Vierailija
150/177 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä helposti loppuu parisuhde kuivan rusinan kanssa jos toinen vielä elossa seksirintamalla. Tai menee pettämiseen mutta se parempi vaihtoehto.

Kiitos kysymästä, en ole mikään kuiva rusina, ei vaan se seksi kiinnosta. Kyllä todellakin loppuu, en ala parisuhteessa olemaan, enkä seksiä harrasta, kun ei kiinnosta kerta. En ymmärrä kuka pettäisi ja ketä ilman parisuhdetta. Kommenttisi on todella kummallinen. Limakalvojen liukkaudesta ei ole kysymys lainkaan, jos sitä ajattelet.

Vierailija
151/177 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, ei se pääosin ihmisen geeneihin ohjelmoitu menopaussi taida ihan noin toimia kuitenkaan... Tai jos toimii, lähde väitteelle?

Juu, ei todellakaan riipu mistään toisista ihmisistä ja heidän tekemisistään. :-D 

Vierailija
152/177 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsu kävi

lähden yhdelle mun unelma seikkailulle, johon mun sielu on janonnut jo vuooooosia ja sitten se tuotiin tarjottimella mun eteen, niin oli tartuttava tilaisuuteen 🎯

oon 23 päivää pois ja pikkukettu on ollut tästä vähän surkeena, mut pärjää kyllä ja hän voi nauttia nukkumisesta ilman et kukaan tulee reviirille #positivevibes 😆🦊

pikkukettu on siitä myös esimerkillinen, et hän tietää ettei villieläintä voi sulkea häkkiin ja antaa mun mennä hymyssä suin, vaikka kova ikävä tietysti tuleekin 🥹

se saa mut kehräämään entisestään ja palaan sydän täynnä rakkautta pikkuketun luo🦊 love u

otin mun oranssin lätsän mukaan, koska se on bängeri ja saa mut onnelliseks! 😂🔥🧡

arvaatko mihin oon menossa?

kerron huomenna sijannin 🤭🎯

VAMOOOSSSSS 💥

Vierailija
153/177 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyrkkeilijä Elina Gustafssonille kertyi vuonna 2020 ansiotuloja 800 euroa. Pääomatuloja nyrkkeilijälle ei kertynyt, ja palautuksia hän sai 12 euroa.

siinä työttömille mallia

On juu. Melkein sääliksi käy...

Vierailija
154/177 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siinä työttömille mallia

Mää en ymmärrä näitä verotietojen tarkastelijoita, tiedättekö, että kun välillä tienaa tai yrittää, niillä tuloilla voi elellä vuosia ilman, että verottaja tekee yhtään mitään muina vuosina, saat vaan elellä ihan ittekses. Ei tartte sossua, ei sugar däddyä, kun elää omilla säästöillään. Onhan hän aktivoitunut ja ollut kaikenmoisissa tositeeveissä jne. sen jälkeen. Kaipa niistä jotain maksetaan. Kaikki eivät tarvitse jatkuvia tuloja ja mahtavasti kulutettavaa.

Vierailija
155/177 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siinä työttömille mallia

12.11.2020

Halusin tehdä päätöksen yksin. Toki olen pallotellut aihetta paljon terapiassa ja urheilupsykologin kanssa, että olihan se ollut tapetilla aiemminkin.

Gustafssonin läheisten yllätys olikin suuri, kun hän täräytti heille lopettamisuutisensa.

hyvä että 800 vuositulolla on varaa käydä terapiassakin

Vierailija
156/177 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siinä työttömille mallia

Mää en ymmärrä näitä verotietojen tarkastelijoita, tiedättekö, että kun välillä tienaa tai yrittää, niillä tuloilla voi elellä vuosia ilman, että verottaja tekee yhtään mitään muina vuosina, saat vaan elellä ihan ittekses. Ei tartte sossua, ei sugar däddyä, kun elää omilla säästöillään. Onhan hän aktivoitunut ja ollut kaikenmoisissa tositeeveissä jne. sen jälkeen. Kaipa niistä jotain maksetaan. Kaikki eivät tarvitse jatkuvia tuloja ja mahtavasti kulutettavaa.

tuskin ymmärrät raha-asioista muutenkaan

Vierailija
157/177 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oon 23 päivää pois ja pikkukettu on ollut tästä vähän surkeena, mut pärjää kyllä ja hän voi nauttia nukkumisesta ilman et kukaan tulee reviirille #positivevibes 😆🦊

pikkukettu on siitä myös esimerkillinen, et hän tietää ettei villieläintä voi sulkea häkkiin ja antaa mun mennä hymyssä suin, vaikka kova ikävä tietysti tuleekin 🥹"

Ei ole edes todellista.

Vierailija
158/177 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi pikkukettu tuona aikana saada tarpeekseen odottamisesta. Tai tajuta, ettei niin kova ikävä tullutkaan. Tai ei ikävä ollenkaan.

Vierailija
159/177 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

19.5.2024

Elinan kevät on kulunut mökkipuuhia tehdessä, sillä hän osti maaliskuussa kihlattunsa, tanssija Ansku Bergströmin kanssa mökin.

Olemme siellä aina kun mahdollista. Mökille pitäisi tehdä ainakin koira-aita ja ulkokuntosali, Elina kertoi suunnitelmistaan.

Kun pari etsi mökkiä, tärkeimmät kriteerit olivat järven läheisyys ja lyhyt matka. 

Mökki on melko uusi, ja se on kiva juttu, sillä sen korjaamiseen ei mene heti sataa tonnia.

Vierailija
160/177 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ketäköhän mökin saa

?????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä