Elina Gustafsson ja Ansku Bergström avautuvat tv:ssä parisuhdekriisistään: Ellua tullaan tosi paljon iskemään
Katsoitteko ohjelman? Mielenkiintoinen pari ja rohkeasti kertovat suhteeseen liittyvistä vaikeistakin asioista.
https://www.seiska.fi/katso/TV/Elina-Gustafsson-ja-Ansku-Bergstrom-avau…
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeasti; kuka haluaa olla tuon narsistin kanssa? 😳 Tullaan iskemään? 😳
Suomessa on oppivelvollisuus, mutta ei velvollisuutta oppia ymmärtämään lukemaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskakohan Ansku tulee järkiinsä? Jotenkin vaikea nähdä, että kukaan voisi hyvin tuollaisessa parisuhteessa. Löytyisiköhän sulle kuitenkin Ansku joku sinua enemmän arvostavampi nainen? Tai miksi ei mieskin, jos olet bi? En tiedä Anskun suuntauksista.
Eikös Ansku näistä enemmä sekaisin ole... Mustasukkainen ym.
Tietynlaiset ihmiset vetää puolelleen tietynlaisia ihmisiä.
Mitä Ellu tekee työkseen ? Ahtaaja rekkakuski bussikuski ?
Olen aina kuvitellut L-suhteiden olevan auvoisen leppoisia, sillä kyseessähän on kahden naisen välinen suhde.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut suhteessa naisen kanssa, itsekin siis olen nainen, jotkut lesbot osaavat olla todella röyhkeitä eivätkä kunnioita toisen tilaa. Monet melko pelottaviakin. Yökerhossa kerran minut jopa raahattiin vessakoppiin lääpittäväksi. Ellu vaikuttaa juuri tuollaiselta pelottavalta lesbolta.
Minua ei uskottu tällä palstalla kun kerroin että olen joutunut neljän eri naisen pahoinpitelemäksi.
T.Nainen
Vierailija kirjoitti:
Ovatko Ansku ja Ellu eronneet?
Mä mietin tätä myös, kun nyt viettivät uuttavuottakin erillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko Ansku ja Ellu eronneet?
Mä mietin tätä myös, kun nyt viettivät uuttavuottakin erillään.
Ja Ellu nyt jossain reissussa?
Maskuliiniset naiset on tosi suosittuja lesbopiiireissä, tätä on heteroiden vaikea ymmärtää. Jos on edes vähän julkkis niin takuulla on naiset kimpussa.
mitäköhän anskulle tapahtu kun rupes larppaamaan lepsoa
Vierailija kirjoitti:
Maskuliiniset naiset on tosi suosittuja lesbopiiireissä, tätä on heteroiden vaikea ymmärtää. Jos on edes vähän julkkis niin takuulla on naiset kimpussa.
Täytyy kyllä näin heterona (ainakin melkein) sanoa, että maskuliiniset hyväkroppaiset naiset ovat jännällä tavalla seksikkäitä... Enkä nyt tarkoita just Ellua.
Vierailija kirjoitti:
mitäköhän anskulle tapahtu kun rupes larppaamaan lepsoa
Larppaamaan? Eiköhän hänen seksuaalinen suuntautuminen ole bi. On ennen Elluakin ollut naisen kanssa.
Olen nähnyt Ellun livenä, ja on kyllä jotenkin karismaattinen persoona.
Tulee kyllä mieleen, että ei ehkä helpoin parisuhteessa, vaikuttaa levottomalta. Mutta mitä minä nyt asiasta tiedän, voin olla väärässäkin.
Olen miettinyt samaa, onko eronneet. Ei mitään yhteispäivityksiä enää?
Eikö Ansku ollut pitkässä parisuhteessa naisen kanssa jo aiemmin?
Sairaat lesbikset