AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023
Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!
Kommentit (2176)
Vierailija kirjoitti:
78.6p, alin hyväksytty 74.465. Varasija 20? Mitä😩 Metropolia toimintaterapeutti monimuoto hakukohteena.
Ilmeisesti oot ei-ensikertalainen. Ei-ek kiintiössä on ollut korkeammat pisterajat kuin ensikertalaisilla.
Varasija 43 paras tälllä hetkellä :(. Syksyllä sitten vaan uudestaan yrittämään neljättä kertaa. Harmittaa. Onnea kaikille opiskelupaikan saaneille!
Jokohan tänään tulee loput tulokset. En kestä jos täytyy kärvistellä vielä viikonlopun yli. 🥵
Mistä kouluista/linjoista vielä puuttuu tulokset ?
merba kirjoitti:
Onkohan mulla mitää mahiksii Oon tällä hetkellä varasijalla 21. JAMKiin tradenomi liiketalous puolelle jossa on 110 alotuspaikkaa. jänskättää
Mistä näkyy, että monta aloituspaikka on kyseisellä koululla?
Tuleekohan sitten sähköpostiin viestiä, kun osiokohtaiset tulokset näkyvissä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan sitten sähköpostiin viestiä, kun osiokohtaiset tulokset näkyvissä 🤔
Ei tuu, ite niitä pitää kytätä
Vierailija kirjoitti:
Mistä kouluista/linjoista vielä puuttuu tulokset ?
Laurea terkkari
Arcada terkkari
Novia terkkari
Lab terkkari ainakin
Mä en oo saanut tuloksia vielä mistään. En Laureasta, Hamkista enkä Metropoliasta. :O
Alkaa odottavan aika olemaan pitkä.
Vierailija kirjoitti:
78.6p, alin hyväksytty 74.465. Varasija 20? Mitä😩 Metropolia toimintaterapeutti monimuoto hakukohteena.
Oon ei-ensikertalainen ja varasijalla 7. paikalla. Mulla on 13 pistettä enemmän kuin tuossa "Alimmat hyväksytyt pisteet" kohdassa. Reilu meininki ja näin.
Onko mahdollista päästä 12 varasijalta kouluun, jossa aloituspaikkoja on 80 ja ensikertalaisiahakijoita 41 ja ja kaikki hakijat jotain 23
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista päästä 12 varasijalta kouluun, jossa aloituspaikkoja on 80 ja ensikertalaisiahakijoita 41 ja ja kaikki hakijat jotain 23
Lisään vielä, että itse olen kans ensikertalainen.
Vierailija kirjoitti:
Sori vielä korjausta, että oon itse ensikertalainen varasijalle 12 ja hakijoita on yhteensä 236.
Mulla on tokakertalaisena varasijoja 11., 11., 13. Ja 14., KYLLÄ HARMITTAAAAA 😥
Pääsin sisään, vielä on aikaa miettiä riittääkö rahat ja rahkeet opiskella ennen kuin otan vastaan
Tokakertalaisena kävi näin :(
9. varasijalla
11. varasijalla
2. varasijalla
5. varasijalla
7. varasijalla
1. varasijalla
Vierailija kirjoitti:
Pääsin eilen 12. Varasijalta koulutukseen jossa paikkoja 30 ja hakijoita yhteensä lähes 1500. Toki itsellä oli ensikertalaisuusetu. Hakijoiden iällä ei mielestäni ole merkitystä mikäli tuo viimeinen luku siihen viittasi.
Ei ensikertalainen kirjoitti:
9. varasijalla
11. varasijalla
2. varasijalla
5. varasijalla
7. varasijalla
1. varasijalla
Näist vielä hyvä ponnistaa sisään!!
Vierailija kirjoitti:
Ei ensikertalainen kirjoitti:
9. varasijalla
11. varasijalla
2. varasijalla
5. varasijalla
7. varasijalla
1. varasijalla
Näist vielä hyvä ponnistaa sisään!!
Toivotaan parasta!
Ensikertalaisena olisin päässyt kaikkiin hakukohteisiin valintakokeen perusteella. :D
Ne menevät todella tarkalle ja monilla on melkein samat pisteet.