AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023
Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!
Kommentit (2176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valintakokeiden tulokset näkyy jo!
Minulla oli kadonnut varasijatiedot (todistusvalinta) suurimpaan osaan hakukohteista, mikähän syynä?
Itselläni myös hävinny jo aiemmin näkynyt varasija (pääsykoekurssi). Nyt näköjään kaikkiin vaihtoehtoihin tullut lisätiedot alavalikko, joka on vielä tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
Onko pääsykokeisiin omat kiintiöt?
Kyllä. Vipusesta näkyy nuo todistus ja koe kiintiöt.
Nyt näemmä tullut valintakoe lisätieto opintopolkuun. Ei vielä pisteitä näy ainakaan itselläni. Joillakin voi näkyä. Pisteet tulevat näkyviin eri aikoihin kaikille sitä tahtia, kun päivittelevät niitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko pääsykokeisiin omat kiintiöt?
Kokeisiin? Eimole.
Pääsykoevalittuihin on.
Eilen varasijalta 6 hyväksytty tänään (Haaga-Helia todistusvalinta) ja palkit ilmestynyt ylempiin. Tulokset taitaa olla tulossa pian
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli vamkiin valintakokeen pisteet ainakin
Miten kävi? Kaikki läpi vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli vamkiin valintakokeen pisteet ainakin
Miten kävi? Kaikki läpi vai?
Ei siis näkynyt osiokohtaisia, vain kokonaispisteet. Mut sisään pääsin siis.
Eli kaikki meni läpi jos pääsit, jos joku osio hylätty, ei voi päästä.
Multa on kadonnut aiemmat yo-tiedot ja niiden perusteella varasijat myös tuolta
Pistäkää tänne tietoa mihin kouluun pääsitte /olette varalla, mille linjalle, mikä oli pisteraja ja oletteko ensikertalaisia.
No perhana, pääseekö tässä nyt itsekin todistamaan sitä kuuluisaa palkkiteoriaa kun yön aikana oli kadonnut kaikki varasijatiedot alemmista hakuvaihtoehdoista. :D saa elää jännityksessä seuraavat päivät!
Eilen näytti varasijaa 27 ja nyt sainkin paikan 😀 tietojenkäsittely tradenomi, verkkototeutus Savonia. Alimmat pisteet ollu 61.36
Olikohan se niin, että toiskertalaisille palkkiteoria ei toimi 😂 Koska mulla sellaisena näkyy kaikki vieläkin, vai pitääkö jo niellä pettymys tältä vuodelta?
Vierailija kirjoitti:
No perhana, pääseekö tässä nyt itsekin todistamaan sitä kuuluisaa palkkiteoriaa kun yön aikana oli kadonnut kaikki varasijatiedot alemmista hakuvaihtoehdoista. :D saa elää jännityksessä seuraavat päivät!
Minulle on käynyt myös aivan samalla tavalla ja tänä aamuna vain ylimmässä hakukohteessa varasijatiedot jäljellä. Tämä kuuluisa palkkiteoria tuli heti mieleen :D olisi kiva saada jotain faktatietoa siitä, että kuinka monella tämä teoria on todellisuudessa pitänyt paikkansa.
Entä jos on hyväksytty 3. toiveeseen, mutta toisessa näkyy edelleen "kesken" ja todistusvalinnan varasija? Meinasko palkkiteoria tässä tapauksessa, etten ole päässyt tokaan? :'( vai voiko vielä päätellä mitään?
Päivittävät sinne pääsykokeiden tuloksia.