Onko joku nähnyt vanhan Hurriganesin keikalla?
Albertin tai Ilen ollessa mukana. Janne Louhivourihan oli sitten paljon myöhemmin mukana.
C.C.
Kommentit (41)
En mutta keikan jossa Cisse Häkkisen poika Sami soitti isänsä bassoa.
Miesystävä nähnyt Mustikkamaalla joskus 70-luvulla. Ei tunnettu vielä silloin. Tarkkaa vuotta ei muista.
Olen 70-luvulla, olisiko ollut vuosi 76 tai 77. Lukiolainen olin tuolloin.
OLEN!!! Hurriganes ei ollut vielä silloin edes mitenkään hirveän suosittu, kun oli Myyrmäen yhteiskoululla (elettiin 1970-luvun puoliväliä) esiintymässä. Muistan, miten vinguin vahemmiltani luvan päästä koulun bileisiin. Pitkän narinan jälkeen sain luvan mennä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 70-luvulla, olisiko ollut vuosi 76 tai 77. Lukiolainen olin tuolloin.
Lieksassa oltiin, oisko ollut noita vuosia, jossain oli lukiossa tms keikalla. ja ikää oli koska päästiin paikalliseen sisään.
Hyvin pojat soitti... yhteen :D
Olen v. 1982 ja pari muuta kertaa, Ajankohtia en muista. Myös Hanoi Rocksin v. 1981
Olen ehkä 82, en muista kuka oli kitaristi. Cissellä oli pitkä tiikeri kuvioinen takki, sen muistan.
Maatalousmessuilla ihan 1970-luvun alussa. Muistan Remun rumpujen takana, en oikein niitä muita. Ulkona pieni katos ja sen edessä penkkejä. Ei ollut edes paljon yleisöä, siellä oli muuta tärkeämpää nähtävää. Minä kyllä kuuntelin, mutta jotenkin nolotti istua siinä, kun en ollut rokki-ihmisiä, mutta olin utelias ja oli hieno tilaisuus nähdä tämä kohuttu bändi. No ei kai sitä kukaan tiennyt, mutta siltä minusta tuntui. Nyt kun miettii, niin mitähän ne Hurriganesit tuumi siitä yleisöstä ja maatalousmessuista.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt Kuopiossa.
Olitko tuolla jäähallissa 1982? Saatettiin tavata. Tuossa konsertin biisilista.
https://www.setlist.fm/setlist/hurriganes/1982/kuopion-jaahalli-kuopio-…
Olen ollut kahdesti alkuperäisen Hurriganesin keikalla: eka Hämeenlinnan Lyseolla(!)
70-luvun alussa ja toinen kerta Hämeenlinnan Hämeensaaressa myös 70-luvulla. Olin silloin lukiossa. Cisse, Albert ja Remu soittivat triossa.
Vierailija kirjoitti:
Miesystävä nähnyt Mustikkamaalla joskus 70-luvulla. Ei tunnettu vielä silloin. Tarkkaa vuotta ei muista.
Hurriganes soitti Mustikkamaan juhannuskeikalla joskus 1977 tai 1978. Muistaakseni kitaristina Ile Kallio, sitten myöhemmin 1980-luvun alussa näin bändin uudestaan Café Metropolissa ja silloin kitaran varressa oli Järvinen.
Kai sen joku on nähnyt.