Helsingin Sanomat: seksikumppaneiden määrä puhuttaa, kokematon neitsytnaimen "nähdään ikäänkuin arvokkaampaa"
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009445196.html
Näettekö seksittömän, neitseellinen lapsi naisen Helsingin Sanomien tapaan "ikäänkuin hieman arvokkaampana"?
Pitkään toimitettu naisten vapautta ja oikeuksia mutta nyt uuden kulttuurin saapuessa saamme tuulahduksia myös valkoisten menneisyydestä.
Suomessakin vielä 1950 luvulla ja myöhemminkin oltiin hyvin lähellä islamilaista kulttuuria naisten ja vähemmistöjen asioissa- tietenkään Suomessa ei naisia kivitetty silloinkaan mutta samanlaisen maineen sai kuin nykyaikainen länsinainen islamilaisten silmissä.
Pidättekö neitsytnaisia muita naisia arvokkaampia kuten Helsingin Sanomat?
Kommentit (424)
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella seuraavaa.
Toivon, että jokaikisessä kodissa otetaan tämä aihe puheeksi jo tänä iltana!
Menneisyys on paras keino tietää minkälainen toinen henkilö on.
Ja paras keino tähän on vain kysyä asiasta ja keskustella siitä.
Menneisyydessäni minä mökelsin sekavia ja p4skoin vaippaan monta kertaa päivässä.
Tärkeämpää ja arvokkaampaa on se mitä naisen elämässä on tapahtunut korvien välissä, eikä jalkojen välissä.
Vierailija kirjoitti:
"Seksitaidoista kumppanien paljous tai vähyys ei kuitenkaan paljasta mitään. Siitä yhtä mieltä ovat Syld ja Sihvonen.
Syld kannustaa miettimään tilannetta, jossa ihmisellä on ollut vaikkapa puolisen sataa seksikumppania. Seksi on saattanut olla kaavamaista, kestoltaan muutaman minuutin, eikä nautintoa ole tapahtunut kuin korkeintaan hetkellisesti.
Samaan aikaan jollakin on takanaan on vuosikausia kestänyt suhde, jossa on menty seksin suhteen pitkälle, kokeiltu erilaisia asioita ja kuunneltu toisen tarpeita."
Tuotahan olen lukemattomia kertoja täällä sanonut. Parisuhdeseksi on se, jossa kokeillaan, rietastellaan, irstaillaan; jota harrastetaan intohimolla ja usein ilman kondomia. Se on sitä seksiä, jota jäädään kaipaamaan.
Irtoseksi on yhtä kuin käynti grillikioskilla, kun gourmet-ravintolat ovat kiinni. Ei sitä jää ikävä.
Tämä on edelleen vain sinun kokemuksesi asiasta. Olen pahoillani, että et saanut irtoseksistä sitä, mitä hait.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat pilanneet itsensä ihan omatoimisesti.
Heikkolaatuisimmat miehet ovat katkeria kyttääjiä. Myöskään heidän kaltaisiaan ei tarvitse huolia, jos on vähän kypsempi maailmankuva.
"Kypsempi maailmankuva"
LOL :D
Niin, katkeralla kyttääjällä on yksinkertainen, seksikeskeinen, omaa hyväänsä lapsellisesti vinkuva maailmankuva. Katkera kyttääjä kokee olevansa riittävä sellaisenaan, vaikka toimintaa ohjaisi lähinnä moraalittomuus (epätoivottu, jopa laiton seuranta), itsesääli ja itsetuhoisuus. Eipä sellaista kukaan tosiaan kypsempi ihminen riesakseen ota.
LOL ja #yolo vaan itsellesi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppanien määrästä voi aina valehdella. Aina voi kysyttäessä sanoa että kumppaneita on ollut 2-3. Vaikka todellisuudessa luku olisi 20-30.
Jos ihminen elää pitkiä aikoja sinkkuna, niin kyllä niitä kumppaneita alkaa pikku hiljaa kertyä. Jos sinkkuna elää vaikka 5 vuotta ja hänellä on vuodessa 2 kumppania, niin 5 vuoden jälkeen hänellä on ollut jo 10 kumppania.
Jotenkin ihan turhaa stressaamista omasta tai muiden body countista. Se kun ei oikeasti kerro mitään ihmisestä. Ja valehdella voi aina. Aina voi sanoa että ei ole montaa ollut, eikä toinen voi asiaa mitenkään saada selville.
Aina voi valehdella. Naisen tapa elää.
Onhan se todella ristiriitaista, että naiset suureen ääneen mölyävät, miten naisten seksikumppanien määrällä ei ole mitään merkitystä, eikä se alenna naisen arvoa, jos on jakorasia. Kuitenkin suuresta seksikumppanein määrästä pitää valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin neitsyt pitkään ja en kyllä todellakaan haluttu seurustelukumppani vaikka kokemattomista naisista ajatellaan että ovat haluttuja.
Kuulostaa oudolta että kokemattomia naisia pidettäisiin haluttuina. Tuntuu että vain heikkoitsetuntoiset miehet ajattelisi niin.
Tavallaan lohduttavaa kuulla että ei se joitakin naisia kiinnosta jos ei ole paljoa panoja alla tai puhdas pulmunenkin kelpaa, mutta itsekkäästi haluaisin udella yhden asian.
Olen 29v (M) ja poikuus on vielä tallella enkä ole kunnollisessa suhteessakaan ole ollut kun ei ole pahemmin vastakaikuja saanut. Muutamilla treffeillä olen käynyt ja siihen ne on jäänytkin, mutta rivien välistä on annettu ymmärtää, että kokemattomuuteni parisuhteiden saralla vei näiltä naisilta mielenkiinnon saman tien.
Joten pystyisitkö antamaan mahdollisuuden parisuhde-untuvikolle tietämättä, että hän on myös neitsyt?
En nyt yleistä, mutta jotkut naiset eivät halua "alkaa opettamaan poikasta" joten selvästi se on joillekin varoitusmerkki.
Kyllähän nuo kokemattomuus seksin ja parisuhteiden saralla kulkevat suht' tiiviisti käsi kädessä, mutta onhan niitä varmasti pelimiehiä jotka ovat paneskelleet koko elämänsä, mutta parisuhteita ei ole ollut tai joku on yrittänyt parikin vuotta elää aseksuaalin kanssa, koska rakkautta on ollut, mutta sitten on suhde lässähtänyt kun ei ole seksuaalisia tarpeita päässyt kys. henkilön kanssa toteuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan lohduttavaa kuulla että ei se joitakin naisia kiinnosta jos ei ole paljoa panoja alla tai puhdas pulmunenkin kelpaa, mutta itsekkäästi haluaisin udella yhden asian.
Olen 29v (M) ja poikuus on vielä tallella enkä ole kunnollisessa suhteessakaan ole ollut kun ei ole pahemmin vastakaikuja saanut. Muutamilla treffeillä olen käynyt ja siihen ne on jäänytkin, mutta rivien välistä on annettu ymmärtää, että kokemattomuuteni parisuhteiden saralla vei näiltä naisilta mielenkiinnon saman tien.
Joten pystyisitkö antamaan mahdollisuuden parisuhde-untuvikolle tietämättä, että hän on myös neitsyt?
En nyt yleistä, mutta jotkut naiset eivät halua "alkaa opettamaan poikasta" joten selvästi se on joillekin varoitusmerkki.Kyllähän nuo kokemattomuus seksin ja parisuhteiden saralla kulkevat suht' tiiviisti käsi kädessä, mutta onhan niitä varmasti pelimiehiä jotka ovat paneskelleet koko elämänsä, mutta parisuhteita ei ole ollut tai joku on yrittänyt parikin vuotta elää aseksuaalin kanssa, koska rakkautta on ollut, mutta sitten on suhde lässähtänyt kun ei ole seksuaalisia tarpeita päässyt kys. henkilön kanssa toteuttamaan.
Olen antanut mahdollisuuden ja kyllä me opittiin miellyttämään toisiamme muutamassa kuukaudessa.
Mies oli muutenkin tottunut olemaan naisten seurassa, joten hän oli sujuvaa juttuseuraa. Ei vaan ollut natsannut kenenkään kanssa. Jotkut miesseurassa marinoituneet miehet ovat vähän kärjekkäitä ja aggressiivisia ja heidän seurassaan tulee hankala olo. Oletko kuinka paljon tekemisissä naisten kanssa? Perheenjäseniä tai sukulaisia ei lasketa.
Meidän ongelmammeksemme tuli se, että mies muutti luokseni suoraan lapsuudenkodistaan eikä hänen päänsä pysynyt mukana muutoksessa. Kyllä minultakin katosi asumisen standardit pariksi vuodeksi, kun pääsin ensimmäiseen omaan kämppääni. En vaan jaksanut jäädä todistamaan vastaavaa lerpahdusta kun toinen muutti ensimmäiseen omaan kotiinsa, kun se sattui olemaan myös minun kotini...
Naisella neitsyys on ennemmin plussa kuin miinus 👍
Vierailija kirjoitti:
Naisella neitsyys on ennemmin plussa kuin miinus 👍
Se kertoo harkinnasta. Nainen ei turhaan haihattele. Ostaisin käytetyn auton mielummin neutsyeltä kuin kyläpyörältä.
Jos jakaa hövelisti, luultavasti myös moraali on muutenkin löysä. Tuntemissani naisissa on näin. Valehtelevat ja varastavat.
Kaikki pitää. Likaisia l u t k i a ei arvosta kukaan. Pthyi.
Onhan siinä ero kumpaa naista haluaa deittailla jos tiedossa nainen A seurustellut 10 eri miehen kanssa ja nainen B yhden miehen kanssa.
M36
Vierailija kirjoitti:
"Kysymys kuuluu: voiko seksikumppanien määrästä päätellä jotain? Mitä se ihmisestä kertoo?
Syldin mukaan seksikokemukset voivat kieliä yleisesti avoimesta suhtautumisesta muita kohtaan. Todennäköisesti ihminen ei ole kovin tuomitseva tyyppi, hän arvelee.
Se saattaa olla osoitus myös rohkeudesta ja kohtaamisen taidoista."
Tai elämyshakuisuudesta tai huonosta impulssikontrollista tai kyvyttömyydestä sanoa ei, tai hyväksynnän hausta ja epävarmuudesta...
Hassua, miten tuo haluaa nähdä vain myönteisiä asioita mahdoillisena syynä runsaille seksikokemuksille. TOOOOOOSI objektiivista.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä ero kumpaa naista haluaa deittailla jos tiedossa nainen A seurustellut 10 eri miehen kanssa ja nainen B yhden miehen kanssa.
M36
Niin kumpaa haluaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pitää. Likaisia l u t k i a ei arvosta kukaan. Pthyi.
Eikö ole totta, että kyläpyörät käyttävät enemmän alkoholia, pettävät, juoruilevat, varastavat, kaikkea negatiivista.
Löysä moraali ei rajoitu vain seksin harrastamiseen.
En halua mitään noitavainoa, mutta näin on. Periaatteessa sillä ei ole väliä, monenko miehen kanssa nainen on ollut, mutta sama luonteenpiirre ajaa pettämään. Ja kaikkea muuta nagatiivistä.
Riski avioitua kokemattoman kanssa. Kahdenkymmenen avioliittovuoden kohdalla alkaa miettimään, että olisihan sitä kiva kokeilla muitakin partnereita. Parempi ensin hankkia kokemukset ja sitten lyöttäytyä yhteen sen kaikkein sopivimman kanssa. Todennäköisyys pysyä yhdessä paranee.
Tunnetteko yhtään neitsyttä naista, joka valehtelee ja varastaa?
Pidän vähemmän arvokkaana. Mitä tekee naisella, joka ei osaa edes panna?
Minua ihmetyttää tämän asian kohkaamisessa se, että tiedusteleeko joku oikeasti seksikumppanien määrää? Minä voin aivan hyvin kertoa seksikumppanieni määrän. Mutta kukaan mies ei ole sitä treffaillessa koskaan kysynyt.
Olen nykyisessä suhteessani kertonut itsestäni avoimesti kaiken. Myös seksikumppanien määrän. Mutta se tuli puheeksi ihan muussa jutustelussa, kun olimme olleet miehen kanssa yhdessä jo pidemmän aikaa. Missään vaiheessa hän ei ollut erikseen kiinnostunut asiasta.
Jos kerran asia olisi niin tärkeä niin luulisi miesten ja naisten kyselevän asiasta jo hyvissä ajoin?
Väkisinkin on uskottava, kun jokainen on halunnut tapailla vielä pitkään. Toisaalta taas, jos sinäkin olisit opetellut treenaamaan lantionpohjan lihaksia, seksi tuntuisi varmasti paremmalta kaikenkokoisten peniksien kanssa. Sopiva puristus emättimessä tuottaa nautintoa myös miehille.