Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin Sanomat: seksikumppaneiden määrä puhuttaa, kokematon neitsytnaimen "nähdään ikäänkuin arvokkaampaa"

Vierailija
14.03.2023 |

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009445196.html

Näettekö seksittömän, neitseellinen lapsi naisen Helsingin Sanomien tapaan "ikäänkuin hieman arvokkaampana"?

Pitkään toimitettu naisten vapautta ja oikeuksia mutta nyt uuden kulttuurin saapuessa saamme tuulahduksia myös valkoisten menneisyydestä.
Suomessakin vielä 1950 luvulla ja myöhemminkin oltiin hyvin lähellä islamilaista kulttuuria naisten ja vähemmistöjen asioissa- tietenkään Suomessa ei naisia kivitetty silloinkaan mutta samanlaisen maineen sai kuin nykyaikainen länsinainen islamilaisten silmissä.
Pidättekö neitsytnaisia muita naisia arvokkaampia kuten Helsingin Sanomat?

Kommentit (424)

Vierailija
401/424 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset antaa ymmärtää, että naiset joilla on ollut paljon seksisuhteita ovat aina kokeneet jonkinlaista hyväksikäyttöä nuoruudessa.

Vierailija
402/424 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeämpää ja arvokkaampaa on se mitä naisen elämässä on tapahtunut korvien välissä, eikä jalkojen välissä.

Nämä kyllä yleensä tahtovat korreloida toistensa kanssa, sukupuolesta riippumatta. Tässäkin ketjussa on ollut viestejä, että monien kanssa maanneet naiset ovat kärsineet erinäisistä mielenterveysongelmista siellä korvien välissä, ja monen kanssa maanneet miehet ovat keskittyneet vaan omaan orgasmiinsa ja pitäneet naista vaan taas yhtenä masturbaatiovälineenä.

Aika harva on mikään James Bond. James Bond on muuten kirjailijan oma haavekuva itsestään; miesh0r0, joka ei kuitenkaan ole miesh0r0 vaan vakavasti otettava herrasmies, joka on fiksu ja älykäs ja silti täysin piparin vietävissä.

Tiedän muutaman ihmisen, jotka ovat kertoneet että heillä on ollut satoja seksikumppaneita. Poikkeuksetta jokaikinen näistä ihmisistä kärsii aika pahoista mt ongelmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/424 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen myös muistaa ensimmäisen panon parhaiten, jos ei ole ollut päihtyneenä liikaa. Se tarkoittaa vahvempaa tunnesidettä ensimmäiseen mieheen lähtökohtaisesti.

No, onhan inho ja ällötys toki tunteita nekin.

Miksi harrastaa inhon ja ällötyksen tunteessa seksiä? 

Joku hyötymisjuoniko?

Vierailija
404/424 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi

Olen kaikille miehille valehdellut seksikumppaneiden määrän.

Olen kaunis ja seksikäs nainen. Siksi tarjontaa on ollut top10 miesten kanssa.

Voi, olen sinkkuvuosina ottanut ilon irti ja nauttinut.

Jokaiselle poikaystävälle olen näytellyt siveyden sipulia ja läpi on mennyt.

Hei Uli Miehet!!!

Tiedoksi: jos nainen on top kymppiä, kaunis ja seksikäs, niin se ei ole kokematon. Tilaisuuksia on liikaa hottien miesten kanssa.

Voitte toki olla naiivia, ja uskoa naisen esitystä viattomuudesta.

Mutta joo Nainen joka on haluttu muidenkin miesten mielestä, harvoin on neitsyt ja kokematon:D

Vierailija
405/424 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta seksiä kevyin perustein, seksi kuuluu vaan parisuhteeseen tutun kumppani kanssa, joten odotan mieheltä tätä samaa, kun etsin kumppania. Aivan samoin kuin en halua lapsia, joten odotan mieheltä myös lapsettomuutta.

Jos on harrastanut minuun makuuni hirveästi naisia tai/ja hankkinut lapsen/lapsia, niin sitten on automaattisesti puolisopoolin ulkopuolella omalla kohdallani. Jotkut ihmisethän ajattelevat, että voivat tehdä ihan mitä tahansa valintoja elämässään ja niillä ei saa olla mitään vaikutusta pariutumiseen, vaan pitää saada ihan kuka tahansa siihen vierelle, ja sen toisen ihmisen pitää nyt vaan joustaa.

Vierailija
406/424 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla neitsyt, mutta tänäpäivänä hehkutetussa sarjadeittailussa ja uusien seksikumppaneiden jatkuvassa keräilyssä ei myöskään ole mitään ihailtavaa, päinvastoin ällöttävää ja iso turn off naisessa ainakin itselle.

T.mies

Mitäpä luulet, onko viehättävä piirre miehellä?

Vierailija
407/424 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan lohduttavaa kuulla että ei se joitakin naisia kiinnosta jos ei ole paljoa panoja alla tai puhdas pulmunenkin kelpaa, mutta itsekkäästi haluaisin udella yhden asian.

Olen 29v (M) ja poikuus on vielä tallella enkä ole kunnollisessa suhteessakaan ole ollut kun ei ole pahemmin vastakaikuja saanut. Muutamilla treffeillä olen käynyt ja siihen ne on jäänytkin, mutta rivien välistä on annettu ymmärtää, että kokemattomuuteni parisuhteiden saralla vei näiltä naisilta mielenkiinnon saman tien.

Joten pystyisitkö antamaan mahdollisuuden parisuhde-untuvikolle tietämättä, että hän on myös neitsyt?

En nyt yleistä, mutta jotkut naiset eivät halua "alkaa opettamaan poikasta" joten selvästi se on joillekin varoitusmerkki.

Kyllähän nuo kokemattomuus seksin ja parisuhteiden saralla kulkevat suht' tiiviisti käsi kädessä, mutta onhan niitä varmasti pelimiehiä jotka ovat paneskelleet koko elämänsä, mutta parisuhteita ei ole ollut tai joku on yrittänyt parikin vuotta elää aseksuaalin kanssa, koska rakkautta on ollut, mutta sitten on suhde lässähtänyt kun ei ole seksuaalisia tarpeita päässyt kys. henkilön kanssa toteuttamaan.

Olen antanut mahdollisuuden ja kyllä me opittiin miellyttämään toisiamme muutamassa kuukaudessa.

Mies oli muutenkin tottunut olemaan naisten seurassa, joten hän oli sujuvaa juttuseuraa. Ei vaan ollut natsannut kenenkään kanssa. Jotkut miesseurassa marinoituneet miehet ovat vähän kärjekkäitä ja aggressiivisia ja heidän seurassaan tulee hankala olo. Oletko kuinka paljon tekemisissä naisten kanssa? Perheenjäseniä tai sukulaisia ei lasketa.

Meidän ongelmammeksemme tuli se, että mies muutti luokseni suoraan lapsuudenkodistaan eikä hänen päänsä pysynyt mukana muutoksessa. Kyllä minultakin katosi asumisen standardit pariksi vuodeksi, kun pääsin ensimmäiseen omaan kämppääni. En vaan jaksanut jäädä todistamaan vastaavaa lerpahdusta kun toinen muutti ensimmäiseen omaan kotiinsa, kun se sattui olemaan myös minun kotini...

Töissä joutuu/pääsee naisten kanssa toimimaan enemmän tai vähemmän työtehtävissä.

Kaikki ovat vaan itseäni vanhempia kylläkin, tiedä onko väliä, mutta kyllä heidän kanssa juttu luistaa ja osaa naurattaakin jos tilaisuus tulee. Mutta siihen nyt pyrin muutenkin kaikkien ihmisten kanssa, että jos ei muuta niin toimeen tullaan, ei tarvitse pitää tai tykätä. Enkä kyllä jaksa mitään draamaakaan.

Ei vaan ikäisiltäni ole aikojen saatossa saanut pahemmin vastakaikua.

Ei sillä, että olisi mitään vanhempaa naista kohtaan, olen minä muutamiin vanhempiin naisiinkin ihastunut kun aikaa myöten sieltä on paljastunut oikein kultainen ja lämmin luonne ja persoona, mutta ovat varattuja niin se on jäänyt siihen.

En haluaisi joutua ulkopuolisen perheenrikkojan uhriksi, joten en salli itselleni edes siihen viittaavia ajatuksia.

Tiedä nyt sitten onko jotain alitajuista epätoivoa tai jotain, että katselee naisia jotka voisivat olla iän puolesta oma äitini - kunhan nyt sanon haluamatta loukata.

Toivottavasti saat jotain selkoa, halusin vaan purkaa aatoksia. Valehtelisin jos sanoisin, että ei tämä minua rassaa, kyllä se välillä on ja pahastikin. Mutta ei auta kuin jatkaa.

Jos arjessasi on joukko sinusta pitäviä vaikka vanhempiakin naisia, niin se on jo puoli voittoa.

Seuraavaksi mainitset heille, että olet ollut yksinäinen viime aikoina. Toisessa yhteydessä kerrot että olisi sydänystävälle tarve ja niin edelleen.

Yksi ujompi tuttu mies alkoi jakaa käyntikortteja kiinnostaville naisille. Että jos lyhyt juttuhetki luonnistui ja nainen oli kiinnostava, hän sai käyntikortin. Jos nainen palasi yhteyksiin, niin kiinnostus oli molemminpuolista. Kyllä sillekin vaimo lopulta löytyi, se ei vaan osannut tihkua sitä sex appealia joten aloitteet piti tehdä eri tavalla.

Vierailija
408/424 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rehellisiä ollaan niin onhan tuo preferenssi siinä missä muutkin asiat. Jokainen päättää sitten itse kuinka paljon laittaa millekin asioille painoarvoa.

Naisilla voi olla preferenssi, miehillä ei. Kertoo aina miesten naisvihasta ja yrityksistä kontrolloida naisten seksuaalisuutta. Tämä on hyvä jokaisen naisen tiedostaa, kokeneen ja kokemattoman. Jos mies toivoo kokematonta naista, kyseinen mies vihaa naisia.

Vierailija
409/424 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on myös tunnepuolesta. Jos ei ole kokemusta muista, ei vertaile. Tavallaan ihminen on tyytyväisempi.

Ei tule mustasukkaisuutta, kateutta ja tyytymättömyyttä.

Tuossahan se. Miehet pelkäävät, että niillä muilla oli isompi varustus ja olivat taitavampia sängyssä. Kiteytit hienosti.

Aivan turha pelko. Minulla on ollut muutamia naisia, jotka ovat kertoneet saaneensa ja ihailleensa isoja kaluja, mutta kuinka ollakaan, joko orgasmia ei ole silti tullut tai se on ollut jotenkin laimea siihen verrattuna, mitä minä olen heille tuottanut ihan normikokoisella vehkeelläni.

Ja uskot kaikki mitä sinulle sanotaan. Pieni muna ei tunnu miltään. Niin se vain on.

On olemassa muutakin kuin pieni ja iso. Tuo kirjoittaja kirjoitti normaalikokoisesta ja kyllä se hyvältä tuntuu jos mies osaa sitä käyttää. Itse olen harrastanut muutaman kerran seksiä miehen kanssa jolla jonkun verran keskivertoa pienempi ja kyllä hän sillä sai hyvää oloa aikaan mulle. On ollut myös melko iso ja se oli kyllä vähän liikaa. 

Vierailija
410/424 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat kokemukset antaa ymmärtää, että naiset joilla on ollut paljon seksisuhteita ovat aina kokeneet jonkinlaista hyväksikäyttöä nuoruudessa.

Mikä sitten on paljon?

Vierailija
411/424 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen seksikumppanien määrällä on yhtä paljon väliä kuin miehen pituudella. 

Vierailija
412/424 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyet aikuiset ovat joko niitä jotka eivät ole kelvanneet miehille, tai naisia jotka ovat estoisia, ja pelokkaita.

Ne suosituimmat ja halutuimmat tytöt menettää neitsyyden poikaystävän kanssa noin 15-17 vuoden iässä.

Palstalla uli miehet kuvittelevat että on olemassa seksuaalisia, seksikkäitä neitsyitä. Tämä on harha. Vain rumimmat ja estpisimmst naiset jää neitsyeksi, sillä miehet pane***vat mitä tahansa siedettävää naista.

En mä ollut mikään suosittu ja haluttu tyttö, mutta menetin silti 16-vuotiaana neitsyyden silloiselle poikakaverille.

Vierailija
413/424 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neitsyet aikuiset ovat joko niitä jotka eivät ole kelvanneet miehille, tai naisia jotka ovat estoisia, ja pelokkaita.

Ne suosituimmat ja halutuimmat tytöt menettää neitsyyden poikaystävän kanssa noin 15-17 vuoden iässä.

Palstalla uli miehet kuvittelevat että on olemassa seksuaalisia, seksikkäitä neitsyitä. Tämä on harha. Vain rumimmat ja estpisimmst naiset jää neitsyeksi, sillä miehet pane***vat mitä tahansa siedettävää naista.

En mä ollut mikään suosittu ja haluttu tyttö, mutta menetin silti 16-vuotiaana neitsyyden silloiselle poikakaverille.

Sama paitsi että olin 15-vuotias. Maaseudulla asuva yläastetta käyvä hyvä oppilas, jolla ei ollut paljon kavereita ihan sen takia, että lähes kaikki ikätoverit asuivat paikkakunnan keskustassa eikä heitä siksi voinut tavata iltaisin.

Vierailija
414/424 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on elämäni aikana ollut vain 5 seksikumppania. En oikein jaksa uskoa että sellainen ihminen jolla on ollut kymmeniä tai satoja seksikumppaneita, olisi kanssani yhteensopiva parisuhdemielessä.

N39

Vierailija
415/424 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin pitkään neitsyt. Siitä oli vain haittaa ensimmäisessä parisuhteessa.

Vierailija
416/424 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee miehiinkin. Usein insestiä taustalla.

Vierailija
417/424 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin ymmärretty. Mua ei käytetty hyväksi.

Vierailija
418/424 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää Hesarin intersektionaaliset seksikolumnit ovat aina niin hämmentäviä😂

Vierailija
419/424 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pidän.

Vierailija
420/424 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran koittanut ihan vakavaa seurustelusuhdetta sellaisen miehen kanssa, jolla oli ollut todella paljon aiempia seksikumppaneita.

Ei siitä tullut yhtään mitään. Hän jaksoi noin vuoden yrittää, kunnes kyllästyi minuun ja elämään yhden naisen miehenä, ja jätti minut.

Itse jätän jatkossa tuollaiset "satojen kaatojen miehet" ihan suosiolla muille naisille. Yksi kokeilu riitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi