Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin Sanomat: seksikumppaneiden määrä puhuttaa, kokematon neitsytnaimen "nähdään ikäänkuin arvokkaampaa"

Vierailija
14.03.2023 |

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009445196.html

Näettekö seksittömän, neitseellinen lapsi naisen Helsingin Sanomien tapaan "ikäänkuin hieman arvokkaampana"?

Pitkään toimitettu naisten vapautta ja oikeuksia mutta nyt uuden kulttuurin saapuessa saamme tuulahduksia myös valkoisten menneisyydestä.
Suomessakin vielä 1950 luvulla ja myöhemminkin oltiin hyvin lähellä islamilaista kulttuuria naisten ja vähemmistöjen asioissa- tietenkään Suomessa ei naisia kivitetty silloinkaan mutta samanlaisen maineen sai kuin nykyaikainen länsinainen islamilaisten silmissä.
Pidättekö neitsytnaisia muita naisia arvokkaampia kuten Helsingin Sanomat?

Kommentit (424)

Vierailija
341/424 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa vain se, mitä itse asiasta ajattelen.

Vierailija
342/424 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on myös tunnepuolesta. Jos ei ole kokemusta muista, ei vertaile. Tavallaan ihminen on tyytyväisempi.

Ei tule mustasukkaisuutta, kateutta ja tyytymättömyyttä.

Tuossahan se. Miehet pelkäävät, että niillä muilla oli isompi varustus ja olivat taitavampia sängyssä. Kiteytit hienosti.

Aivan turha pelko. Minulla on ollut muutamia naisia, jotka ovat kertoneet saaneensa ja ihailleensa isoja kaluja, mutta kuinka ollakaan, joko orgasmia ei ole silti tullut tai se on ollut jotenkin laimea siihen verrattuna, mitä minä olen heille tuottanut ihan normikokoisella vehkeelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/424 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kumppania, joka on omalla käytöksellään osoittanut, että hänellä on sekä halu että matala kynnys panna monia eri ihmisiä. Mm. siksi seksikumppaneiden lukumäärällä on jotain väliä ainakin vielä tässä iässä.

Vierailija
344/424 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on myös tunnepuolesta. Jos ei ole kokemusta muista, ei vertaile. Tavallaan ihminen on tyytyväisempi.

Ei tule mustasukkaisuutta, kateutta ja tyytymättömyyttä.

Tuossahan se. Miehet pelkäävät, että niillä muilla oli isompi varustus ja olivat taitavampia sängyssä. Kiteytit hienosti.

Aivan turha pelko. Minulla on ollut muutamia naisia, jotka ovat kertoneet saaneensa ja ihailleensa isoja kaluja, mutta kuinka ollakaan, joko orgasmia ei ole silti tullut tai se on ollut jotenkin laimea siihen verrattuna, mitä minä olen heille tuottanut ihan normikokoisella vehkeelläni.

Ja uskot kaikki mitä sinulle sanotaan. Pieni muna ei tunnu miltään. Niin se vain on.

Vierailija
345/424 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi tänään täällä joku vänkky yritti väittää, että "miesten dna jää naiseen pysyvästi", mikä on silkkaa epätieteellistä naisvihasontaa.

Yhtälailla silloin jäisi jokaiseen pippeliin pysyvä jälki naisesta.

Tuo on kyllä ihan biologinen fakt että jokaisesta miehestä jää naiseen geneettinen jälki, tuo markkeri nähtävissä myös lapsen myöhemmin synnyttämistä lapsista joten siinä mies auttaa muidenkin miesten geenejä leviämään jos hänen vaimonsa ei ole neitsyt.

Mies ei tietenkään voi tuollaista muiden miesten geenejä kantavaa lasta rakastaa aivan täysin samalla tavalla kuin täysin omaa lastaan ja tätä antropologiassa pidetään tärkeimpänä syynä naisten pidättyvyydelle entisaikoina.

Olen myös lukenut tästä. Pointti on se, että tätä ei ole tutkittu ihmisillä.

Ei esiinny millään muullakaan eläimellä tuollaista, vaan on totaalista hölynpölyä koko juttu.

Haluaisin myös tietää, että kun hedelmöityksessä siittiö- ja munasolut yhdistyvät... niin missä ihmeessä ne muiden ihmisten geenit ovat elävinä pysytelleet vuosikausien ajan, voidakseen hypätä mukaan? Eihän siltä hedelmöittävältä mieheltäkään mukaan pääse kuin Yksi siittiösolu.

Vierailija
346/424 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kumppania, joka on omalla käytöksellään osoittanut, että hänellä on sekä halu että matala kynnys panna monia eri ihmisiä. Mm. siksi seksikumppaneiden lukumäärällä on jotain väliä ainakin vielä tässä iässä.

Jostain ihmeen syystä en voi arvostaa lutkia ollenkaan

Vierailija
347/424 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei miehenä neitsyet kiinnosta, en jaksa alkaa opettamaan ja purkamaan mahdollisia traumoja, ennakkoluuloja, estoja jne.

Ei naista tarvitse opettaa, vaan antaa tämän rauhassa ja hienoisella uteliaisuudella löytää itse tapa nauttia. Traumoja, estoja ja ennakkoluuloja löytyy juurikin paljon seksikumppaneita omaavilta.

Vierailija
348/424 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on miehessä kieltämättä vastenmielinen ominaisuus. 

Vierailija
349/424 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat pilanneet itsensä ihan omatoimisesti.

Ja sinä väität, että miehet on se saasta millä naiset itsensä kontaminoi. Kenestä tässä nyt sitten pitää olla huolissaan, miessaastan kosketuksesta vai naisista?

Noinhan se menee, pelkkää miessaastaa ja naissaastaa, mieshuor   ia ja naishuor   ia. Moraalittomia huor    ia

Vierailija
350/424 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sukupuolisidonnainen asia

Vierailija
351/424 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhdenvertaisesti vastenmielistä myös pilluhenkilön kohdalla

Vierailija
352/424 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanien määrästä voi aina valehdella. Aina voi kysyttäessä sanoa että kumppaneita on ollut 2-3. Vaikka todellisuudessa luku olisi 20-30.

Jos ihminen elää pitkiä aikoja sinkkuna, niin kyllä niitä kumppaneita alkaa pikku hiljaa kertyä. Jos sinkkuna elää vaikka 5 vuotta ja hänellä on vuodessa 2 kumppania, niin 5 vuoden jälkeen hänellä on ollut jo 10 kumppania.

Jotenkin ihan turhaa stressaamista omasta tai muiden body countista. Se kun ei oikeasti kerro mitään ihmisestä. Ja valehdella voi aina. Aina voi sanoa että ei ole montaa ollut, eikä toinen voi asiaa mitenkään saada selville.

Vierailija
353/424 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanien määrästä voi aina valehdella. Aina voi kysyttäessä sanoa että kumppaneita on ollut 2-3. Vaikka todellisuudessa luku olisi 20-30.

Jos ihminen elää pitkiä aikoja sinkkuna, niin kyllä niitä kumppaneita alkaa pikku hiljaa kertyä. Jos sinkkuna elää vaikka 5 vuotta ja hänellä on vuodessa 2 kumppania, niin 5 vuoden jälkeen hänellä on ollut jo 10 kumppania.

Jotenkin ihan turhaa stressaamista omasta tai muiden body countista. Se kun ei oikeasti kerro mitään ihmisestä. Ja valehdella voi aina. Aina voi sanoa että ei ole montaa ollut, eikä toinen voi asiaa mitenkään saada selville.

Aina voi valehdella. Naisen tapa elää.

Vierailija
354/424 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkolaatuisimmat miehet ovat katkeria kyttääjiä. Myöskään heidän kaltaisiaan ei tarvitse huolia, jos on vähän kypsempi maailmankuva.

... jokaisella kun on oikeus omaan ihmismakuunsa ja omiin elämänarvoihinsa.

Vierailija
355/424 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt sinkkuna kohta 8-vuotta ja kumppanien määrä on 0

Tosin aika monelle dildolla itseään hinkkaavalle naiselle olen lauennut

Vierailija
356/424 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea nähdä asiaa arvokysymyksenä, koska en voisi vähää välittää mitä naiset, joiden kanssa en ole intiimissä kanssakäymisessä, puuhaavat. Kumppanille on tukku muitakin kriteereitä.

Vierailija
357/424 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkolaatuisimmat miehet ovat katkeria kyttääjiä. Myöskään heidän kaltaisiaan ei tarvitse huolia, jos on vähän kypsempi maailmankuva.

"Kypsempi maailmankuva"

LOL :D

Vierailija
358/424 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea nähdä asiaa arvokysymyksenä, koska en voisi vähää välittää mitä naiset, joiden kanssa en ole intiimissä kanssakäymisessä, puuhaavat. Kumppanille on tukku muitakin kriteereitä.

Naiset haluaa arvostusta, mutta omalla toiminnallaan menettävät sen.

Vierailija
359/424 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä haluaisi olla miehen kanssa, jolla on ollut todella paljon muita naisia. Koen, että arvot eivät kohtaa. En myöskään halua pohtia tautiriskejä.

Vierailija
360/424 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä haluaisi olla miehen kanssa, jolla on ollut todella paljon muita naisia. Koen, että arvot eivät kohtaa. En myöskään halua pohtia tautiriskejä.

Eihän ne kohtaakaan. Olen itsekin käynyt viihteellä, mutta kyseessä oli erittäin lyhyt episodi elämästä. Joten kreisibailaajan kanssa olisi todella vaikea löytää pohjaa yhteiselle elämälle. Ihmiset tekevät liikaa kompromisseja ja sen jälkeen itkevät, ovat onnettomia ja pettävät parisuhteissaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän