Helsingin Sanomat: seksikumppaneiden määrä puhuttaa, kokematon neitsytnaimen "nähdään ikäänkuin arvokkaampaa"
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009445196.html
Näettekö seksittömän, neitseellinen lapsi naisen Helsingin Sanomien tapaan "ikäänkuin hieman arvokkaampana"?
Pitkään toimitettu naisten vapautta ja oikeuksia mutta nyt uuden kulttuurin saapuessa saamme tuulahduksia myös valkoisten menneisyydestä.
Suomessakin vielä 1950 luvulla ja myöhemminkin oltiin hyvin lähellä islamilaista kulttuuria naisten ja vähemmistöjen asioissa- tietenkään Suomessa ei naisia kivitetty silloinkaan mutta samanlaisen maineen sai kuin nykyaikainen länsinainen islamilaisten silmissä.
Pidättekö neitsytnaisia muita naisia arvokkaampia kuten Helsingin Sanomat?
Kommentit (424)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella seuraavaa.
Toivon, että jokaikisessä kodissa otetaan tämä aihe puheeksi jo tänä iltana!
Menneisyys on paras keino tietää minkälainen toinen henkilö on.
Ja paras keino tähän on vain kysyä asiasta ja keskustella siitä.En ymmärrä miksi tämä on niin vaiettu asia.
Parhaiten tietää minkälainen henkilö on, kun tietää minkälainen mennyt hänellä on.
Eli samaa mieltä.
Silloin sitä pitää kysyä. Ei se sen kummempi asia ole. Jos haluaa tietää, pitää kysyä.
Me muut taas päätämme, miten suhtaudumme siihen, että joku haluaa kysyä noin yksityistä asiaa.
Omalla kohdalla asia on mennyt niin, että kokemattomana parisuhteessa alkoi jossain vaiheessa kaivata laajempaa kokemusta miehistä. Lopulta nuo ajatukset tulivat niin vahvoiksi että suhde kaatui siihen.
Nykyisessä suhteessa ei enää kiinnosta tippaakaan muut miehet, kun tietää ettei yhdenyönjutuista saa mitään ja parisuhteista parhain on jo saavutettu.
Seksikumppanien määrä korreloi sillä tasolla että ne joilla on ollut enemmän kumppaneita on myös enemmän kokemusta mitäkautta peilata sitä omaa markkina-arvoaan parsuhdemarkkinoilla.
Jos toisella kumppanilla on huomattavasti enemmän kokemusta, ymmärtää hän myös automaattisesti herkemmin sen faktan että toimimattomaan parisuhteeseen on turha jäädä roikkumaan ja vientiä on kunhan jaksaa etsiä.
Eli ainoastaan siinämielessä on merkitystä että olisi hyvä jos molemmilla olisi noin suurinpiirtein sama määrä kokemusta.
Todellisuudessa sillä ei kuitenkaan ole merkitystä, jos toista oikeasti rakastaa ei ihmisen menneisyydellä ole niin väliä.
Se että neitsyillä olisi jotenkin korkeampi arvo parisuhdemarkkinoilla on menneiden aikojen juttu. Itse olen aina hieman skeptinen jos aikuisella ihmisellä ei ole mitään kokemusta seksistä tai parisuhteesta, ei suoranainen turnoff tai deal breaker kuitenkaan mutta herättää väkisin kysymyksen että miksi näin?
Nämä bodycount kiukuttelut ja sheimaamiset on nimenomaan sitä incel kulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka kuksii ympäriinsä on alfa ja naiset haluavat tämän miehen. Naiset eivät välitä suuresta luvusta vaan jopa haluavat miehen joka tietää mitä tekee kokemuksen kautta.
Naisille se on juuri päinvastoin eli mitä puhtaampi ja kokemattomampi niin sitä arvokkaampi nainen on. Tämä tietenkin aiheuttaa närää naisten keskuudessa koska omaa villiä nuoruutta ei voi muuttaa ja oma arvo on mitä on.
Jos naisella on valittavana 10 naisen tai 100 naisen mies, JOKA IKINEN normaali nainen ottaa ensimmäisen. KUKAAN nainen ei halua miettiä missä kaikkialla oma mies on virunut ja kuinka moni vastaantulija on miestä kopeloinut.
Käytännössä se ei kuitenkaan mene noin, koska miehillä on muitakin ominaisuuksia kuin se, kuinka monen kanssa he ovat harrastaneet seksiä. Ja viime kädessä muut asiat painavat vaa'assa enemmän.
Niinhän naisillakin on muita ominaisuuksia kuin se, kuika monen kanssa ovat harrastaneet seksiä. Eli ei senkään pitäisi sitten tällä logiikalla haitata ketään miestä :)
Itse olen yli nelikymppinen ja minulla on ollut tasan yksi seksikumppani. Minulle on ihan sama vaikka joku naiskentelisi joka lounastunti eri ihmisen kanssa. Minulle nyt vain sattui käymään niin että rakastuin siihen mieheen kenen kanssa oli eka kertani. En sitten lähtenyt vaan kokeilemisen vuoksi testaamaan muita. Ollaan oltu yhdessä kohta 20 vuotta.
Pitääkö joku oikeesti lukua seksikumppaneistaan? Miksi? Kunhan käyttää ehkäisyä ja suojautuu taudeilta, niin mitä väliä. Ite oon ollut elämästäni sinkkuna 15 vuotta, sinä aikana joinain vuosina kumppaneita on ollut useampi, joinain vuosina ei yhtään. En ole kyllä mitään listaa pitäny 🙄 typerä ajatus.
Mulla on ollut joku 40-50kumppania. En ole kyllä mitään listoja raapustellut. En ole koskaan ollut pitkässä suhteessa, niin kyllähän sitä ehtii kokeilla. Mun ongelmana on se, että noin 1,5v aikana ehdin kyllästyä kumppaniin totaalisesti ja kaipaan jotain muuta. Ehkä olen vähän erilainen nainen, mutta musta on kivaa nähdä uusi kumppani alasti ja kokeilla hänen kanssaan juttuja. Enhän mä söisi pelkkää kaurapuuroakaan kymmeniä vuosia. Sillä kaurapuuroahan se olisi, vaikka miten maustaisi N41
Ehkä olennaista tän aiheen suhteen on se, ettei sellaiset miehet oikein enää kelpaa naisille, joilla on kaksinaismoralistinen näkemys näistä asioista.
Naisille ei yksinkertaisesti enää kelpaa mies, joka arvottaa naisia ja miehiä erilailla seksin perusteella.
Siksi asiaa ehkä yritetään tuoda esille, etteivät kaikki nuo raukat sitten jäisi ilman naista.
Sitten on se, että jokainen tietämäni nainen, jolla on ollut hyvin vähän tai ei yhtään seksikumppaneilta, kelpuuttaa vaan samanlaisen miehen. Heille on ok, että mieskin kaipaa samaa heiltä, mutta vain siksi, että olisivat samankaltaisia.
Fakta on, että sellaisille miehille, jotka näkevät seksin laskevan naisen arvoa, mutta miehen ei, ei ole enää minkäänlaisia markkinoita.
Vierailija kirjoitti:
"Kysymys kuuluu: voiko seksikumppanien määrästä päätellä jotain? Mitä se ihmisestä kertoo?
Syldin mukaan seksikokemukset voivat kieliä yleisesti avoimesta suhtautumisesta muita kohtaan. Todennäköisesti ihminen ei ole kovin tuomitseva tyyppi, hän arvelee.
Se saattaa olla osoitus myös rohkeudesta ja kohtaamisen taidoista."
Niin tai sitten se voi olla selkeä merkki ihmisestä jota on käytetty lapsena seksuaalisrsti hyväksi ja merkki siitä että rajojaan ei ole oppinut eikä osaa sanoa EI.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olennaista tän aiheen suhteen on se, ettei sellaiset miehet oikein enää kelpaa naisille, joilla on kaksinaismoralistinen näkemys näistä asioista.
Naisille ei yksinkertaisesti enää kelpaa mies, joka arvottaa naisia ja miehiä erilailla seksin perusteella.
Siksi asiaa ehkä yritetään tuoda esille, etteivät kaikki nuo raukat sitten jäisi ilman naista.Sitten on se, että jokainen tietämäni nainen, jolla on ollut hyvin vähän tai ei yhtään seksikumppaneilta, kelpuuttaa vaan samanlaisen miehen. Heille on ok, että mieskin kaipaa samaa heiltä, mutta vain siksi, että olisivat samankaltaisia.
Fakta on, että sellaisille miehille, jotka näkevät seksin laskevan naisen arvoa, mutta miehen ei, ei ole enää minkäänlaisia markkinoita.
Niin tämähän se on.
Miesparat kuvittelee, että näitä juttuja tehdään siksi, että naiset haluais uskotella itselleen jotain, vaikka oikeasti näitä tehdään, jotta nuo miehet itse saisivat edes jonkun mahdollisuuden nykymaailmassa, kun heille sentään yritetään kertoa, kuinka nykymaailma toimii.
Oon kyllä samaamieltä, että tuskin se neitsyt nainen haluaa mitään pelimiestä. Neitsyyttähän ei mieheltä vaadita koskaan.
Itseä ei ole koskaan kiinnostanut. Seksihän on kiva asia ja kukapa ei sellaisesta naisesta pitäisi joka seksistä nauttii. Mutta omista kumppaneista luotettavin ja tasapainoisin oli kyllä se jolla seksikumppaneiden määrä oli kohtuullinen, en tiedä kertooko se sitten mitään.
Vierailija kirjoitti:
Siksi asiaa ehkä yritetään tuoda esille, etteivät kaikki nuo raukat sitten jäisi ilman naista.Sitten on se, että jokainen tietämäni nainen, jolla on ollut hyvin vähän tai ei yhtään seksikumppaneilta, kelpuuttaa vaan samanlaisen miehen. Heille on ok, että mieskin kaipaa samaa heiltä, mutta vain siksi, että olisivat samankaltaisia.
Niinpä. Itsehän olen pannut vain kahden miehen kanssa, mutta jos olisin sinkku ja treffimies rupeaisi kyselemään seksikumppaneiden määrää niin se olisi sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Itsehän olen pannut vain kahden miehen kanssa, mutta jos olisin sinkku ja treffimies rupeaisi kyselemään seksikumppaneiden määrää niin se olisi sitten siinä.
Tietääköhän nämä miehet itse, kuknja sulkevat itsensä pois markkinoilta tuolla asenteella? 🤔
Miksiköhän en ole koskaan törmännyt noihin miehiin, jotka arvostais naisessa seksuaalista kokemattomuutta🤔.
Ilmeisesti ne miehet, jotka on sellaisia, yrittää kauheasti vakuuttaa itselleen, että kaikki muutkin miehet on.
Vaikka oikeesti ne muut miehet siellä panee tyytyväisenä niiden naisten kanssa jotka tykkää panna.
Itse en ole ikinä kysellyt naisilta heidän aiempien kumppaniensa määrää. Jotkut ovat luvun oma-aloitteisesti toki kertoneet.
Suurta merkitystä minulle ei ole sillä, onko naisella ollut muutama tai muutama kymmenen miestä ennen minua.
Yleisenä ohjenuorana minulla on ollut se että jos naisella on ollut lähemmäs 100 (tai enemmän) seksikumppania, niin kannattaa pysyä todella kaukana hänestä. Poikkeuksetta jokainen noin "kokenut" nainen jonka olen tavannut, on ollut vakavasti mielenterveysongelmainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tämähän se on.
Miesparat kuvittelee, että näitä juttuja tehdään siksi, että naiset haluais uskotella itselleen jotain, vaikka oikeasti näitä tehdään, jotta nuo miehet itse saisivat edes jonkun mahdollisuuden nykymaailmassa, kun heille sentään yritetään kertoa, kuinka nykymaailma toimii.
Mun tulkinta on että näitä juttuja tehdään siksi, että näillä yritetään vaikuttaa miesten mielipiteisiin. Suomeksi sanottuna halutaan, että miehet madaltavat kriteereitään kumppanin suhteen. Nythän on ollut pinnalla syntyvyyskeskustelu, ja yksi taustalla vaikuttava asia voi olla sekin, etteivät miehet halua lisääntyä naisten kanssa, joilla on taustalla kymmeniä ellei satoja seksikumppaneita. Nykyäänhän tuo on enemmän sääntö kuin poikkeus.
Luulen, että paljon naiskennelleet vähättelee lukuja pienimmiksi jotta olisi potentiaalisesti parempia kumppaneita seurusteluun. Kaikki tietää, ettei halua liian kokenutta kumppania ja neitseellisyys on tosiaan ihanne ainakin miehille naisten suhteen. Jos jotain ei kiinnosta kumppanien määrä, niin se on oma asia, eihän sitä muutkaan asiat aina ihmisiä kiinnosta kuten tupakointi. Kyllähän se voi vaikuttaa ihmisen henkisyyteen se kumppanien määrä ja jokainen ylimääräinen pano vaan rikkoo ihmisen psyykettä tai turruttaa ja tekee siitä välinpitämättömän ja rakkaudettoman, ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
No itse en arvosta kyläpyöriä enkä gigolojakaan. Vaikka neitsyyttä en ole koskaan keneltäkään vaatinut, niin kyllä kolminumeroinen kumppanimäärä hirvittää: eihän sellainen ihminen osaa sitoutua ollenkaan.
Pikku-Marjukalle sitä makeaa mehua!
Reijo-Setä