Kumpaan mieheen olisit enemmän kiinnostunut tutustumaan parisuhdemielessä?
Sama ikä, sama ulkonäkö. Toinen 2500e/kk tienaava opettaja vai hyvin tienaava NHL-jääkiekkoilija?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin opettajamies. Sivistyneempi, yliopistokoulutettu ihminen. Jääkiekkoa ammatikseen pelaavat äijät eivät varmasti ole opiskelleet peruskoulua pidemmälle, tuskin muutenkaan lukeneet ja seuranneet maailmaa - ylipäätään harjoittaneet älyään.
Ei minua se kiinnosta, että joku osaa luistella hyvin ja lyödä kumista kiekkoa. Ei siitä tule minua kiinnostavaa keskustelua taikka tekemistä, elämää. Kiekkoilijan rahoille olisi ihan sama kun elätän kummiskin itse itseni ja samaa oletan mieheltä.
Kiekkoilija on varmasti sinänsä raameiltaan komeampi, mutta koska en siedä tyhmyyttä enkä itsekkyyttä, se mahdollisesti hintelä opettaja edelleen veisi voiton. Eikä opettajan ole pakko olla hintelä hiirulainen mutta ei se haittaa, pääasia ettei hän olisi se nuuskapelle, aivoton kiekkoilija.
Aivoton on vastauskin.
Vastaan rehellisesti jääkiekkoilija. En ole koskaan oikein syttynyt miehistä, jotka tekevät ihmisläheistä työtä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin opettajamies. Sivistyneempi, yliopistokoulutettu ihminen. Jääkiekkoa ammatikseen pelaavat äijät eivät varmasti ole opiskelleet peruskoulua pidemmälle, tuskin muutenkaan lukeneet ja seuranneet maailmaa - ylipäätään harjoittaneet älyään.
Ei minua se kiinnosta, että joku osaa luistella hyvin ja lyödä kumista kiekkoa. Ei siitä tule minua kiinnostavaa keskustelua taikka tekemistä, elämää. Kiekkoilijan rahoille olisi ihan sama kun elätän kummiskin itse itseni ja samaa oletan mieheltä.
Kiekkoilija on varmasti sinänsä raameiltaan komeampi, mutta koska en siedä tyhmyyttä enkä itsekkyyttä, se mahdollisesti hintelä opettaja edelleen veisi voiton. Eikä opettajan ole pakko olla hintelä hiirulainen mutta ei se haittaa, pääasia ettei hän olisi se nuuskapelle, aivoton kiekkoilija.
Itseasiassa useammallakin nuorella suomalaisella pelaajalla on taustaa USA yliopistosta. Ja niissä yleensä saadakseen pelata on menestyttävä myös opinnoissa.
Typerä kysymys. Luonne ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Typerä kysymys. Luonne ratkaisee.
Luonne selviää vasta tutustuessa ja sitähän tässä kysyttiin.
Minä haluan kumppanin siihen arkeen, joten en usko, että mulle sopisi joku pyykinpesijän rooli, kun toinen reissaa ympäri maita ja mantuja. Raha ei asiassa ratkaise, koska itselläni on tarpeisiini riittävät tulot.
En kyllä usko että kumpikaan mies olisi mulle sopiva, mutta jos olisi pakko valita niin opettajaan mä mieluummin tutustuisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla sama ulkonäkö. Opettajalla ei mitenkään ole aikaa saada itseään samanlaiseen kuntoon kuin ammattijääkiekkoilija.
Opettajalla on kaikki hampaat tallella.
Opettaja. En ensinnäkään haluaisi olla minkäänlaisen julkkiksen puoliso, ja toiseksi änärivaimot ovat ihan täysin miehen uran vietävissä. Muuttoja sinne sun tänne vähän väliä ja mies pitkiä aikoja poissa kotoa. No thanks.
Heh-heh, ja täällä naiset valehtelee niin että korvat heiluu. Opettaja..mistä johtuu että lätkänpelaajilla on aina baarissa naislauma ympärillä mut opettajilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Heh-heh, ja täällä naiset valehtelee niin että korvat heiluu. Opettaja..mistä johtuu että lätkänpelaajilla on aina baarissa naislauma ympärillä mut opettajilla ei.
Ai opettajilla ei? En tiedä yhtään vastentahtoisesti sinkkua opettajamiestä, ja olen alalla.
Vierailija kirjoitti:
Haloo hei, elämä ei ole missään baarissa eivätkä tämän palstan naiset ole 17-v.
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että ne naiset baarissa haikailee parisuhdetta?
eikös opettajat tienaa lähes 3000€, ainakin jos on täydet tunnit? Toki kesät ollaan työttöminä, jos ei ole vakivirkaa ja monella ei ole.
Opettaja todellakin. Olisi aika hirveää asua kartanossa Miamissa ja seurustella muiden lätkävaimojen kanssa. Päivät kuluisi shoppaillessa ja lääkekoukussa.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan kumppanin siihen arkeen, joten en usko, että mulle sopisi joku pyykinpesijän rooli, kun toinen reissaa ympäri maita ja mantuja. Raha ei asiassa ratkaise, koska itselläni on tarpeisiini riittävät tulot.
Sama, oma ura ja oma elämä ovat sen verran tärkeitä, että ilman muuta opettaja.
Useimmat ihmiset haluaa ihan tavallista arkielämää ihan tavallisen, kivan puolison kanssa. Sellaiseenhan ope on oikein hyvä.
Voin hieman yllättäenkin vaurastuneena yrittäjänä sanoa että suomalaiset naiset pääsääntöisesti eivät ole rahan perään. En ole ulkomailla koskaan rikkaana asunut, joten en tiedä mikä meno siellä, mutta täällä deittaillessa rahan merkitys on oikeesti todella pieni. Ei se nyt luotaan työntävää ole, mutta ei se myöskään kenenkään kiinnostusta ole nostanut. Eli siinä mielessä on helppo uskoa että opettaja on mieluisampi vaihtoehto tässä kyselyssä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös palstapapat ole väsyksiin asti kertoneet, että irtosuhteissa itsensä pilanneista ei ole suhdemateriaaliksi vakavassa mielessä. Ehkä mammat ajattelevat ihan samoin. Eli lätkäjätkät sopii hetken hurvitteluun, muuhun ei.
No jos oikeasti parisuhteen haluan, niin toi opettaja. Lätkäjätkä asuu eri mantereella kuin minä ja on sen 200 päivää vuodesta reissussa.