Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko seuraavaksi kaatua nordea tai joku muu suomalainen pankkki?

Vierailija
12.03.2023 |

Miten paljon he ovat laittaneet valtioiden velkakirjoihin?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havahduin että mulla on pankissa enemmän rahaa kuin talletussuoja korvaa, pitää alkaa siirtämään rahaa toisiin paikkoihin.

Vierailija
42/44 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan kumminkin ensi viikolla tyhjentää pankkitilin ja ostaa kultaa vaikka "ei ole mitään hätää".

Mä olen ostanut kultaa jo 2020 ja 2021. Plus siirtynyt laina-asiakkaana Osuuspankkiin, joka varmimmin pelastetaan Suomessa ja ei varmimmin joudu edes vaikeuksiin.

Että säilyy sovitut lainaehdot (mm. korkosuojaus)

Joo, OP on yksi suurimpia konnia Suomessa.

Ei minun mielestäni. Paljon parempi kuin Nordea. Mulla kyllä on ihan h*tosti Nordean osakkeita, kun sain perinnöksi juuri ja päätin odottaa ja ottaa osingot.

Mutta jos tästä selviän kuivin jaloin niin myyn ison position pois Nordeaa pankkikriisin pelossa. Kyllä sieltä tulee vielä niin iso pankkikriisi, että koko maailma on aivan polvillaan. Eikä mikään raha riitä estämään sitä (kuten nyt vielä rahaa löytyy svb:n asiakkaille).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordea ei ole suomalainen pankki. Eikä Danske. Mutta ei voi.

Kyllähän Nordean pääkonttori on Helsingissä ja pankin kotimaa Suomi.

Vaikka toimiikin toki myös muissa pohjoismaissa.

Vierailija
44/44 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakohan sataa miljardia suomalaiset eläkerahastot ovat sijoittaneet yhdysvaltais pankkeihin?

Kalifornialaispankki nurin, tuleeko nyt pankkikriisi? Ensi viikolla voi tulla verilöyly

Silicon Valley Bank ajettiin perjantaina alas viranomaispäätöksellä. Monet pienemmät pankit ovat nyt vaikeuksissa.

https://www.iltalehti.fi/talous/a/736572d8-1048-40fa-8fa1-7a4cded3eeb2

DI: Nyt puhuu kriisipankki SVB:n merkittävä ruotsalaisomistaja - Tätä meidän täytyy todella pohtia

Eläkeyhtiö Alecta myi 71 vuoden jälkeen viimeisetkin osakkeet ruotsalaisesta Handelsbankenista. Samalla se tankkasi kolmea amerikkalaista nichepankkia, joiden kurssit romahtivat eilen. Yksi näistä kolmesta on viranomaisten sulkema Silicon Valley Bank.

Suomalaisten eläkevarat on yhden lapun varassa, DogeCoinin koska riski ja tuotto kulkee käsikädessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme