Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina sanotaan, että paksut hiukset on kauniit?

Vierailija
30.04.2026 |

Mulla ne on ainakin vaan painava ja hankala kuontalo eikä kampaajatkaan saa niistä yhtään sen kevyempiä ilman, että ne pätkittäisiin ihan kauheaksi 80-luvun sukkahousuhevarin kampaukseksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin vetuttaa mun paksut hiukset. Oon kuin pallopää. Hiuksetkaan ei taivu ilman kunnon pitävää geeliä, vahaa tai lakkaa. Oli niin kiva kun oli viileä ilma niin pysty käyttämään pipoa päässä. Ei tarttenut hiuksia laittaa mitenkään.

Vierailija
2/6 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin vetuttaa mun paksut hiukset. Oon kuin pallopää. Hiuksetkaan ei taivu ilman kunnon pitävää geeliä, vahaa tai lakkaa. Oli niin kiva kun oli viileä ilma niin pysty käyttämään pipoa päässä. Ei tarttenut hiuksia laittaa mitenkään.

Mulla taas on pieni naama, joka on ihan eri paria jättihiusten kanssa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

steak too juicy, lobster too buttery. 

Vierailija
4/6 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei niistä ole muuta haittaa ollut kuin se, että hiukset on aina pesun jälkeen kuivattava. Muuten tulee päänsärky, koska kuivuminen kestää yli vuorokauden. Ja ehkä se, että kesällä ne ovat kuumat. Muuten olen tyytyväinen. Ne ovat hyvännäköiset myös mitenkään laittamatta. Ja kampaamatta peikkomaiset.

Todella paljon olen hiuksistani kehuja elämän varrella saanut ihan tuntemattomiltakin.

Vierailija
5/6 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurillista perintöä. Japanissa ohuita luiruhiuksia pidettäisiin kauniina, kun paksuja kiharoita pidettäisiin merkkinä sivistymättömyydestä. 

Vierailija
6/6 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun tuohon lisää vielä taipuisuuden, niin ei niitä osaa edes leikata yksikään kampaaja. Mulla ei ole ollut elämäni aikana varmaan yhtäkään onnistunutta hiustyyliä, paljon tulee pidettyä hiuksia ponnarilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi