Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin mies nukkuu lastenhuoneen lattialla neljättä vuotta

Vierailija
12.03.2023 |

Tämä on jo toinen tuttava/kaveriperhe, jossa on samantapainen nukkumajärjestely. Ei ihme, että avioerotilastot nousevat!

Ensimmäisessä perheessä on kolme lasta: 6v, 4v ja 6kk. Mies häädettiin patjalle lastenhuoneeseen silloin, kun vaimo tuli kommatta kertaa raskaaksi. Jotta saisi ensin nukkua hyvin raskauden aikana ja sen jälkeen perhepedissä vauvan kanssa imetyksen takia.

Toinen oerhe on vielä kauheampi! Heillä on nyt kuusivuotias lapsi. Ensimmäiset kaksi vuotta lapsi nukkui pinnasängyssä vanhempien makuuhuoneessa. Noin kaksivuotiaana oppi kiipeämään sieltä pois, eivätkä vanhemmat jaksaneet opettaa häntä nukkumaan itsenäisesti, joten mies meni aina illalla nukkumaan patjalle lapsen sängyn viereen lastenhuoneeseen. Tätä on nyt jatkunut neljä vuotta. Tässä välissä vaimo synnytti toisen lapsen (en tiedä koska heillä edes on ollut mahdollista saada toista lasta alulle, jos eivät edes nuku samassa sängyssä😂) ja sama homma jatkuu. Mies patjalla, äiti perhepedissä lapsen kanssa.

Tiedän, että täällä kauhistelen rumasti muiden kasvatustapoja, mutta ihmettelen kyllä miten nämä ihmiset hoitavat parisuhdettaan. Kyllä minä loukkaantisin, jos kumppani heittäisi patjalle nukkumaan vuosikausiksi, oli sitten kyseessä vaimo tai mies.

Kommentit (361)

Vierailija
321/361 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheiden nukkumajärjestykset on oma lukunsa, mutta en tekis minkäänlaista päätelmää parisuhteen tai seksielämän laadusta. Meilläkin piiri pieni on pyörinyt enempi vähempi jo 20v, mutta hyvin menee silti :) Tekijöitä vaihtviin nukkumapaikkoihin on useita, mm. levoton kuopus, miehen kuorsaus ja oma ääniherkkyys.

Vierailija
322/361 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Anoppi nukkui lastenhuoneen lattialla mun puolison seurana liki 10 vuotta. Ovat appivanhemmat edelleen naimisissa, onnellisesti jopa. Nykyään anoppi nukkuu vierashuoneessa, kun appiukko kuorsaa. Ehkä se anoppi nukkui lastenhuoneessa jo silloin aikoinaan apen kuorsaamisen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/361 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä ihmeessä ihmiset kykenevät harrastamaan seksiä nukkumatta samassa sängyssä ...

Siinäpä sinulle ap mysteeri

Voi kuule, monella tapaa.

Vierailija
324/361 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein se patjalle pakottaminen on se ensimmäinen askel siitä eroprosessista.

Useamman tällaisen tapaukseen kaveripiirissä vuosien varrella törmännyt ja syy siihen on että nainen sanoo "minun nimi vuokrasopimuksessa minä päätän täällä"

Mies sitten nukkuu lattialla ja odottelee usein sen raskaus ajan kiltisti että uskaltaa erota, kunhan löytää ensin kämpän tai uuden kumppanin niin häviää sitten vähin äänin lattialta.

Moni näistä "tyranni naisista" kovaan ääneen manaa sitä miestään, mutta ei ymmärrä että jos asetelma olisi toisinpäin niin homma ei jatkuisi yli viikkoa.

ja siis nyt en tarkoita kaikkia pareja kellä normista poikkeavat nukkumajärjestelyt vaan niitä tapauksia missä mies on ajettu lattialle tai toiseen huoneeseen vasten tahtoaan.

Vierailija
325/361 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä ihmeessä ihmiset kykenevät harrastamaan seksiä nukkumatta samassa sängyssä ...

Siinäpä sinulle ap mysteeri

Voi kuule, monella tapaa.

Työkö teette sen vaan sängyssä?

Vierailija
326/361 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä vika johtuu naissiasta. röhnö haluaa kaiken itsellensä. ei välitä miehestä, eikä lapsista. miehen raha vaan kiinnostaa. mies-paran sietäisi vaihtaa nainen mukavampaan, heti. 

Vierailija
327/361 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että mies voi olla kuollut.

Vierailija
328/361 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan miehiltä leikattu montakin välilevyn pullistumaa, kun tuo patjalla nukkuminen ei voi olla selälle kovin hyvä vaihtoehto vs oikea sänky hyvällä patjalla.

Voin taata, että äidit nukkuvat paljon isiä useammin huonoilla alustoilla ja epäergonomisesti lasten takia.

Vierailija
329/361 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehellä on rakastajatar, jota voi käydä höyläilemässä.

Vierailija
330/361 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä koskaan muuttanut pois makuuhuoneesta lasten takia. Luin sadun ja makasin vierellä niin kauan että lapsi nukahti. Näin tein molempien kanssa. Lasten makuuhuone ei koskaan ollut säkkipimeä koska muistin omasta lapsuudestani kuinka pelkäsin pimeää joten yölamppu oli aina päällä ja nuoremalla myös itsevalaisevia tähtiä makuuhuoneen katossa. Jos yöllä heräsivät niin saivat tulla meidän vanhempien sänkyyn jatkamaan unia. Nuoremalla oli myös valtava määrä pehmoleluja sängyssä koska hän sanoi että ei halua nukkua yksin ja sen kyllä ymmärsin.

Vierailija
331/361 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. nukutko hänen kanssaan lastenhuoneen lattialla.

Vierailija
332/361 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ensimmäisenä mieleen, että se kaverin mies nukkuu teidän lastenhuoneen lattialla neljättä vuotta :)

Vierailija
333/361 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpäs lukea tämä ketju. Epäilen että tässä on kyse siitä, että lapset ovat tärkeimpiä. Nostetaan liikaa jalustalle ja annetaan omia äitinsä. Onko kyse pojista? Menevät kuvannollisesti "naimisiin äitinsä kanssa?" Meillä ei toimita näin.

Vierailija
334/361 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun lapset oli pieniä, ja heräilivät usein öisin, niin eniten rasitti se, jos piti nousta yöllä laittamaan lapsi takaisin nukkumaan. Oli vaikea nukahtaa enää uudelleen. Nukkuminen oli ehdottomasti helpompaa, jos paljon heräilevä lapsi oli valmiiksi lähellä, tyynnytteli vain jotain silmät ristissä ja nukahti uudelleen. Välillä se oli niin, että toinen vanhemmista nukkui lapsen huoneessa, ja välillä oli kausia, että lapsi nukkui välissämme, ja välillä taas toinen aikuinen nukkui yksin olohuoneessa. Vauva-aikana taas mies meni olohuoneeseen nukkumaan, että edes hän saisi nukuttua. Ei se parisuhdetta olisi millään tavalla parantanut, jos hänkin olisi ollut siinä samassa sängyssä heräilemässä vauvan ääntelyihin, ja luultavasti vielä kuorsannut, ja itse en olisi saanut edes sitä paria tuntia unta.

Ja näistä kaikista pystyttiin keskustelemaan. Kompromisseja oli pakko tehdä kuitenkin. Parhaiten sujuu, kun molemmat tiedostavat, että molemmat vanhemmat tarvitsevat tarpeeksi unta. Pikkulapsiaika on kuitenkin vain sen parisen vuotta, ja pian lapsi on vain ylpeä siitä kun uskaltaa nukkua itse omassa hienossa sängyssään.

Vierailija
335/361 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite nukkunut jo 3 vuotta sohvalla vauvavaiheen aloittamana. Tuskin täältä enää vaimon viereen makuuhuoneeseen palataan. Asia tulee puheeksi ainoastaan riitojen yhteydessä kun hän muistuttaa ettei me enää nukuta edes samassa sängyssä.. muulloin ei ole mitään hinkua saada mua sinne. Synkkinä hetkinä mietin, että pihalle voisi rakentaa jonkun kopin mua varten. En herättäis ketään kun meen aamulla töihin.

336/361 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että parisuhteen hyvinvoinnin mittari on yhdessä nukkuminen?

Kuvaa hyvin, miten jotkut naiset pompottavat miestään. 

Ennen kuin kukaan minua sovinistiksi solvaa, kerron  että olen nainen, jolla on ollut 3 lasta.

Mies ei päivääkään nukkunut muualla kuin samassa sängyssä kanssani

Vierailija
337/361 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein se patjalle pakottaminen on se ensimmäinen askel siitä eroprosessista.

Useamman tällaisen tapaukseen kaveripiirissä vuosien varrella törmännyt ja syy siihen on että nainen sanoo "minun nimi vuokrasopimuksessa minä päätän täällä"

Mies sitten nukkuu lattialla ja odottelee usein sen raskaus ajan kiltisti että uskaltaa erota, kunhan löytää ensin kämpän tai uuden kumppanin niin häviää sitten vähin äänin lattialta.

Moni näistä "tyranni naisista" kovaan ääneen manaa sitä miestään, mutta ei ymmärrä että jos asetelma olisi toisinpäin niin homma ei jatkuisi yli viikkoa.

ja siis nyt en tarkoita kaikkia pareja kellä normista poikkeavat nukkumajärjestelyt vaan niitä tapauksia missä mies on ajettu lattialle tai toiseen huoneeseen vasten tahtoaan.

Meillä ei todellakaan ajettu vasten tahtoaan mies patjalle, vaan halusi nukkua siellä kun tv:tä katsoi monesti yömyöhön ja itse nukutin lapset aikaisemmin makuuhuoneessa, joten siellä ei voinut katsoa, joten todellakin ei aina ole kyse tyrannii naisesta ollenkaan.. Saattaapi se patjalla nukkuva mies olla varsinainen tyranni, vaikka ihan muuta on yritetty valehdella.

Ja jos totta puhutaan niin jos oikein väsynyt olin niinkuin olin silloin kun lapset oli pieniä kun viideltä kuudelta heräsin niiden kanssa, niin ihan hyvä että rauhassa sai nukkua välillä kun aikaisemmin olin väsynyt.

Ihan sama kun ja jos toinen menee vaikka töihin aikaisemmin ja menee nukkumaan aikaisin ei silloin häiritä toista vaan kömmitään nukkumaan omia aikojaan. Ei kai sitä nyt joka ilta tarvitse olla hommissa.

Vierailija
338/361 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas,ei se kyllä sulle kuulu miten joku perhe nukkuu😂meillä mies nukkuu sohvalla kun aikanen herätys,minä lapsen kanssa ja toisinpäin kun mulla aikanen herätys..mutta sulla varmaan menee nyt yö unet kun mietit meidän seksi elämää😂😂p.s onneks on oma elämä ja kiva semmonen niin ei tarvii miettii muitten asioita

Vierailija
339/361 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me nukutaan joka yö samassa sängyssä. Ei siellä mikään seksihommia yöllä tapahdu.

Päivälläkö sitä lapsiperheessä yleisimmin seksi hoituu? Hereillä olevat pienet lapset ei haittaa?

Pienet lapset on päiväunilla, kerhossa, päiväkodissa. Isommat esikoulussa, koulussa, harrastuksessa, mummilla, kaverilla. Ruokatunnit ja etätyöt. Semmoista.

Vierailija
340/361 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite nukkunut jo 3 vuotta sohvalla vauvavaiheen aloittamana. Tuskin täältä enää vaimon viereen makuuhuoneeseen palataan. Asia tulee puheeksi ainoastaan riitojen yhteydessä kun hän muistuttaa ettei me enää nukuta edes samassa sängyssä.. muulloin ei ole mitään hinkua saada mua sinne. Synkkinä hetkinä mietin, että pihalle voisi rakentaa jonkun kopin mua varten. En herättäis ketään kun meen aamulla töihin.

Vaimoa tuossa käy sääliksi, jos mies nukkuu mieluummin sohvalla kuin makuuhuoneessa. Minun mies ei onneksi paennut vauva-aikoja sohvalle taikka patjalle, eikä edelleenkään vedä herneitä nekkuun jos lapsi tulee meidän väliin yöllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme