Kunpa joku soittaisi minulle
Kommentit (67)
Uskoisin, että tässä maassa on paljon yksinäisiä ja
ihan fiksuja ihmisiä. Tinder ei ole oikea paikka, koska siellä pyörii epätoivoiset wt-tyypit, joilla ei ole mitään mahkuja elävässä elämässä.
Onko muita, joille tämä keskustelupalsta on päivien ratto?
Onko totta, että jos ostaisin prepaid-liittymän ja voisin laittaa sen numeron tänne ja sitten joku voisi soittaa minulle ilman, että henkilöllisyyteni paljastuisi?
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Onko totta, että jos ostaisin prepaid-liittymän ja voisin laittaa sen numeron tänne ja sitten joku voisi soittaa minulle ilman, että henkilöllisyyteni paljastuisi?
- ap -
Vaikkapa R-kioskilta hakee Prepaidin, niitä varmaan saa luulisin alle kympillä. Ei rekisteröi sitä ja sitten vaikka liimaa sen numeron joka toiseen lyhtypylvääseen ja postaa keskustelupalstoille.
Vierailija kirjoitti:
- ap -
Henkilöllisyytesi ei paljastuisi, mutta eikös siihen numeroon alkaisi sit soittamaan kaiken maailman huohottajat, vai?
Voihan tavallisen numeronkin helposti laittaa salaiseksi.
Itse en tunne facebook systeemiä. Mutta luulisi ,että siellä olisi eri ikäisiä sinkkuryhmiä ,ja vois ihan ystävystyä ilman ,että mitenkään sitoutuu tai alkaa seukkaamaan. En tiedä, kertokaa ap:lle kuka tietää.
Itse olin ihan pohjalla, henkisesti, tuossa jokunen viikko sitten. Tein tänne avauksen ja sain monta positiivista viestiä.
Onneksi palsta on olemassa!
Kevät tulee, kaikkea ihanaa voi tapahtua.
Tsemppiä Ap
Teinkin näin. Ilmoittauduin SPR ystävätoimintaan. Tuossa lähellä on vanhainkoti ja ehkä minä voisin auttaa vanhuksia. Käyttäisin heitä vaikka ulkoilemassa.
- ap -