Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunpa joku soittaisi minulle

Vierailija
12.03.2023 |

Olen niiin yksin.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Haloo? Ootko kotona? Soitin tässä kyselläkseni, mitä sinulle kuuluu?

Olen tässä kotona ja istun sohvalla. Ei hirveen hyvää kuulu.

- ap -

Mitä olet itse tehnyt sen eteen ,että joku olisi sinun ystäväsi. Katsos pitää ensin antaa, ennenkuin voi mitään saada.

Soita itse jollekin, pyydä kylään, ole ystävällinen, älä arvostele, älä tuomitse. Älä ole minä ,minä ,minä. Tai niin on oikein , mutta ei noin.

Tiedät miten karkoitat ihmiset ja sinulla menee sukset ristiin kaikkien kanssa, kun tuputat vain omia mielipiteitäsi.

Olen mielestäni ollut hyvä ystävä ja aina auttanut kaikkia. Tämä vaan on nyt mennyt ihan omasta halustani näin huonoon jamaan. Ikinä en ole ollut kenellekään ilkeä.

Muistan tasan milloin tää masennus alkoi ja aloin eristäytymään. Se oli 2018 toukokuu.

Nyt siltikin haikailen, että olisi mukava saada seuraa.

Aloita huomenna siitä, että ilmottaudut vapaaehtoiseksi johonkin ! Sinulla on netti, googlaa sieltä paikkakuntasi ei foorumeita. Esim palvelutalot, seurakunnat jne. Pääset alkuun ja ilahdutat alkuun jotain ihmistä käymällä hänen luonaan, käytte yhdessä tilkka ulkoilemassa. Sieltä heidän kautta voi poikia samanikäistäkin seuraa.

Sinun lienaa itse paras aktivoitua, muuten ei kukaan löydä sinua. Tee hyvää ensin muille.

Teinkin näin. Ilmoittauduin SPR ystävätoimintaan. Tuossa lähellä on vanhainkoti ja ehkä minä voisin auttaa vanhuksia. Käyttäisin heitä vaikka ulkoilemassa.

- ap -

Vierailija
62/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että tässä maassa on paljon yksinäisiä ja 

ihan  fiksuja ihmisiä. Tinder ei ole oikea paikka, koska siellä pyörii epätoivoiset wt-tyypit, joilla ei ole mitään mahkuja elävässä elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita, joille tämä keskustelupalsta on päivien ratto?

Vierailija
64/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta, että jos ostaisin prepaid-liittymän ja voisin laittaa sen numeron tänne ja sitten joku voisi soittaa minulle ilman, että henkilöllisyyteni  paljastuisi?

- ap -

Vierailija
65/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko totta, että jos ostaisin prepaid-liittymän ja voisin laittaa sen numeron tänne ja sitten joku voisi soittaa minulle ilman, että henkilöllisyyteni  paljastuisi?

- ap -

Vaikkapa R-kioskilta hakee Prepaidin, niitä varmaan saa luulisin alle kympillä. Ei rekisteröi sitä ja sitten vaikka liimaa sen numeron joka toiseen lyhtypylvääseen ja postaa keskustelupalstoille.

Vierailija
66/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ap -

Henkilöllisyytesi ei paljastuisi, mutta eikös siihen numeroon alkaisi sit soittamaan kaiken maailman huohottajat, vai?

Voihan tavallisen numeronkin helposti laittaa salaiseksi.

Itse en tunne facebook systeemiä. Mutta luulisi ,että siellä olisi eri ikäisiä sinkkuryhmiä ,ja vois ihan ystävystyä ilman ,että mitenkään sitoutuu tai alkaa seukkaamaan. En tiedä, kertokaa ap:lle kuka tietää.

Vierailija
67/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ihan pohjalla, henkisesti, tuossa jokunen viikko sitten. Tein tänne avauksen ja sain monta positiivista viestiä.

Onneksi palsta on olemassa!

Kevät tulee, kaikkea ihanaa voi tapahtua.

Tsemppiä Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä