Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraavan kerran kun Kela kettuilee ja kiusaa niin pyydän maksusitoumuksen eutanasiaan.

Vierailija
12.03.2023 |

Menköön kaikki, lähteköön järki.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen maksusitoumuksen varmaan saa ennätyksellisen helposti.

Vierailija
2/16 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, jos eivät maksa ihan kaikkia laskujasi.

Rahaa saa seinästä ja muiden ilo on elättää myös sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sen maksusitoumuksen varmaan saa ennätyksellisen helposti.

Joo, kerkeekö sitä edes lähetä näppäintä painaa kun maksusitoumuksia tulee ovista ja ikkunoista. Vouti varmuuden vuoksi vielä ovelle toimittamaan.

Vierailija
4/16 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko vaan kiltisti toimittaa sinne kaikki niiden pyytämät liitteet eikä heittäytyä täällä marttyyriksi??

Vierailija
5/16 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka etsisit töitä ja alkaisit elää omilla palkkatuloilla...

Vierailija
6/16 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on hyvä että se tuottaa iloa. Itseäni kyllä lähinnä suututtaisi jos joku varsin työhön kykenevä ja töitä saava eläisi minun rahoilla >:(

Vierailija
7/16 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on hyvä että se tuottaa iloa. Itseäni kyllä lähinnä suututtaisi jos joku varsin työhön kykenevä ja töitä saava eläisi minun rahoilla >:(

Hyvin, hyvin moni elää.

Vierailija
8/16 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei jäänyt aikaa tai energiaa miettiä mihin runsaat veroeuroni upposivat työskennellessä. Mutta töitä on kovin monenlaista. Onneksi on viisaita päitä joilla on aikaa ja energiaa pohdiskella näitä juttuja.

Vierailija
9/16 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka etsisit töitä ja alkaisit elää omilla palkkatuloilla...

Kuinka saada työ, kun ei ole työkokemusta ja työnantajat vaativat työkokemusta? Itse haluan siistin toimistotyön. M27

Vierailija
10/16 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin, hyvin moni elää.

Kyllä, moni varmasti mutta ei jokaikinen :) Tämä työttömien niputtaminen samaan kastiin joidenkin tekojen tai tekemättömyyksien takia joutilaana oleviin, on sama kuin minä niputtaisin kaikki Mirvat koska tunnen 2 joista molemmat k-päitä.  

Vierailija
11/16 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain lisää rahaa kun laitoin viestiä sinne että yrittäkää nyt saa tana. Kerro vaan rehellisesti että oot köyhä.

Vierailija
12/16 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi muiden pitäisi elättää narsisti idioottia.

Vierailija
13/16 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi kirjoitti:

miksi muiden pitäisi elättää narsisti idioottia.

Kunpa voisit lähettää tuon diagnoosisi minulle niin hakisin työkyvyttömyyseläkettä.

Vierailija
14/16 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei jäänyt aikaa tai energiaa miettiä mihin runsaat veroeuroni upposivat työskennellessä. Mutta töitä on kovin monenlaista. Onneksi on viisaita päitä joilla on aikaa ja energiaa pohdiskella näitä juttuja.

En minäkään kadehtinut töissäkäyvänä toisten elämistä ja olemista. Minulle oli ihan yksi lysti kävikö joku töissä vai ei. Johtuu varmaan siitä että olin ihan _oikea_ kiireinen työntekijä jolla ei sellaiseen ollut aikaa.  -ap

Vierailija
15/16 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko vaan kiltisti toimittaa sinne kaikki niiden pyytämät liitteet eikä heittäytyä täällä marttyyriksi??

Huh, onneksi en ole vielä saavuttanut sitä marttiyden tasoa että alkaisin pitää itseäni lyötynä uhrina joka joutuu maksamaan kaikenmaailman ilkeiden mörköjen elämää.

Olisiko sulla antaa vinkkiä miten saavutan tuon tason? Kiitos jo etukäteen :)   -ap

Vierailija
16/16 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta eutanasia olisi hyvä ratkaisu. Esim. terveysasemien ja päivystysten kuormitus loppuisi, tukien tarve loppuisi, työllusyystilastot siistiytyisivät, väestön ikärakennetta voitaisiin korjata nuorennusleikkauksella, onnettomuudet, kansansairaudet ja mielenterveysongelmat vähenisivät, kehitysvammaisuus poistuisi, jne. Vain parhaat jäisivät tekemään työtä, jota kerrankin riittäisi enemmän kuin tarpeeksi. Eutanasialla olisi pelkkiä positiivisia vaikutuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi