Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunpa joku soittaisi minulle

Vierailija
12.03.2023 |

Olen niiin yksin.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaks puuskuttaa?

Vierailija
22/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaa ikävää tää nykyaika ku ei mulkukkaa enää soittele.

Niin. Itsekään ei enää uskalla soittaa kenellekään.

- ap -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Haloo? Ootko kotona? Soitin tässä kyselläkseni, mitä sinulle kuuluu?

Olen tässä kotona ja istun sohvalla. Ei hirveen hyvää kuulu.

- ap -

- Kirjoitatko kirjeitä? Netisssä on ainakin yksi sellainen sivusto, mistä voi hakea kirjekaveria. Voi katsoa onko hakuilmoituksissa itseä kiinnostava, jolle kirjoittaisi tai sinne voi tehdä oman ilmoituksen. Avaa sellainen sähköpostiosoite, missä ei ole sinun nimeä tai muuta tunnistetta, niin uskaltaa kirjoittaa. Se ei ole seuranhakua  tai treffejä vaan ihan perinteinen kirjekaverisysteemi.

Kiitos. Tätä voisin kokeilla.

- ap -

- Katson hakukoneesta, jos löydän sen nopsaan.

Kaverihaku -nimellä oli tuo, mihin vois tutustua. Mutta hakemalla löytyy muitakin.

Vierailija
24/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, minulla samat tunnelmat... Ei ole yhtään ystävää, eikä kukaan soita

Onpa meitä sitten edes kaksi. Pärjää sinäkin ja kaikkea hyvää sinne.

- ap -

Vierailija
25/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan hei. Oletko käynyt tänään missään?

Itse piipahdin lenkillä koiran kanssa. Äiti soitti. Kerto, että oli käynyt kirkolla. Ei ole uskovainen, mutta siellä on ihmisiä, joiden kanssa jutella ja kahvitella.

Ohikulkija

Vierailija
26/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden kohta koiran kanssa ulos. Koira on sellainen pienikokoinen jolla tulee nopeasti kylmä, eikä se oikein tykkää talvella ulkoilla, niin teemme toistaiseksi vielä lyhyitä lenkkejä. Kevättä odotellessa...

Vierailija
27/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap -

- Kirjoitatko kirjeitä? Netisssä on ainakin yksi sellainen sivusto, mistä voi hakea kirjekaveria. Voi katsoa onko hakuilmoituksissa itseä kiinnostava, jolle kirjoittaisi tai sinne voi tehdä oman ilmoituksen. Avaa sellainen sähköpostiosoite, missä ei ole sinun nimeä tai muuta tunnistetta, niin uskaltaa kirjoittaa. Se ei ole seuranhakua  tai treffejä vaan ihan perinteinen kirjekaverisysteemi.

Kiitos. Tätä voisin kokeilla.

- ap -

- Katson hakukoneesta, jos löydän sen nopsaan.

Kiitos jos jaksat. 💗

- ap -

Vierailija
28/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap -

- No, kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa! Minulla on riisipuuro uunissa hautumassa. Aiemmin päivällä seurasin TV:stä hiihtokisoja. Jotain ikävää sattunut, muutakin kuin yksinäinen fiilis?

Vastaan vielä sen verran, että jotain ikävää kyllä sattui. Kaikista paras setäni kuoli. Hän oli ainoa hyvä ihminen elämässäni.

- ap -

- Otan osaa suruusi. Suru vie aikansa, anna rauhassa surun tulla. Tärkeästä ihmisestä luopuminen on kova prosessi. Minulla oli rakas täti, jonka menetin koronan alkaessa. Meillä oli tapana soitella pari kertaa viikossa. Edelleen tyhjä olo ja kaipuu.

Vierailija
29/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähden kohta koiran kanssa ulos. Koira on sellainen pienikokoinen jolla tulee nopeasti kylmä, eikä se oikein tykkää talvella ulkoilla, niin teemme toistaiseksi vielä lyhyitä lenkkejä. Kevättä odotellessa...

Minulla oli rakas kissa, mutta se sairastui 7-vuotiaana ja jouduin antamaan sille eutanasian. Oli kova paikka.

- ap -

Vierailija
30/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ei voi itse soittaa jollekulle, jos kaipaa juttuseuraa. Varmaan moni muukin ilahtuisi, jos joku soittaisi.

Vierailija
31/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap -

- No, kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa! Minulla on riisipuuro uunissa hautumassa. Aiemmin päivällä seurasin TV:stä hiihtokisoja. Jotain ikävää sattunut, muutakin kuin yksinäinen fiilis?

Vastaan vielä sen verran, että jotain ikävää kyllä sattui. Kaikista paras setäni kuoli. Hän oli ainoa hyvä ihminen elämässäni.

- ap -

- Otan osaa suruusi. Suru vie aikansa, anna rauhassa surun tulla. Tärkeästä ihmisestä luopuminen on kova prosessi. Minulla oli rakas täti, jonka menetin koronan alkaessa. Meillä oli tapana soitella pari kertaa viikossa. Edelleen tyhjä olo ja kaipuu.

Sitten sinä ymmärrät, kun olet menettänyt tätisi. Osanottoni. Kaipuu kestää ja joskus se hälvenee edes vähän.

- ap -

Vierailija
32/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ei voi itse soittaa jollekulle, jos kaipaa juttuseuraa. Varmaan moni muukin ilahtuisi, jos joku soittaisi.

Minusta on tullut arka ja pelkään, että häiritsisin ihmisiä.

- ap -

Vierailija
33/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli rakas kissa, mutta se sairastui 7-vuotiaana ja jouduin antamaan sille eutanasian. Oli kova paikka.

- ap -

- Voi että! Millainen kissa oli? Minkä nimen annoit lemmikillesi? Kissat ovat hienoja eläimiä.

Vierailija
34/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria O. kirjoitti:

Anna numerosi, niin soitan sinulle heti.

Sepä se, kun en uskalla antaa numeroani.

Itkettää vaan tämä yksin olo.

- ap -

haloo.... teitä on siinä kaksi yksinäistä. nyt molemmat ottaa itseään niskasta kiinni ja vaikka luo tälle palstalle reksiteröidyn nimimerkin ja sitten vaihdatte sen kautta vaikka anonyymia sähköpostia

Vierailija
35/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oot nsinen niin voin soittaa

Vierailija
36/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita puhelinnumerosi palstalle, niin välitän sen parille puhelinaddiktille, jotka praataavat samoja asioita 1- 2 tuntia kerrallaan puhelimitse. 

Vierailija
37/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap minkä ikäinen? Itse olen nuori aikuinen. Olisi kiva soitella jonkun kanssa, mutta lähipiiristä tulee aina palautetta siitä, miten pitäisi minun omaa elämääni elää. En jaksa kuunnella sitä, joten parempi ettei silloin soittele. Itselläni on aika vaikeaa nyt elämässä ja empatiaa ei ympäriltä heru. Eli aina ei auta vaikka niitä ihmisiäkin olisi joille soitella, jos se soittelu tuo vain pahaa mieltä itselle.

Jaksamista sinulle. Tiedän, mitä yksinäisyys on. Kyllä sinäkin löydät vielä läheisen elämääsi. Itse yritän olla oma paras ystäväni. Olla myötätuntoinen itseäni kohtaan. Tuntuu hyvälle, olen ollut niin monta vuotta niin julma itselleni. Vaikka itse sitä pitäisi pitää aina omia puoliaan. Vaikka ei ois ketään muuta elämässä, mulla on mut. Ja sulla on sut, ap. Hyvin sä vedät :)

Vierailija
38/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap -

- Voi että! Millainen kissa oli? Minkä nimen annoit lemmikillesi? Kissat ovat hienoja eläimiä.

Kissa oli - sanoisinko - melko reipas ja ihana. En laita tähän hänen nimeään ettei minua tunnistettaisi. Joka tapauksessa oli paha tuomio eläinlääkäriltä ja sitten oli vain se yksi vaihtoehto. Kissa on haudattu ison kuusen juurelle ja istutin siihen Lemmikki-kukkia.

- ap -

Vierailija
39/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap minkä ikäinen? Itse olen nuori aikuinen. Olisi kiva soitella jonkun kanssa, mutta lähipiiristä tulee aina palautetta siitä, miten pitäisi minun omaa elämääni elää. En jaksa kuunnella sitä, joten parempi ettei silloin soittele. Itselläni on aika vaikeaa nyt elämässä ja empatiaa ei ympäriltä heru. Eli aina ei auta vaikka niitä ihmisiäkin olisi joille soitella, jos se soittelu tuo vain pahaa mieltä itselle.

Jaksamista sinulle. Tiedän, mitä yksinäisyys on. Kyllä sinäkin löydät vielä läheisen elämääsi. Itse yritän olla oma paras ystäväni. Olla myötätuntoinen itseäni kohtaan. Tuntuu hyvälle, olen ollut niin monta vuotta niin julma itselleni. Vaikka itse sitä pitäisi pitää aina omia puoliaan. Vaikka ei ois ketään muuta elämässä, mulla on mut. Ja sulla on sut, ap. Hyvin sä vedät :)

Olen keski-ikäinen ihminen. Voisiko meillä olla yhteisiä juttuja? Olet nuori ja elät ihan erilaista aikaa kuin mitä itse elän.

Jaksamista myös sinulle.

-ap -

Vierailija
40/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nätti ja tyylikäs, ja ulosantisi on selkeää ja mielipiteitä herättävää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi