Miksi suomalainen mies ei osaa olla herrasmies?
Kommentit (915)
Keskustelussa riehuva yli-ikäinen jonne on hieno esimerkki antiherrasmiehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies on myrrysmies 😂
Suomalainen nainen on mällirä nni 😂😂😂
Mistäs maasta sinun äitisi ja muut naispuoliset sukulaisesi ovat kotoisin?
Mistäs sinun isäsi ja muut miespuoliset, raivoavat sukulaisesi sitten?
Mun on itse asiassa Etelä-Amerikasta. Ne on herrasmiehiä siellä. 😊
Eri
ELi eivät ole myrrysmiehiä vaan naisiaan tappavia gigoloita. Hyvä sulle.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelussa riehuva yli-ikäinen jonne on hieno esimerkki antiherrasmiehestä.
Miesten haukkumista keskusteluksi kutsuvat mällirä nnit ovat hieno esimerkki tavallisesta suomalaisesta naisesta.
No ainakin oma mieheni on. On saanut lapsena hyvän kotikasvatuksen äidiltään ja isoisältään.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin oma mieheni on. On saanut lapsena hyvän kotikasvatuksen äidiltään ja isoisältään.
Älä valehtele, tässä ketjussa naiset ovat kertoneet kuinka äärimmäisen paskoja kaikki suomalaiset miehet ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EriELi eivät ole myrrysmiehiä vaan naisiaan tappavia gigoloita. Hyvä sulle.
Minä kerroin omista sukulaismiehistäni. Älä taas yleistä. Ja mikä on myrrys?
Naisten pitää kasvattaa pojistaan herrasmiehiä Eivät ne tavat enää aikuisena tartu. Olen omalleni takonut päähän, että hyvillä tavoilla pääsee pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi ovien aukaisu ja naisten päästäminen ensin ovista saatettaisiin tulkita kyvyttömyydeksi avata ovia itse joka voidaan helposti tulkita siten että nainen olisi ns. heikompiosapuoli, autettava, ei siis tasa-arvoinen.
Nykyään siis ennen kohteliaiksi tavoiksi tulkitut tavat voidaan helposti tulkita sovinismiksi joten parempi olla vaan huomioimatta naisia mitenkään.
Olen saanut tällä palstalla hirvittävän määrän alapeukkuja, kun kritisoin paria mieskollegaani, joilla oli aina obsessio avata toimistolla ovi naisille. Yleensä niin, että kieputtivat ja kiemurtelivat pakolla edelle avaamaan sitä ovea sellaisessa asennossa, että itse asiassa hankaloittivat kulkua. Pahimmillaan jouduin kumartelemaan kyyryssä läppärit sylissä heidän käsivartiensa ali, kun se nyt vaan oli pakko "kohteliaana herrasmiehenä avata ovi naiselle". Olin kovin kiittämätön palstalaisten mielestä, kun kritisoin tällaista hankaloittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele, tässä ketjussa naiset ovat kertoneet kuinka äärimmäisen paskoja kaikki suomalaiset miehet ovat.
Ei kaikki. Sinä ja kaltaisesi vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä sitä herrasmiestä on turha etsiä.
Kaltaisiesi miesvihaajien ympäriltä tuskin kukaan herrasmiestä etsiikään.
Mutta mätäpaise ilmoittautui sieltä heti.
Palstana rttujen ei tarvitse edes ilmoittautua, riittää että saavutte palstalle.
Ja sitähän sinä odotat. Katsos niitä statusnaisia riittää vain niille herrasmiehille.
Ei suomessa ole kuin pieruverkkareihin pukeutuvia siiderikaskelotteja joille käytöstavat ovat uusi kirosana.
Kun sulle reppanalle ei löydy edes rajojen ulkopuolelta naista, niin täytyy tulla palstalle nillittämään
Siksikö sä olet täällä vuodesta toiseen haukkumassa miehiä? Et löydä edes afgaania joka polttais sut autoonsa?
Onpas taas palstavätys nokkela. Siitä huolimatta että siiderikaskelotti on sulle kuin kuo lem ant uo mio, silti seura kelpaa aina
Ja vaikka suomalaiset miehet ovat pettäviä sikoja jotka eivät osaa olla herrasmiehiä vaan ainoastaan hakkaavat naisia, sun pitää sellainen saada.
Ai ovatko kaikki suomalaiset miehet sellaisia? Mistä olet saanut päähäsi että sellainen jonkun pitäisi saada.
Näin minulle on tällä palstalla sadoissa ketjuissa kerrottu. Tässäkin.
Miksi valehtelisitte? Hyväksytään nyt kerrankin teidän puheet ihan sellaisenaan.
Tunnutte kaipaavan miehiä, siitä päättelen että haluatte sellaisia miehiä joita tuossa kuvasin. Eihän muunlaisia ole.
Tottakai sinulle on sadoissa ketjuissa siiderivalaat niin sanoneet. Nyt oikein myönsit että vietät aikaasi täällä lukemassa näitä satoja keskusteluja, ties kenen näkemyksiä miehistä ja suoltamassa paskatekstiä naisita kaikkien silmille.
Nostan vain miesvihanne näkyville
Et nosta. Myönsit juuri että vietät aikaasi lukemalla satoja ketjuja täällä.
Muutaman vuoden aikana näitä miesvihaketjuja tulee tuhansia eteen. Satojen lukeminen ei ole haaste edes viikon aikana.
Haastavuudesta ei ollutkaan kyse, vaan ajasta jonka vietät palstalla. Ei tarvitse lukea kaikkia ketjuja joissa sinä olet kunnostautunut. Erityinen nimimerkkisi mainitaan lukemattomissa keskusteluissa ja päivämäärät myös. Monen vuoden takaiset aivopierujesi helmet on luettavissa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa jos et tiedä. Naiset alkoivat vttuilemaan ja se ei ole sivistyneen naisen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä sitä herrasmiestä on turha etsiä.
Kaltaisiesi miesvihaajien ympäriltä tuskin kukaan herrasmiestä etsiikään.
Mutta mätäpaise ilmoittautui sieltä heti.
Palstana rttujen ei tarvitse edes ilmoittautua, riittää että saavutte palstalle.
Ja sitähän sinä odotat. Katsos niitä statusnaisia riittää vain niille herrasmiehille.
Ei suomessa ole kuin pieruverkkareihin pukeutuvia siiderikaskelotteja joille käytöstavat ovat uusi kirosana.
Kun sulle reppanalle ei löydy edes rajojen ulkopuolelta naista, niin täytyy tulla palstalle nillittämään
Siksikö sä olet täällä vuodesta toiseen haukkumassa miehiä? Et löydä edes afgaania joka polttais sut autoonsa?
Onpas taas palstavätys nokkela. Siitä huolimatta että siiderikaskelotti on sulle kuin kuo lem ant uo mio, silti seura kelpaa aina
Ja vaikka suomalaiset miehet ovat pettäviä sikoja jotka eivät osaa olla herrasmiehiä vaan ainoastaan hakkaavat naisia, sun pitää sellainen saada.
Ai ovatko kaikki suomalaiset miehet sellaisia? Mistä olet saanut päähäsi että sellainen jonkun pitäisi saada.
Näin minulle on tällä palstalla sadoissa ketjuissa kerrottu. Tässäkin.
Miksi valehtelisitte? Hyväksytään nyt kerrankin teidän puheet ihan sellaisenaan.
Tunnutte kaipaavan miehiä, siitä päättelen että haluatte sellaisia miehiä joita tuossa kuvasin. Eihän muunlaisia ole.
Tottakai sinulle on sadoissa ketjuissa siiderivalaat niin sanoneet. Nyt oikein myönsit että vietät aikaasi täällä lukemassa näitä satoja keskusteluja, ties kenen näkemyksiä miehistä ja suoltamassa paskatekstiä naisita kaikkien silmille.
Nostan vain miesvihanne näkyville
Et nosta. Myönsit juuri että vietät aikaasi lukemalla satoja ketjuja täällä.
Muutaman vuoden aikana näitä miesvihaketjuja tulee tuhansia eteen. Satojen lukeminen ei ole haaste edes viikon aikana.
Haastavuudesta ei ollutkaan kyse, vaan ajasta jonka vietät palstalla. Ei tarvitse lukea kaikkia ketjuja joissa sinä olet kunnostautunut. Erityinen nimimerkkisi mainitaan lukemattomissa keskusteluissa ja päivämäärät myös. Monen vuoden takaiset aivopierujesi helmet on luettavissa edelleen.
Kerro se nimimerkki, kiinnostaa tietää oletko oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki. Sinä ja kaltaisesi vain.
Noinko sivistynyt nainen arvostaa kaikkia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon kun useimmat miesten kommentit ketjussa ovat tyyliin "miksi vaivautua olemaan herrasmies kun en saa siita joka kerta palkinnoksi seksia". Voi jumalan pyssyt ja puukuulat sanon mina.
Ei siis harmainta aavistustakaan millainen on todellinen herrasmies ja mika motivoi pohjimmiltaan miehen kayttaytymaan herrasmiehen tavoin seka naisia etta toisia miehia kohtaan.
Vinkki: se EI ole seksi. Se on itsekunnioitus. Mies edellyttaa itseltaan hyvaa kaytosta koska hanen standardinsa omalle miehuudelleen ovat korkealla. Mutta ettehan te sita koskaan ymmarra. Minun tehtaassa tyoskennellyt, kuusi luokkaa kansakoulua kaynyt isoisani ymmarsi, samoin hanen molemmat veljensa. Hienoja miehia!
Ja hyvat kanssasisaret - ei kannata olla kiltti ja ymmartavainen tuon tyylin miehia kohtaan. Ajan ja vaivan haaskausta. Ne vaan kuvittelevat entista lujemmin etta heilla on oikeus naiseen kuin naiseen ja seksia pitaisi olla saatavilla heti kun se miehen mieleen juolahtaa. Omalle kaytokselle heilla ei ole mitaan vaatimuksia tai odotuksia.
Kuka täällä ottanut seksin puheeksi? Aivan, ei kukaan paitsi naiset itse. Taitaa naiset itse tyrkyttää sitä ideaa ettei mies halua naisesta muuta kuin seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intomieselimyrrysmieson erään tyyppinensuomalainenvelhojatietäjä, joka on innoissaan ja raivon vallassaloitsiessaan.[1]Myrrystarkoittaa jotakuinkin myräkkää ja meteliä. Ollessaan innoissaan intomies onhaltioissaan, eli uskoo, ettähaltiatvaikuttavat hänen tilaansa.
Intomies on usein silmittömän raivon vallassa. Hän ei välttämättä tunnekipua, vaan saattaa nostaa kuuman kiven kiukaalta tai käsitellä teräaseita terästä pitäen. Hän voi huutaaeläintenlailla, polkea jalkaa ja riehua. Katse voi olla raivokas ja mielipuolinen. Erään intomiehen kerrotaan ottaneen kirveen ja alkaneen lyödä sillä ilmaa uskoen lyövänsä pahaa henkeä. Saman intomiehen katsetta on kuvattu täysin poissa olevaksi.
Intomiehen tila on ilmeisesti jonkinlainentranssi, jonka hän saavuttaaitsesuggestionavulla. Intomiehiä on verrattuberserkkeihin, muinaisskandinaavisiin raivotilassa taistelleisiin sotureihin. Berserkkien arvellaan saavuttaneen raivotilansa jokseenkin intomiesten tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Luin kerran artikkelin kolumbialaista Suomessa asuvasta miehestä. Hän sanoi siinä, että Suomessa ihmiset tuntuvat aluksi kylmiltä, mutta loppujen lopuksi suomalaiset ihmiset välittävät enemmän toisistaan kuin kolumbialaiset. Suomessa ei feikata tunteita yhtä paljon muualla, jossa on enemmän "fakeniceja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni on ihan suomalainen, äkkipikaista sukua oleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon kun useimmat miesten kommentit ketjussa ovat tyyliin "miksi vaivautua olemaan herrasmies kun en saa siita joka kerta palkinnoksi seksia". Voi jumalan pyssyt ja puukuulat sanon mina.
Ei siis harmainta aavistustakaan millainen on todellinen herrasmies ja mika motivoi pohjimmiltaan miehen kayttaytymaan herrasmiehen tavoin seka naisia etta toisia miehia kohtaan.
Vinkki: se EI ole seksi. Se on itsekunnioitus. Mies edellyttaa itseltaan hyvaa kaytosta koska hanen standardinsa omalle miehuudelleen ovat korkealla. Mutta ettehan te sita koskaan ymmarra. Minun tehtaassa tyoskennellyt, kuusi luokkaa kansakoulua kaynyt isoisani ymmarsi, samoin hanen molemmat veljensa. Hienoja miehia!
Ja hyvat kanssasisaret - ei kannata olla kiltti ja ymmartavainen tuon tyylin miehia kohtaan. Ajan ja vaivan haaskausta. Ne vaan kuvittelevat entista lujemmin etta heilla on oikeus naiseen kuin naiseen ja seksia pitaisi olla saatavilla heti kun se miehen mieleen juolahtaa. Omalle kaytokselle heilla ei ole mitaan vaatimuksia tai odotuksia.
Kuka täällä ottanut seksin puheeksi? Aivan, ei kukaan paitsi naiset itse. Taitaa naiset itse tyrkyttää sitä ideaa ettei mies halua naisesta muuta kuin seksiä.
Normaali toimintamalli noilla palstana rtuilla:
1. keksi aloitus jossa haukutaan miehiä, ei tarvitse pitää paikkaansa
2. keksi lisää väitteitä joilla "todistetaan" alkuperäinen väite. Mitä enemmän pääsee haukkumaan rauhassa, sen paremmalta se pllussa tuntuu.
3. kerää porukka rinkirunkkaamaan
4. itse jos joku mies tulee väittämään vastaan, ketju meni pilalle
4b. hauku sitä miestä inkkeliksi, se tuo lohtua
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo estää.
Metoo
Eri