Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen mies ei osaa olla herrasmies?

Vierailija
12.03.2023 |

Harva on nykyisin.

Kommentit (915)

Vierailija
761/915 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoksi suomalaisen miehen pitäisi käyttäytyä kuin herrasmies?

Vierailija
762/915 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on myrrysmies 😂

Suomalainen nainen on mällirä nni 😂😂😂

Mistäs maasta sinun äitisi ja muut naispuoliset sukulaisesi ovat kotoisin?

Mistäs sinun isäsi ja muut miespuoliset, raivoavat sukulaisesi sitten?

Mun on itse asiassa Etelä-Amerikasta. Ne on herrasmiehiä siellä. 😊

Eri

ELi eivät ole myrrysmiehiä  vaan naisiaan tappavia gigoloita. Hyvä sulle.

Minä kerroin omista sukulaismiehistäni. Älä taas yleistä. Ja mikä on myrrys?

Intomieselimyrrysmieson erään tyyppinensuomalainenvelhojatietäjä, joka on innoissaan ja raivon vallassaloitsiessaan.[1]Myrrystarkoittaa jotakuinkin myräkkää ja meteliä. Ollessaan innoissaan intomies onhaltioissaan, eli uskoo, ettähaltiatvaikuttavat hänen tilaansa.

Intomies on usein silmittömän raivon vallassa. Hän ei välttämättä tunnekipua, vaan saattaa nostaa kuuman kiven kiukaalta tai käsitellä teräaseita terästä pitäen. Hän voi huutaaeläintenlailla, polkea jalkaa ja riehua. Katse voi olla raivokas ja mielipuolinen. Erään intomiehen kerrotaan ottaneen kirveen ja alkaneen lyödä sillä ilmaa uskoen lyövänsä pahaa henkeä. Saman intomiehen katsetta on kuvattu täysin poissa olevaksi.

Intomiehen tila on ilmeisesti jonkinlainentranssi, jonka hän saavuttaaitsesuggestionavulla. Intomiehiä on verrattuberserkkeihin, muinaisskandinaavisiin raivotilassa taistelleisiin sotureihin. Berserkkien arvellaan saavuttaneen raivotilansa jokseenkin intomiesten tapaan.

Intomies perserkki 😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/915 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon kun useimmat miesten kommentit ketjussa ovat tyyliin "miksi vaivautua olemaan herrasmies kun en saa siita joka kerta palkinnoksi seksia".  Voi jumalan pyssyt ja puukuulat sanon mina.

Ei siis harmainta aavistustakaan millainen on todellinen herrasmies ja mika motivoi pohjimmiltaan miehen kayttaytymaan herrasmiehen tavoin seka naisia etta toisia miehia kohtaan.

Vinkki: se EI ole seksi. Se on itsekunnioitus. Mies edellyttaa itseltaan hyvaa kaytosta koska hanen standardinsa omalle miehuudelleen ovat korkealla.  Mutta ettehan te sita koskaan ymmarra. Minun tehtaassa tyoskennellyt, kuusi luokkaa kansakoulua kaynyt isoisani ymmarsi, samoin hanen molemmat veljensa. Hienoja miehia!

Ja hyvat kanssasisaret - ei kannata olla kiltti ja ymmartavainen tuon tyylin miehia kohtaan. Ajan ja vaivan haaskausta. Ne vaan kuvittelevat entista lujemmin etta heilla on oikeus naiseen kuin naiseen ja seksia pitaisi olla saatavilla heti kun se miehen  mieleen juolahtaa. Omalle kaytokselle heilla ei ole mitaan vaatimuksia tai odotuksia.

Kuka täällä ottanut seksin puheeksi? Aivan, ei kukaan paitsi naiset itse. Taitaa naiset itse tyrkyttää sitä ideaa ettei mies halua naisesta muuta kuin seksiä.

Hehe, katsopa nyt vaikka heti oman viestisi alla olevaa kommenttia......tuskin on naisen kirjoittama :D

Vierailija
764/915 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat metsäläiskansaa. Mitä herrasmiehet olis noilla läskiperseisillä karhunpyllyttäjillä muka tehneet?

Vierailija
765/915 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on myrrysmies 😂

Suomalainen nainen on mällirä nni 😂😂😂

Mistäs maasta sinun äitisi ja muut naispuoliset sukulaisesi ovat kotoisin?

Mistäs sinun isäsi ja muut miespuoliset, raivoavat sukulaisesi sitten?

Mun on itse asiassa Etelä-Amerikasta. Ne on herrasmiehiä siellä. 😊

Eri

ELi eivät ole myrrysmiehiä  vaan naisiaan tappavia gigoloita. Hyvä sulle.

Minä kerroin omista sukulaismiehistäni. Älä taas yleistä. Ja mikä on myrrys?

Intomieselimyrrysmieson erään tyyppinensuomalainenvelhojatietäjä, joka on innoissaan ja raivon vallassaloitsiessaan.[1]Myrrystarkoittaa jotakuinkin myräkkää ja meteliä. Ollessaan innoissaan intomies onhaltioissaan, eli uskoo, ettähaltiatvaikuttavat hänen tilaansa.

Intomies on usein silmittömän raivon vallassa. Hän ei välttämättä tunnekipua, vaan saattaa nostaa kuuman kiven kiukaalta tai käsitellä teräaseita terästä pitäen. Hän voi huutaaeläintenlailla, polkea jalkaa ja riehua. Katse voi olla raivokas ja mielipuolinen. Erään intomiehen kerrotaan ottaneen kirveen ja alkaneen lyödä sillä ilmaa uskoen lyövänsä pahaa henkeä. Saman intomiehen katsetta on kuvattu täysin poissa olevaksi.

Intomiehen tila on ilmeisesti jonkinlainentranssi, jonka hän saavuttaaitsesuggestionavulla. Intomiehiä on verrattuberserkkeihin, muinaisskandinaavisiin raivotilassa taistelleisiin sotureihin. Berserkkien arvellaan saavuttaneen raivotilansa jokseenkin intomiesten tapaan.

Harvinaisen hyvä kuvaus palstan m i e s v i h a s i a s t a.

Vierailija
766/915 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin oma mieheni on. On saanut lapsena hyvän kotikasvatuksen äidiltään ja isoisältään.

Älä valehtele, tässä ketjussa naiset ovat kertoneet kuinka äärimmäisen paskoja kaikki suomalaiset miehet ovat.

Ei kaikki. Sinä ja kaltaisesi vain.

Noinko sivistynyt nainen arvostaa kaikkia miehiä?

Herrasmiehiä kyllä, sinua ja kaltaisiasi ei.

Vierailija
767/915 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin oma mieheni on. On saanut lapsena hyvän kotikasvatuksen äidiltään ja isoisältään.

Älä valehtele, tässä ketjussa naiset ovat kertoneet kuinka äärimmäisen paskoja kaikki suomalaiset miehet ovat.

KIITOS!

Katsos kun te arvottomat palstanar tut vaaditte että herrasmiehet kohtelevat kaikkia hyvin, ei vain sen arvoisia naisia. Nyt kerroit ihan itse ettei se ole tarpeen sivistyneille.

Vierailija
768/915 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalainen nainen ei osaa olla leidi.

Vierailija
769/915 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KIITOS!

Katsos kun te arvottomat palstanar tut vaaditte että herrasmiehet kohtelevat kaikkia hyvin, ei vain sen arvoisia naisia. Nyt kerroit ihan itse ettei se ole tarpeen sivistyneille.

Mutta ethän sinä olekaan sivistynyt, saati sitten herrasmies. Ei sinulta kukaan mitään odota. Olet jo menetetty tapaus.

Vierailija
770/915 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KIITOS!

Mutta ethän sinä olekaan sivistynyt, saati sitten herrasmies. Ei sinulta kukaan mitään odota. Olet jo menetetty tapaus.

pusi pusi, herrasmiehillä on oikeus olla kunnioittamatta suomalaisia palstanar ttuja. Jos sivistyneet naiset eivät kunnioita kuin herrasmiehiä, miksi herrasmiehet kunnioittasivat sinun kaltaisia.

Vierailija
771/915 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelussa riehuva yli-ikäinen jonne on hieno esimerkki antiherrasmiehestä.

Miesten haukkumista keskusteluksi kutsuvat mällirä nnit ovat hieno esimerkki tavallisesta suomalaisesta naisesta.

Jonne itse ilmoittautui.

Vierailija
772/915 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tasa-arvo. Naiset ei ole 2020-luvulla enää etuoikeutettuja erityiskohteluun.

Feministinä uskon, että naiset ei tarvitse miehiä. M27

Sukupuutto sitten. Luonto kiittää!

Vierailija
773/915 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon kun useimmat miesten kommentit ketjussa ovat tyyliin "miksi vaivautua olemaan herrasmies kun en saa siita joka kerta palkinnoksi seksia".  Voi jumalan pyssyt ja puukuulat sanon mina.

Ei siis harmainta aavistustakaan millainen on todellinen herrasmies ja mika motivoi pohjimmiltaan miehen kayttaytymaan herrasmiehen tavoin seka naisia etta toisia miehia kohtaan.

Vinkki: se EI ole seksi. Se on itsekunnioitus. Mies edellyttaa itseltaan hyvaa kaytosta koska hanen standardinsa omalle miehuudelleen ovat korkealla.  Mutta ettehan te sita koskaan ymmarra. Minun tehtaassa tyoskennellyt, kuusi luokkaa kansakoulua kaynyt isoisani ymmarsi, samoin hanen molemmat veljensa. Hienoja miehia!

Ja hyvat kanssasisaret - ei kannata olla kiltti ja ymmartavainen tuon tyylin miehia kohtaan. Ajan ja vaivan haaskausta. Ne vaan kuvittelevat entista lujemmin etta heilla on oikeus naiseen kuin naiseen ja seksia pitaisi olla saatavilla heti kun se miehen  mieleen juolahtaa. Omalle kaytokselle heilla ei ole mitaan vaatimuksia tai odotuksia.

Kuka täällä ottanut seksin puheeksi? Aivan, ei kukaan paitsi naiset itse. Taitaa naiset itse tyrkyttää sitä ideaa ettei mies halua naisesta muuta kuin seksiä.

So what. Onhan se elänmaailmassakin monella lajilla niin. Miksei ihmisilläkin.

Vierailija
774/915 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aina kuulemma laittanut välineensä kauniin naisen takaa ja nauttinut, talläistä kertoo mies jota rakastin 30 vuotta, ajatelkaa ja nyt kertoo ja sanoo, että minun ilme olisi melkoinen ketä hän on ratsannut, eli niitä voi olla kymmeniä. En tiiä ennää mitä tehä.

Vierailija
775/915 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tasa-arvo. Naiset ei ole 2020-luvulla enää etuoikeutettuja erityiskohteluun.

Feministinä uskon, että naiset ei tarvitse miehiä. M27

Sukupuutto sitten. Luonto kiittää!

Ettehän te porsimiseen miehiä tarvitse. Lisäksi teillä on nykyään niin hyvä koulutus ja maan parhaat työpaikat että saatte taloudellisestikin maksettua omat, ja parin kakaran kulut.

Vierailija
776/915 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee ongelmaksi , että missään ei ole määritelty hyviä suomalaisia käytöstapoja ja jos mennään perinteisillä niin naisten ei kuulu puhua juhlissa yleisen keskustelun aikana vaan ainoastaan vieressä olevalle henkilölle ruokailtaessa.

Vierailija
777/915 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin ja se ei tunnu mahtuvan nykynaisten ajatusmaaimaan, vaan halutaan rusinat joka pullasta.

Kuitenkin ei osata arvostaa miehen 50% panosta kotitöihin 12h työpäivän jälkeen, vaan nalkutetaan joka Jeesuksen asiasta. Motivoidu siitä sitten herrasmieheksi.

Vierailija
778/915 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitää kasvattaa pojistaan herrasmiehiä Eivät ne tavat enää aikuisena tartu. Olen omalleni takonut päähän, että hyvillä tavoilla pääsee pitkälle.

Mitä konkreettista hyötyä siitä on?

Vierailija
779/915 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on herrasmies? Eikö se riitä,että on ihan tavallinen vaan. Pitäisikö naiselle ostella lahjoja ja kehua kaikkea.Naisen ylistäminen on naisen alistamista sanoo sananlasku.

Herrasmies käyttäytyy sivistyneesti. Hoitaa itsensä siistiksi, ei kiroile tai korota ääntään. Avaa ovet naisille ja vanhuksille, auttaa naiselle takin päälle, tarjoutuu kantamaan painavat kantamukset, avaa auton oven. Kohtelee toisia ihmisiä sivistyneesti ja huomaavaisesti, ystävällisesti ilman taka-ajatuksia. Oppia voi katsoa vaikkapa edesmenneeltä professori Klingeltä. 

Nuo siis ovat niitä käytöstapoja joita vaaditte?

Te naiset siis itse elätte samoilla periaatteilla? Avaatte miehelle auton oven, kannatte painavat kantamukset, trimmaatte puskan siistiksi, ja palvelette miehiä ilman taka-ajatuksia?

Auton ovien avaaminen avaimella oli erilaista verrattuna nyt sähkölukkojen aikaan. Minä tietenkin autan miehiäkin kantamusten kanssa, kun huomaan, että miehellä on vaikeuksia selvitä niistä. Nyt en ymmärrä, miksi puskan trimmaaminen ja palveleminen kuuluisi millään tavalla ventovieraille miehille.

Vaikeuksia selvitä niistä? Ei miehelle ollut oletuksena että naisella on vaikeus selviytyä kantamuksista.

Puskan trimmaus = hoitaa itsensä siistiksi, sitä vaaditte miehiltäkin.

Kenenkään intiimialueet ei kuulu vastaantulijoille ennenkuin vasta siinä vaiheessa kun aletaan olla intiimissä kanssakäymisessä. Joten se ei liity millään tavoin teemaan "miten olla herrasmies" - herrasmies (tai leidi) ei laskelmoi että millä imartelulla pääsisi kenenkin kanssa vällyjen väliin vaan hän on ihan yhtä kohtelias ja ystävällinen niin naapurin nuhjuiselle Tuppuraiselle kuin miss Universumille. Se, että sosiaalisesti rajoittuneet jäävät pyörimään siihen oletukseen että ystävällinen tarvitsee olla vain silloin kun haluaa panna jonkun kanssa, ei liity aiheeseen millään tavoin ja he eivät edes ymmärrä mistä me neuronormaalit keskustelemme.

Vierailija
780/915 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, miten paljon tässä ketjussa on saanut ilmoittaa viestejä asiattomiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi