Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksinäinen ja käyn päässäni paljon kuviteltuja keskusteluja. Olenko sekaisin?

Vierailija
06.01.2026 |

Keskustelen työkavereiden tai muiden tuttujen ihmisten kanssa päässäni. Ne ovat täysin kuviteltuja tilanteita mutta aiheet toki niissä ovat sellaisia mistä tahtoisin puhua, mitä milloinkin on mielen päällä. Minulla on myös hyvin hauskaa näissä kuvitelluissa hetkissä, saatan nauraa oikeasti kotona miettiessäni näitä.

En puhu ääneen, tai no puhun minä välillä kotona ollessani. Paljon tapahtuu pääni sisällä. Oikeassa elämässä ei sitten juuri mitään. 

Kyllähän se vähän mielenvikaista varmaan on mutta taidan tarvita vain ihmisiä elämääni. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Vierailija
2/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan normaali. Noin minäkin teen ja käyn päässäni myös puhelinkeskusteluja ja joskus ihan ääneenkin. Se sitten vaihtelee onko mulla itsellä se vastapuolenkin rooli vai olenko vain hiljaa ja kuuntelen kun toinen puhuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Mulla sama joskus. Olen mielestäni ihan järjissäni, mutta vilkas mielikuvitus.

Vierailija
4/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen niin, että ihminen on ennemminkin silloin epänormaali ja sekoamassa jos ei reagoi millään tavalla ainaiseen yksinolemiseen.

Vierailija
5/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa palstalle. Olet 100% normaali, olet kuin minä.

Vierailija
6/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan normaali. Noin minäkin teen ja käyn päässäni myös puhelinkeskusteluja ja joskus ihan ääneenkin. Se sitten vaihtelee onko mulla itsellä se vastapuolenkin rooli vai olenko vain hiljaa ja kuuntelen kun toinen puhuu.

Ai! No tämäpä kiva kuulla. Minä olen miettinyt, että tämä on tavallaan aika sympaattinen ominaisuus, että jos olen sitten sekaisin niin sitten olen. Mukavaa kuitenkin, että ei tässä tarvitse niinkään kauheasti kyseenalaistaa ehkä mielenterveyttään. :D tosin olen aidosti kyllä sitä mieltä, että minun on alettava hankkimaan ihan oikeita sosiaalisia suhteita elämääni. Ap

Vierailija
7/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaan mennyttä kirjailijamateriaalia ;) 

Vierailija
8/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tyypillisin tapaus on käydä läpi stressaavien tilanteiden keskusteluja. Saatat jännittää sosiaalisia tilanteita.

Vierailija
9/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki noin tekee, enemmän tai vähemmän.

Vierailija
10/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Mulla sama joskus. Olen mielestäni ihan järjissäni, mutta vilkas mielikuvitus.

Juu itselläkin välillä aika lennokasta menoa päässä. Hauskaa kyllä. Joskus saatan provosoitua ja aiheuttaa jotain konfliktin tynkääkin päässäni mutta useimmiten aika sovussa keskustelen ihmisten kanssa. Ap

Vierailija
11/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti aika nuori. Hanki huonekasvi, it gets better :)

Vierailija
12/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä kanssa kun keskustelee ei tule riitaa 😂.

Vierailija
13/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekin tota teen. Kai se on vähän pakollista, ettei aivot kokonaan unohda kuinka ihmisten kanssa ollaan. 

Ettei ihan änkyttämiseksi mene sitten kun vihdoin saa jutella ihan oikeasti.

Vierailija
14/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ja olet oikealla palstalla meitä on monta täällä.

Vierailija
15/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tyypillisin tapaus on käydä läpi stressaavien tilanteiden keskusteluja. Saatat jännittää sosiaalisia tilanteita.

No tätäkin on joo. Olen siis kyllä ihan keskusteleva ihminen ja pystyn heittämään huumoria. Kun pystyn olemaan aito itseni niin olen pidettyä seuraa. Kuitenkin jännitän myös paljon ja useimmat ihmiset saavat minut vähän varautuneeksi. Analysoin myös paljon käytyjä keskustelija ja siitähän tosiaan päässäni on paljon erilaisia variaatioita ja hauskoja juttuja joille nauran. Joo kyllä on osittain siis sitäkin. Ap 

Vierailija
16/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kannattaa oikeasti hyödyntää vieraiden kielten opiskelussa. Toimii 👍

Vierailija
17/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia

Vierailija
18/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsensä kanssa kun keskustelee ei tule riitaa 😂.

Niinhän siitä luulisi...

Vierailija
20/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hukkaan mennyttä kirjailijamateriaalia ;) 

Kauniisti sanottu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä