Myös naiset toljottavat ja ahdistelevat miehiä kuntosalilla
"Tuijottelua salilla tapahtuu melkein joka kerta, kertoo 35-vuotias helsinkiläismies. Hän kertoo olevansa kokenut treenaaja, joka sattuu olemaan myös pitkä ja komea. Välillä tuijottelu on hänen mukaansa ollut sen verran intensiivistä, että hänelle on tullut kiusaantunut olo.
Häiritsevimpiä ovat hänen mukaansa olleet tilanteet, joissa lähes tyhjällä salilla naispuolinen treenaaja on asettunut metrin päähän hänen eteensä tekemään pakaratreeniään.
Myös naisten olisi hyvä pitää mielessä, että huomio voi olla epätoivottua ja aiheuttaa ahdistusta, mies kertoo."
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009440865.html
Oletko juntti töllöttävä ja persettä esittelevä nainen?
Kommentit (113)
Kerrankin jotain hyötyä siitä, että olen niin perkeleen ruma, ei ainakaan kukaan toljota ja ihastele salilla!
En muista että 80-luvulla tuijottelu olisi ollut erityisen suuri ongelma; ihmiset oli silloin vahvempia eivätkä pillittäneet ainakaan vähäisistä toljotteluista. Ei ole ole olemassa jotain täydellistä yhteiskuntaa jossa joku ei jostain valittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salilla kaikki toljottaa toisiaan, eli kaikki on kuin zombieita ja katse siirtyy sinne missä liike on. Kukaan ei oikeasti näe yhtään mitään. Voin tuijottaa henkilöä vaikka päähän ja näen mitä kotitöitä on tekemättä kun pääsen salilta. Keskity itseesi, niin me muutkin tehdään.
Ei salilla kuulu miettiä kotitöitä. Pysy kotona.
Mitä salilla kuuluu miettiä, oi incel-guru?
Ei mitään muuta kuin keskittyä treeniin. Miksi luulet että olen incel? Olen ollut saman naisen kanssa lähes 20 vuotta ja välillä jotain hoitoja ohessa. Mistä johtuu tuo teidän tarve mollata miehiä? Sinua taitaa olla satutettu..
Vierailija kirjoitti:
Suominaisethan ei ikinä seksuaalisesti häiritse tai ahdistele miehiä. Ehei! Ei ikinä... IKINÄ! -nuori mies, jota vanhat suomitantat ahdistelee lähes päivittäin
Kyllä jotkut naiset ahdistelevat. Mutta kaikki vois lopettaa sen.
Vierailija kirjoitti:
En muista että 80-luvulla tuijottelu olisi ollut erityisen suuri ongelma; ihmiset oli silloin vahvempia eivätkä pillittäneet ainakaan vähäisistä toljotteluista. Ei ole ole olemassa jotain täydellistä yhteiskuntaa jossa joku ei jostain valittaisi.
Ihmiset eivät olleet vahvempia vaan häirinnästä ei puhuttu. Jos yritti kertoa asiasta, ihan vaikka työpaikalla, sanottiin että älä nyt leikistä suutu tai että sehän on vain hyvä että saat huomiota. Oksettavaa aikaa, toivottavasti ei enää ikinä palata noihin asenteisiin.
Pitäisi löytää jostain kunnon rehellinen äijäsali. Sellainen vanhanliiton sali, jossa paska haisee, mankku pölisee, musiikki soi, karjutaan tsemppiä nostoihin ja painot pudotetaan lattialle. Vituttaa nää fressit yms hienostelijoiden pyllistelysalit.
Aloituksen mies kuvittelee vain.
Kyl mä itse käyn salilla treenaan ja rakastan treenaamista yli kaiken.
Tulee niin hyvä fiilis. Nukkuu paremmin ja on semmonen työkin että täytyy ylläpitää :-) ryhti on parempi ja sen kans oon tehnyt suora selkä ongelman kans a lot of jobia!
Ei ole puhelinta mukana,häirihtee keskittymistä , musaakin kun kuuntelee.. jos tulee viestiä ,soittoa. Omaa aikaa minulle. .
En mielellään treenaa persettä miesten lähettyvillä ,mutta välistä oon tehnyt kun pitää saada tehtyä tietyssä ajassa treeni.
Kotona on pieni tytär joten tilaa ei ole niin paljoa ja on ihana kun siellä ei oo häiriö tekijöitä :D! Mitä joskus mietin että oottako tullu tänne treenaan häh! Jotkut naiset jotka puhuu paljon ja vielä ulosanti hyvinkin ehhehe häiritsee. Muuten yks ja sama salin ovi kiinni ja hiton hyvä treeni takana :)
Pidän itsekkin itseä hyvännäkösenä ja ja mulla on pikkuhiljaa parempi olla omassa kehossa kuhan sektion alueen läskit lähtee kokonaan. Litteä vatsa unelmaa kohti. Itsetunto vaan kohoaa ja ei se mieskään huonoa tykkää.
Älkää bimbojen kyytiin lähtekö se on seksikin hyvää kypsän naisen kans. Salilta jos ehtii niin ei kait siinä parempi ku baari mutta oudompaa
Se on ihan eri asia kun naiset ei kuitenkaan ole niin vastenmilisiä ja limasia mitä miehet on!!! Ja rehellisesti eihän naislta missään tuota toimintaa ole edes yritetty kieltää joka tarkoittaa että naiset saa aivan vapaasti tehdä tuota
No onpa tosiaan junttia. Itse pidän salia ehdottomasti yksityisen tilan paikkana, ja vaikka Brad Pitt olisi treenaamassa, hänen luokseen ei mennä.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan eri asia kun naiset ei kuitenkaan ole niin vastenmilisiä ja limasia mitä miehet on!!! Ja rehellisesti eihän naislta missään tuota toimintaa ole edes yritetty kieltää joka tarkoittaa että naiset saa aivan vapaasti tehdä tuota
Kuinka sinä tiedät muiden puolesta etteivät ole vastenmielisiä?
Peilistä näkee sen tekeekö liikkeen oikein.