Äitini opetti aina, että mies maksaa treffeillä
Mutta ei kyllä toimi nykyään. Harva edes tarjoutuu maksamaan kahvilassa.
Kommentit (119)
Reliikkioppeja moiset
Nainen hankkii ammatin ja tienaa omat rahansa
Huijari äiti sinulla, kun tuollaista paskaa sulle valehteli.
Hyvän etiikan mukaan se maksaa, joka pyytää treffeille, mutta kannattaa oletuksen vuoksi olettaa, että itse maksaa oman ruokansa.
Niin opetti minunkin äitini, ja lisäsi, että jos mies maksaa niin sille on annettava.
Mä en tilaa mitään jos treffit on pakko järjestää kahvilassa. Nainen saa itse tilata itselleen jotain jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän etiikan mukaan se maksaa, joka pyytää treffeille, mutta kannattaa oletuksen vuoksi olettaa, että itse maksaa oman ruokansa.
Eiköhän nykyään yhdessä päätetä, että lähdetään treffeille ja yhdessä myös maksetaan kulut.
Kysymys kuuluu. Mihin ite uskot?
Mulle ovat maksaneet. Olen uljas alfaseniori ja tottakai on miehen asia maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tilaa mitään jos treffit on pakko järjestää kahvilassa. Nainen saa itse tilata itselleen jotain jos haluaa.
Senkin bottom energinen Grinderiin siitä :*
Niin ne ajat muuttuu. Minun äitini opetti, että ainoastaan naiset pystyvät synnyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nykyään yhdessä päätetä, että lähdetään treffeille ja yhdessä myös maksetaan kulut.
Olette tylsä sukupolvi. Ei mitään hohdokasta kun rahasta kiistellään ja puhutaan koko ajan vain rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia tilaan jotain todella kallista ja sitten tietysti tarjoudun maksamaan puolet, mutta loppujen lopuksi pääsen voitolle, kun tilaamani annos kalliimpi kuin puolet kuluista.
Vierailija kirjoitti:
Ai ja sinä maksat? Jos et, olet nuuka ja pihi.
Ei enää nykyään kannata luottaa siihen että mies maksaa. Herrasmiestavat on heitetty romukoppaan ja jäljellä on vain valittavia miesoletettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette tylsä sukupolvi. Ei mitään hohdokasta kun rahasta kiistellään ja puhutaan koko ajan vain rahasta.
No jatka sinä vaan maksamista sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ätis oli sairas feministipaska!
Hävytöntä haukkua jonkun äitiä. Mikäs pasca itte olet.
Äitisi ei päätä tätä