Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen taiteilijamies joka tapailee salaa kaunista mutta varattua perheenäitiä. Pidätkö minua vai naista moraalittomana?

Vierailija
11.03.2023 |

Meidän väleinen vetovoima on ilmeistä ja seksi on kiihkeää. Itse olen sinkku ja nainen onnettomasti naimisissa miehen kanssa joka pitää häntä vain kotipiikana ja tuo mies on myös seksihalunsa menettänyt kokonaan. Pysyvät silti yhdessä taloustilanteen ja omakotitalon eli tavallaan kulissien takia. Itselleni tuo nainen on kuin vastustamaton taideteos, kaunis puuma, en kykene vastustamaan viehätystäni.
M26

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin naisena tuollaisessa tilanteessa muutama vuosi sitten. Tosin toinen mies ei ollut paljon nuorempi, vain 2 v ikäeroa. Olis kyllä pitänyt erota miehestä silloin lopullisesti. Hautasin eroajatukset välillä, mutta nyt ne ovat taas nousseet pintaan ja on muuten vaikeaa.

Ei se ole väärin jos välillä kävisit kuksimassa toista? Sehän on vain voimaannuttavaa! Sitäpaitsi toista ei voi omistaa, ollaan kaikki vapaita sieluja!

Ap

Minulle ei riitä pelkkä sielunvapaus. Haluan enemmän.

Vierailija
62/98 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on aina syyllinen.

Ei tässä syyllisiä kaivattu, vaan pohdittiin moraalia.

Pettäminen on moraalitonta.

Ketä se Ap pettää? Ei sitä olla vastuussa tai tilivelvollisia tuntemattomille. Ainoastaan nainen tuossa omaa aviomiestään pettää. 

Hän ei kunnioita toisten parisuhdetta. 

Miksi hänen pitäisi sitä kunnioittaa, kun vaimokaan ei sitä vaivaa jaksa nähdä?

Sitä kutsutaan moraaliksi. Se erottaa meidät eläimistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Amerikkalaistutkijat ovat saaneet selville, että naiset saavat enemmän orgasmeja harrastaessaan seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa. Lesbonaiset kertovat saaneensa jopa 55 orgasmia kuukaudessa, kun heteronaiset saivat vain seitsemän orgasmia samassa ajassa."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tuore-tutkimus-tuo-huonoja-uutisia-…

Ei miestä kannata ottaa edes rakastajaksi.

Vierailija
64/98 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on aina syyllinen.

Ketä se Ap pettää? Ei sitä olla vastuussa tai tilivelvollisia tuntemattomille. Ainoastaan nainen tuossa omaa aviomiestään pettää. 

Totta, mutta ei silti petä ketään. Ainoastaan nainen tekee niin, eikä myöskään kunnioita omaa parisuhdettaan. Noin teknisesti. Käytännössähän myös aviomies ei kunnioita sitä omaa parisuhdettaan, pitää aloituksen mukaan vaimoaan piikana ja kodinkoneena eikä edes anna sille seksiä enää milloinkaan?

Yllättävän hyvin sitä tiedetään kun  "Ei sitä olla vastuussa tai tilivelvollisia tuntemattomille."

Vierailija
65/98 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos avioliitto on molempien osapuolten mielestä pelkkä kulissi, niin ei tuossa mitään moraalisesti arveluttavaa ole.

Loukkaa ja halventaa avioliitto käsitettä.

Vierailija
66/98 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Amerikkalaistutkijat ovat saaneet selville, että naiset saavat enemmän orgasmeja harrastaessaan seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa. Lesbonaiset kertovat saaneensa jopa 55 orgasmia kuukaudessa, kun heteronaiset saivat vain seitsemän orgasmia samassa ajassa."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tuore-tutkimus-tuo-huonoja-uutisia-…

Ei miestä kannata ottaa edes rakastajaksi.

Ei lesbot harrasta paljon seksiä ja vaiettujen tutkimusten mukaan ovat toisiaan kohtaan väkivaltaisempia kuin miehet naisia kohtaan.

Vierailija
67/98 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on aina syyllinen.

Niin? Vastasinkin viestiin, jossa puhuttiin syyllisyydestä.

Jos ei koe syyllisyyttä kun tekee moraalittomuutta niin silloin on aika miettiä asioita ammattilaisen kanssa.

Vierailija
68/98 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta niinkään moraalikysymys eli en pidä kumpaakaan kuin ihmisinä. Itse tosin jättäisin talot ja tavarat, jos ihastuisin intohimoisesti toiseen taiteilijaan. Raamattukin sanoo, että mitä on maallinen maammona rakkauden rinnalla. 

Eikös tässä puhuttu seksistä eikä rakkaudesta.

Vierailija
69/98 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sitä vaan kivitetään, veikkaanpa että vähintään puolet ihmisistä palstalla ovat jonkin sortin suhteenrikkojia itsekin, ottaen huomioon että 48% avo/avioliitoista päättyy eroon.

Onneksi voin neitsyenä kivittää sydämeni kyllyydestä.

Vierailija
70/98 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vastaus kysymykseen niin pidän naista moraalittomana, en sinua niinkään. Nainen itse rikkoo avioliittonsa. Mutta tuollaista naista en kyllä itse katsoisi hyvällä, muutakun seksi mielessä. Mutta epäluotettava on epäluotettava.

Rikkomiseen tarvitaan kaksi.

Vierailija
71/98 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta niinkään moraalikysymys eli en pidä kumpaakaan kuin ihmisinä. Itse tosin jättäisin talot ja tavarat, jos ihastuisin intohimoisesti toiseen taiteilijaan. Raamattukin sanoo, että mitä on maallinen maammona rakkauden rinnalla. 

Puhutaan rakkaudettomasta liitosta talojen takia. Alistutaan piiaksi ja sitten salaa petetään.

Vierailija
72/98 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahinko, etten ole viehättävä. Itsekin alottaisin mielelläni kiihkeän suhteen nuoren miehen kanssa. Aviomies tuskin välittäisi, kunhan pitäisin asian omana tietonani, etteivät hänen kaverinsa saisi vihiä asiasta. N55

sitähän se pettäminen on. salailua.

Vierailija
73/98 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan rakkaudettomasta liitosta talojen takia. Alistutaan piiaksi ja sitten salaa petetään.

Meidän väleinen vetovoima on ilmeistä ja seksi on kiihkeää. Itse olen sinkku ja nainen onnettomasti naimisissa miehen kanssa joka pitää häntä vain kotipiikana ja tuo mies on myös seksihalunsa menettänyt kokonaan. Pysyvät silti yhdessä taloustilanteen ja omakotitalon eli tavallaan kulissien takia. Itselleni tuo nainen on kuin vastustamaton taideteos, kaunis puuma, en kykene vastustamaan viehätystäni.

Vierailija
74/98 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö poika saa vapaata naista, pitääkö mennä pilamaan toisten elämä, olet tosi paska.

Vierailija
75/98 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on aina syyllinen.

Miksi hänen pitäisi sitä kunnioittaa, kun vaimokaan ei sitä vaivaa jaksa nähdä?

Sitä kutsutaan moraaliksi. Se erottaa meidät eläimistä.

Tuota voidaan debatoida. Eläimethän syntyvät luonnolliseen habitaansa, ruokkivat itseään ja jälkeläisiään. Heillä ei ole tarvetta kehittyneelle moraalille, koska selviytyvät kehittyneiden vaistojensa turvin. Eläimet eivät saastuta maapalloa eivätkä aiheuta turhaa kärsimystä esim sotien muodossa. Ihmiskunta taas on ollut alkujaan asti aina, ihan joka päivä, sotatilassa jossakin paikassa maapallolla siitä asti kuin ihmisiä rupesi tänne syntymään. Lisäksi moraali on hyvinkin sidoksissa eri aikakausiin ja eri maantieteellisiin paikkoihin, joten et voi väittää että juuri sinun moraalikäsityksesi olisi millään lailla "se oikea".

Vierailija
76/98 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 sivua eikä vielä yhtään kommenttia, että kyllä sinun ap nyt pitää ehdottomasti kertoa miehelle!

Toinen nainen jos olisi vastaavan tekstin kirjoittanut, niin jo ekalla sivulla olisi ollut 10 viestiä, että ILMOITA VAIMOLLE. Outoa.

Vierailija
77/98 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö poika saa vapaata naista, pitääkö mennä pilamaan toisten elämä, olet tosi paska.

Ihastus ei vaadi eikä tarvitse tietoa toisen parisuhdestatuksesta.

Vierailija
78/98 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaushan tämä on mutta... Mikäli itse olet sinkku ja vehtaat parisuhteessa olevan kanssa niin suurin syyllinen ja todellinen pettäjä on se parisuhteessa oleva. Monesti sanotaan että joku vei mieheni tai naiseni, mutta ei sitä ole kukaan vienyt vaan hän on päättänyt pettää. Petturi on aina se jolla on jo ennestään suhde jota ei ole lopetettu.

Vierailija
79/98 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mielikuvitus, päiväuni pojalla.

Vierailija
80/98 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos avioliitto on molempien osapuolten mielestä pelkkä kulissi, niin ei tuossa mitään moraalisesti arveluttavaa ole.

Loukkaa ja halventaa avioliitto käsitettä.

Avioliitto on lähinnä perintöverotukseen vaikuttava laki-instrumentti. Turha sitä on suurennella.