Olen taiteilijamies joka tapailee salaa kaunista mutta varattua perheenäitiä. Pidätkö minua vai naista moraalittomana?
Meidän väleinen vetovoima on ilmeistä ja seksi on kiihkeää. Itse olen sinkku ja nainen onnettomasti naimisissa miehen kanssa joka pitää häntä vain kotipiikana ja tuo mies on myös seksihalunsa menettänyt kokonaan. Pysyvät silti yhdessä taloustilanteen ja omakotitalon eli tavallaan kulissien takia. Itselleni tuo nainen on kuin vastustamaton taideteos, kaunis puuma, en kykene vastustamaan viehätystäni.
M26
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Sinua tietysti, koska onhan se taiteen tekeminen aina vähän moraalitonta.
Niinpä. Mikä lie haahuilija. Onkohan yhtään näyttelyäkään edes pitänyt?
Ei minusta niinkään moraalikysymys eli en pidä kumpaakaan kuin ihmisinä. Itse tosin jättäisin talot ja tavarat, jos ihastuisin intohimoisesti toiseen taiteilijaan. Raamattukin sanoo, että mitä on maallinen maammona rakkauden rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän vain valehtelijana. Valehteleminenkin on moraaltonta mutta sinun tapauksessasi anonyymillä keskustelupalstalla se ei haittaa ketään.
Et ole taiteilija.
Sinulla ei ole suhdetta kuvailemaasi naiseen.
Niin koska itse et naista oikeassa elämässä saa, niin eihän kukaan muukaan sellaiseen milloinkaan kykene? Jatkahan toki pårnå r unkkausta siellä peräkammarissa ;)
En toistaiseksi ole huomannut olevani lesbo, mutta ehkä teen Korvet ennen 75-vuotispäivääni.
Minäkin erosin pitkästä liitosta ja kohta olen 60. Tässä nyt odottelen, että jos löytyisi sellainen sisäinen kiira täältäkin. Miehet eivät kiinnosta enää ollenkaan. Joku Harry Styleskin on vain tosi söpö, ihan omalta pojalta tuntuu. Vanhemmat miehet taas eivät tunnu edes omilta pojilta. Olisiko sitten toinen nainen? Kun pääsen ajatuksissa vällyjen väliin ja mietin, että mitä siellä tulisi vastaan ei hyvät hyssykät! Pussailla voisin, mutta kyllä se siihen jäisi.
Onhan pussailu, halailu ja läheisyys jo ihanaa.
Täällä sitä vaan kivitetään, veikkaanpa että vähintään puolet ihmisistä palstalla ovat jonkin sortin suhteenrikkojia itsekin, ottaen huomioon että 48% avo/avioliitoista päättyy eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän vain valehtelijana. Valehteleminenkin on moraaltonta mutta sinun tapauksessasi anonyymillä keskustelupalstalla se ei haittaa ketään.
Et ole taiteilija.
Niin koska itse et naista oikeassa elämässä saa, niin eihän kukaan muukaan sellaiseen milloinkaan kykene? Jatkahan toki pårnå r unkkausta siellä peräkammarissa ;)
En toistaiseksi ole huomannut olevani lesbo, mutta ehkä teen Korvet ennen 75-vuotispäivääni.
Minäkin erosin pitkästä liitosta ja kohta olen 60. Tässä nyt odottelen, että jos löytyisi sellainen sisäinen kiira täältäkin. Miehet eivät kiinnosta enää ollenkaan. Joku Harry Styleskin on vain tosi söpö, ihan omalta pojalta tuntuu. Vanhemmat miehet taas eivät tunnu edes omilta pojilta. Olisiko sitten toinen nainen? Kun pääsen ajatuksissa vällyjen väliin ja mietin, että mitä siellä tulisi vastaan ei hyvät hyssykät! Pussailla voisin, mutta kyllä se siihen jäisi.
Sillä kokemuksella, mitä minulla on naista, niin juuri tuota sain enemmän kuin koskaan, eikä ollut mikään kiire mihinkään jyystämiseen kuten miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole taiteilija.
Sillä kokemuksella, mitä minulla on naista, niin juuri tuota sain enemmän kuin koskaan, eikä ollut mikään kiire mihinkään jyystämiseen kuten miesten kanssa.
naisista*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoksiani on ollut esillä mm. Kiasmassa.
Ap
Kovin kauvaa ei Herra tule tämän suku polven synti taakkaa katsomaan. Loppu on tulossa ja pian.
Vierailija kirjoitti:
Pidän teitä molempia moraalittomina.
Minä taas jotenkin lapsellisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoksiani on ollut esillä mm. Kiasmassa.
Ap
No siinä tapauksessa. Siellähän ei koskaan olekaan ollut esillä mitään sellaista, joka laittaisi ihmiset miettimään moraalia.
Ei kuulu asiaan mutta teetkö siis työksesi taidetta? T. Taitelijuudesta haaveileva nainen 30v
Ja vastaus kysymykseen niin pidän naista moraalittomana, en sinua niinkään. Nainen itse rikkoo avioliittonsa. Mutta tuollaista naista en kyllä itse katsoisi hyvällä, muutakun seksi mielessä. Mutta epäluotettava on epäluotettava.
3,5/5.
Saa aikaan ennustettavasti oikeamielistä paheksuntaa ja pitkän keskustelun. Ei omaperäinen, mutta varma aihe.
Vahinko, etten ole viehättävä. Itsekin alottaisin mielelläni kiihkeän suhteen nuoren miehen kanssa. Aviomies tuskin välittäisi, kunhan pitäisin asian omana tietonani, etteivät hänen kaverinsa saisi vihiä asiasta. N55
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu asiaan mutta teetkö siis työksesi taidetta? T. Taitelijuudesta haaveileva nainen 30v
Teenpä hyvinkin. Mentäiskö deitille! ;)
Ap
Olin naisena tuollaisessa tilanteessa muutama vuosi sitten. Tosin toinen mies ei ollut paljon nuorempi, vain 2 v ikäeroa. Olis kyllä pitänyt erota miehestä silloin lopullisesti. Hautasin eroajatukset välillä, mutta nyt ne ovat taas nousseet pintaan ja on muuten vaikeaa.
Pidän naista pinnallisena ja outona, jos suostuu passaamaan miestään talon takia eikä ole edes seksiä. Itse en tyytyisi semmoiseen. Saisi vielä rahaakin mukaan, kun talo myytäisiin. Ja rakkautta ja seksiä. Tyhmä on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olin naisena tuollaisessa tilanteessa muutama vuosi sitten. Tosin toinen mies ei ollut paljon nuorempi, vain 2 v ikäeroa. Olis kyllä pitänyt erota miehestä silloin lopullisesti. Hautasin eroajatukset välillä, mutta nyt ne ovat taas nousseet pintaan ja on muuten vaikeaa.
Ei se ole väärin jos välillä kävisit kuksimassa toista? Sehän on vain voimaannuttavaa! Sitäpaitsi toista ei voi omistaa, ollaan kaikki vapaita sieluja!
Ap