Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Menu on paras elokuva mitä olen nähnyt aikoihin.

Vierailija
11.03.2023 |

You need shit🤣 Tykkäsittekö muut?

Kommentit (540)

Vierailija
181/540 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselen parhaimillaan ja minun tekee nyt melkein enemmän mieli juustohampurilaista rankanperunoilla kun Nicholas Houltia. Kuka olisi uskonut että siitä Poika elokuvan nörtistä kasvaa noin salskea mies. Ihania ovat kyllä niin Fiennes kun Hugh Grantkin.

Tosi komea mies Nicholas Hoult nykyään. Miehen mittainenkin koska Fienneskin on normaalin mittainen ja silti näyttää lyhyeltä Houltiin verrattuna.

On komea. Siitä vois leipoa vaikka seuraavan James Bondin.

Jos Ralph Fiennesistä tai Liam Neesonista ei aikanaan saatu "leivottua" James Bondia niin ei kyllä saa tostakaan.

Onneksi Fiennesistä ei tehty Bondia. Liian lahjakas näyttelijä niihin. Neeson on hyvä Taken leffoissa.

Vierailija
182/540 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotteko vielä, mistä tämän olette nyt katsoneet? Areena, Netflix, Hbo max?

Disney +. Siellä on muitakin ihan hyviä leffoja, kuten The Banshees of Inisherin, The Favourite, The French Dispatch, Nomadland, The Grand Budapest Hotel, The Revenant, Three Billboards Outside Ebbing Missouri, Jojo Rabbit, ym.

Hei kiitos! Oon halunnut katsoa tuon Banshees Of Inisherin ja kiva tietää, että Disney plussalta senkin näkisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/540 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin yöllä kun en menkkakivuiltani saanut nukuttua. Tykkäsin. Ralph Fiennes on kyllä hyvä näyttelijä. Ihan joka kohtauksessa sen ilmeet, eleet, äänenpainot on kaikki 10/10.

Jos et ole nähnyt The Grand Budapest hotelia niin katso ihmeessä. Siinä roolissa Fiennes teki minuun lähtemättömän vaikutuksen. Yksi parhaita komedia suorituksia ikinä ja ehkä parhaiten näytelty rooli Fiennesiltä koko hänen urallaan. Tai no, Amon Göthin kanssa pitävät ykkössijaa.

Vierailija
184/540 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ette kai te elokuvaa ylistävät ole tosissanne?? :D Katsoin tämän kun niin kehuttiin ja siinäpä kaksi tuntia joita en saa enää ikinä takaisin! Aivan hirveää tekotaiteellista tuubaa, ainut siedettävä asia Fiennesin roolisuoritus mutta koska käsikirjoitus oli noin huono, ei edes hän elokuvaa pelastanut... olen outojen elokuvien ystävä mutta nyt ei uponnut. Mitä te tästä saitte irti?

Muutamat makeat naurut ja himon ravintolatason hampurilaiseen ja punaviiniäkin teki mieli. Joten enemmän kuin suurimmasta osasta elokuvia.

Vierailija
185/540 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään miehekäs mies. Katsoin hänen haastattelun James Liptonin kanssa ja meinasi purskahtaa itkuun puhuessaan äitinsä kuolemasta. Muuten fiksun oloinen.

Se on varmaan ihan inhimillistä että herkistyy kun on katsellut vuosia äitinsä kärsivän kivuliaasta syövästä ja sitten menettää tämän. Oli sitten mies tai nainen. Ralphan teki äidistään myöhemmin dokumentin ja julkaisi tämän viimeisen kirjan joten selvästi äitinsä oli Ralphille tärkeä.

Muuten fiksun oloinen?! Sekö tekee ihmisestä vähemmän fiksun että meinaa liikuttua puhuessaan äitinsä kuolemasta?

On tällä palstalla kyllä hyytävää porukkaa.

Ei se meinannut liikuttua vaan oikeasti liikuttui melkein kyyneliin. Äänitäristen puhui äidistään ja kerkesikö tämä näkemään Schindlerin Listan ennen kuolemaansa. Itse tykkään miehekkäämmistä miehistä. Hyvä näyttelijä on kyllä.

Kamalaa että ihan meinasi liikuttua äitinsä kuolemasta! Eikö hänet pitäisi noin törkeästä käytöksestä jo canceloida. Oikeesti..

Vierailija
186/540 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään miehekäs mies. Katsoin hänen haastattelun James Liptonin kanssa ja meinasi purskahtaa itkuun puhuessaan äitinsä kuolemasta. Muuten fiksun oloinen.

Se on varmaan ihan inhimillistä että herkistyy kun on katsellut vuosia äitinsä kärsivän kivuliaasta syövästä ja sitten menettää tämän. Oli sitten mies tai nainen. Ralphan teki äidistään myöhemmin dokumentin ja julkaisi tämän viimeisen kirjan joten selvästi äitinsä oli Ralphille tärkeä.

Muuten fiksun oloinen?! Sekö tekee ihmisestä vähemmän fiksun että meinaa liikuttua puhuessaan äitinsä kuolemasta?

Ei se meinannut liikuttua vaan oikeasti liikuttui melkein kyyneliin. Äänitäristen puhui äidistään ja kerkesikö tämä näkemään Schindlerin Listan ennen kuolemaansa. Itse tykkään miehekkäämmistä miehistä. Hyvä näyttelijä on kyllä.

Kamalaa että ihan meinasi liikuttua äitinsä kuolemasta! Eikö hänet pitäisi noin törkeästä käytöksestä jo canceloida. Oikeesti..

Siis se ei ollut mikään tuorre haastattelu heti hänen äitinsä kuoleman jälkeen vaan käsittääkseni siitä on tossa vaiheessa jo vuosia ja vielä vaan meinaa herkistyä. Turha minua on ruveta sättimään jos sanon mielipiteeni.

Vierailija
187/540 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin elokuvasta. Fiennesistä tykkään näyttelijänä mutta mitä luin hänen haastatteluja niin irl ei ole mun makuun. Siis tuhlannut parhaat nuoruusvuotensa seurustelemealla jonkun äitinsä ikäisen naisen kanssa? Ei omista edes autoa vaan liikkuu Lontoossa pyörällä. Kyllä mun mielestä jos on rahaa ja statusta niin se saa näkyäkkin jossain. Tyyliin Hugh Grant Ferrareineen. Ei tarvitse olla liian vaatimaton.

Vierailija
188/540 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin elokuvasta. Fiennesistä tykkään näyttelijänä mutta mitä luin hänen haastatteluja niin irl ei ole mun makuun. Siis tuhlannut parhaat nuoruusvuotensa seurustelemealla jonkun äitinsä ikäisen naisen kanssa? Ei omista edes autoa vaan liikkuu Lontoossa pyörällä. Kyllä mun mielestä jos on rahaa ja statusta niin se saa näkyäkkin jossain. Tyyliin Hugh Grant Ferrareineen. Ei tarvitse olla liian vaatimaton.

Jokainen tyylillään.

Vierailija
189/540 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan hyvä. Hieman turhan väkivaltainen. Erityisesti pidin siitä miten ne toi sen nuoren pojan cuckmaisuuden esiin. Harvinaista että epämiehekkyyttä ja narsismia tuodaan kriittisesti esiin. Lopussa se naisen pirullisuus sopi hollywood agendaan ja oli turhaa.

Todella lepsu oli väkivallan suhteen mutta makuasioitahan nämäkin ovat. Ei myöskään ollut mun mielestä hyytävä kuten joku täällä sanoi. Olen leffoja harrastanu yli 30 vuotta ja nähnyt kaikenlaisia leffoja niin kyllä tämä oli aika lepsu elokuva mutta oli kuitenkin ihan viihdyttävä leffa.

Ei kai sen ollut tarkoituskaan olla mikään väkivaltainen. Mutta kyllä minusta silti oli ahdistava se kohtaus missä se kokki upotti sen jonkun sinne mereen. Itse olen meinannut lapsena hukkua eikä ollut kiva katsella tota kohtausta.

Vierailija
190/540 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis se ei ollut mikään tuorre haastattelu heti hänen äitinsä kuoleman jälkeen vaan käsittääkseni siitä on tossa vaiheessa jo vuosia ja vielä vaan meinaa herkistyä. Turha minua on ruveta sättimään jos sanon mielipiteeni.

Miksi täällä jollain ottaa noin koville että joku tuntematon ihminen suree äitinsä kuolemaa:D

Vierailija
191/540 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei omista edes autoa vaan liikkuu Lontoossa pyörällä. Kyllä mun mielestä jos on rahaa ja statusta niin se saa näkyäkkin jossain. Tyyliin Hugh Grant Ferrareineen. Ei tarvitse olla liian vaatimaton.

Mitä ihmettä? :D Sehän on vaan hienoa, jos tykkää mielummin liikkua pyörällä. Itse en Lontoossa ehkä uskaltaisi, vaikka kotikaupungissani pyöräilenkin kesät talvet.

Vierailija
192/540 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralph ei todella vaatteilla koreile. Käy juoksulenkeillä jossain ysärin alun Adidaksen verkkapuvussa New Yorkin central parkissa:D

Vierailija
193/540 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sä et ole kenenkään äiti..

Vierailija
194/540 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entistä arvostetumpaa. Ei saastuta autolla ja pitää kunnostaan huolta. Vaatteita käytetään niin kauan kuin ne kestää. Bondit on muuten ihan paskoja leffoja sekä uudet että vanhat.

Vierailija
195/540 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ralph ei todella vaatteilla koreile. Käy juoksulenkeillä jossain ysärin alun Adidaksen verkkapuvussa New Yorkin central parkissa:D

Mä en nyt ymmärrä miksi pottuilla Fiennesin vaatteista? Ok, hän pukeutuu vuodesta toiseen samoihin kuteisiin mutta jos hän itse tykkää niistä niin antaa mennä. Ymmärtäisin arvostelun jos noi hänen kuteet olisi kauhtuneita tai likaisia mutta ihan hyvältä hän näyttää vaikka muotimaku on vuosikymmenien takaa. Italian asunnollaan vuokraa vielä autoa mutta sekin on vaan Honda. Aivan ihana mies

Vierailija
196/540 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselen parhaimillaan ja minun tekee nyt melkein enemmän mieli juustohampurilaista rankanperunoilla kun Nicholas Houltia. Kuka olisi uskonut että siitä Poika elokuvan nörtistä kasvaa noin salskea mies. Ihania ovat kyllä niin Fiennes kun Hugh Grantkin.

Tosi komea mies Nicholas Hoult nykyään. Miehen mittainenkin koska Fienneskin on normaalin mittainen ja silti näyttää lyhyeltä Houltiin verrattuna.

Jos Ralph Fiennesistä tai Liam Neesonista ei aikanaan saatu "leivottua" James Bondia niin ei kyllä saa tostakaan.

Onneksi Fiennesistä ei tehty Bondia. Liian lahjakas näyttelijä niihin. Neeson on hyvä Taken leffoissa.

Olishan se tehnyt mielettömästi rahaa Bondina.

Vierailija
197/540 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan hauska. Cook, cook:D

Vierailija
198/540 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olishan se tehnyt mielettömästi rahaa Bondina.

Eiköhän toi tule ihan hyvin toimeen Mallorynäkin.

Vierailija
199/540 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mua naurattaa niin paljon toi kohtaus you need shit🤣

Vierailija
200/540 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mua naurattaa tää ketju:D eikö av:lla oo joku toinenkin suht pitkä Fiennesin jumalointi/spekulointiketju. Selvästi viehättää mammoja ikään katsomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi