The Menu on paras elokuva mitä olen nähnyt aikoihin.
Kommentit (540)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mua naurattaa tää ketju:D eikö av:lla oo joku toinenkin suht pitkä Fiennesin jumalointi/spekulointiketju. Selvästi viehättää mammoja ikään katsomatta.
Miksi mua naurattaa tämä sinun viesti näin paljon:D Muistan sen James Bondn ketjun ja hikoilevat naiset. Siellä oli ihan hauskojakin juttuja:D
Englantilainen potilas -ketjusta löytyi sellaisia kommentteja Ralph Fiennesistä, että punastelin niitä lukiessani. Ketjuja, joissa kirjoitetaan Fiennesistä, taitaa siis olla kolme...
Nuorena Fiennes oli liian komea mun makuun. Nykyään tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Miks mua naurattaa tää ketju:D eikö av:lla oo joku toinenkin suht pitkä Fiennesin jumalointi/spekulointiketju. Selvästi viehättää mammoja ikään katsomatta.
Mä katsoin eilen elokuvan Sunshine mikä oli surullinen. En silti voinut itselleni mitään kun Ralph tarrasi kiinni siitä naisesta ja pani sitä takaapäin sitä puuta vasten niin mua melkein kävi panettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mies tää Fiennes on. Innostuin niin The Menusta että katselin youtubesta hänen haastatteluja. Melkoisen charmantti kaveri. Shakespeare tuntuu olevan lähellä hänen sydäntään noiden haastattelujen perusteella. Onko hänellä joitain muita yhtä hyviä leffoja kun The Menu? Suositelkaa.
Oli loistava myös Grandin Budapest Hotellissa. Sekin on upea elokuva, vaikka aika erityylinen. Ja eikös hän näytellyt myös Pirates of the Carribeanissa sitä vaaleatukkaista Loordia?
Lord Voldemort se on Pottereissa mutta onko ollut myös noissa Pirates leffoissa? Eikö nää ole niitä minkä pääosassa on Johnny Depp?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään miehekäs mies. Katsoin hänen haastattelun James Liptonin kanssa ja meinasi purskahtaa itkuun puhuessaan äitinsä kuolemasta. Muuten fiksun oloinen.
Se on varmaan ihan inhimillistä että herkistyy kun on katsellut vuosia äitinsä kärsivän kivuliaasta syövästä ja sitten menettää tämän. Oli sitten mies tai nainen. Ralphan teki äidistään myöhemmin dokumentin ja julkaisi tämän viimeisen kirjan joten selvästi äitinsä oli Ralphille tärkeä.
Muuten fiksun oloinen?! Sekö tekee ihmisestä vähemmän fiksun että meinaa liikuttua puhuessaan äitinsä kuolemasta?
On tällä palstalla kyllä hyytävää porukkaa.
Ei se meinannut liikuttua vaan oikeasti liikuttui melkein kyyneliin. Äänitäristen puhui äidistään ja kerkesikö tämä näkemään Schindlerin Listan ennen kuolemaansa. Itse tykkään miehekkäämmistä miehistä. Hyvä näyttelijä on kyllä.
Kamalaa että ihan meinasi liikuttua äitinsä kuolemasta! Eikö hänet pitäisi noin törkeästä käytöksestä jo canceloida. Oikeesti..
Siis se ei ollut mikään tuorre haastattelu heti hänen äitinsä kuoleman jälkeen vaan käsittääkseni siitä on tossa vaiheessa jo vuosia ja vielä vaan meinaa herkistyä. Turha minua on ruveta sättimään jos sanon mielipiteeni.
Nyt mä en enää tiedä trollaatko vai oletko tosissasi mutta lopeta! Itse menetin 65-vuotiaan isoäitini syövälle viime vuonna ja rupean parkumaan joka kerta kun puhun hänestä. Saati jos menisin lavalle ja kameroiden eteen puhumaan hänestä niin ei tulisi mitään. Jokaisella on oikeus omaan suruunsa. Myös julkkiksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Francesca ja Fiennes on jotenkin vieläkin dailymailin kuvissa kun luotuja toisilleen.
Siis onko ne jotain uusia kuvia?
Olikohan viime viikolla kun olivat kahdestaan Roomassa. Tuskin heidän välillään on mitään romanttista ollut enään pariinkymmeneen vuoteen mutta näköjään ovat kavereita vieläkin.
Katsoin Humisevan harjun. Fiennes todella osaa esittää sekopäätä:/
Ei se ollut Francesca vaan Fiennes mennyt iskemään jonkun toisen aatelis ukon vaimon. Tämä nainen on "vasta" viisissäkymmenissä kun Francescan täytyy lähennellä jo kahdeksaakymppiä.
Menu käytiin katsomassa pikästä aikaa leffateatterissa. Tykättiin miehen kanssa molemmat.
TOISEN aatelisukon? Fiennes tuskin on mikään aatelisukko itse.
Ralph Nathaniel Twisleton-Wykeham-Fiennes on todellakin brittien yläluokkaa. Jostain syystä ei halua tuoda sitä esiin.
Onegin oli hyvä. Sen ohjasi Ralphin sisar ja muusikit hoiti heidän veljensä. Pääosassa oli Ralph ja Liv Tyler. Liv Tyler oli todella upea siinä! Harmi että tätä elokuvaa ei löydy mistään.
Onegin oli hyvä. Toinen leffa minkä muistan teini ajoilta eikä kanssa löydy mistään oli joku leffa minkä pääosissa olivat Ralph Fiennes ja Cate Blanchett. Nämä olisi kiva nähdä ihan nostalgian takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Francesca ja Fiennes on jotenkin vieläkin dailymailin kuvissa kun luotuja toisilleen.
Olikohan viime viikolla kun olivat kahdestaan Roomassa. Tuskin heidän välillään on mitään romanttista ollut enään pariinkymmeneen vuoteen mutta näköjään ovat kavereita vieläkin.
Ei se ollut Francesca vaan Fiennes mennyt iskemään jonkun toisen aatelis ukon vaimon. Tämä nainen on "vasta" viisissäkymmenissä kun Francescan täytyy lähennellä jo kahdeksaakymppiä.
Menu käytiin katsomassa pikästä aikaa leffateatterissa. Tykättiin miehen kanssa molemmat.
Ralph Nathaniel Twisleton-Wykeham-Fiennes on todellakin brittien yläluokkaa. Jostain syystä ei halua tuoda sitä esiin.
Onegin oli hyvä. Sen ohjasi Ralphin sisar ja muusikit hoiti heidän veljensä. Pääosassa oli Ralph ja Liv Tyler. Liv Tyler oli todella upea siinä! Harmi että tätä elokuvaa ei löydy mistään.
Onegin oli hyvä. Toinen leffa minkä muistan teini ajoilta eikä kanssa löydy mistään oli joku leffa minkä pääosissa olivat Ralph Fiennes ja Cate Blanchett. Nämä olisi kiva nähdä ihan nostalgian takia.
Sekoitat nyt Ralphin veljeensä Josephiin. Hän teki elokuvan Elisabet Blanchettin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Katselin ton lentoemännän haastattelun ja mulla on nyt sellainen myötähäpeä että ikeniä kirvelee🙈🙊
The Dig on todella hyvä!
Niin on minullakin..
Siis sen isäkin on mukana tossa haastattelussa puhumassa nelikymppisen tyttärensä vapaaehtoisesta paneskelusta kesken työajan lentokoneen huussissa:D Ihan kuin jostain hirveästä tragediasta:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää pitkäveteistä artsifartsi skeidaa. Aivan turha tuotos.
Katsoit kuitenkin?
Kyllä vaikka meinasinkin sammua sitä katsoessa tylsyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoitat nyt Ralphin veljeensä Josephiin. Hän teki elokuvan Elisabet Blanchettin kanssa.
Kuka on Elisabet Blanchett?
Ralph Fiennes on nykyisin tällaisten joutavien B-luokan elokuvien päätähti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoit kuitenkin?
Et sammunut kuitenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoit kuitenkin?
Et sammunut kuitenkaan?
Oli pakko sätkiä hereillä jotta pääsin tekemään arvioni. Korkeintaan 4/10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin eilen elokuvan Sunshine mikä oli surullinen. En silti voinut itselleni mitään kun Ralph tarrasi kiinni siitä naisesta ja pani sitä takaapäin sitä puuta vasten niin mua melkein kävi panettamaan.
No siinä oli ainekin naisella pyssy hairia kun Fiennes upotti naamansa tämän majavaan. Kerran hän tykkää karvasesta. Itse tykkään että siistimpi olo posliinina enkä antais rehottaa vaikka itse Fiennes pyytäisi kasvattamaan pöheikön.
Paljon parempi ja ansaitsisi jo palkinnon..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sekoita. Kyllä se Ralph oli. Muistaakseni ihan ensimmäisiä Cate Blanchettin elokuvarooleja.
Luulin, että tämä ketju käsittelisi leffaa The Menu, mutta täällä jauhetaankin sivutolkulla vain yhdestä leffan näyttelijän elämästä. Olisi kai hänelle voinut luoda ihan oman ketjunkin.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että tämä ketju käsittelisi leffaa The Menu, mutta täällä jauhetaankin sivutolkulla vain yhdestä leffan näyttelijän elämästä. Olisi kai hänelle voinut luoda ihan oman ketjunkin.
Pelkästään Ralph Fiennesiin keskittyvä keskusteluketju löytyy vieläkin Vauva-palstalta. Kun palstan hakukenttään kirjoittaa sanat 'englantilainen potilas', keskusteluketju ilmestyy näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin kuinka hyvä oli. Miksiköhän ne ei anna tolle Fiennesille Oscaria? Olisi ansainut sen jo kolmekymmentä vuotta sitten Schindlerin listasta. Uskollisesta puutarhurista oli jo suorastaan piruilua antaa Oscari Rachel Weiszille joka vilahti koko elokuvassa n.15 minuuttia ja Ralph kantoi koko elokuvan harteillaan.
Siis ihan oikeasti Rachel Weisz voitti tosta roolista Oscarin? Tämä elokuva tuli juuri telkkarista ja oli hyvä mutta ei Weiszin roolisuoritus ainekaan minusta ollut mitenkään mieleenpainuva saati Oscarin arvoinen. Ketäköhän muita on ollut ehdolla että noin tavis roolisuorituksella on ollut ylipäätään edes ehdokkaana.
Miksi mua naurattaa tämä sinun viesti näin paljon:D Muistan sen James Bondn ketjun ja hikoilevat naiset. Siellä oli ihan hauskojakin juttuja:D