Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää. Mulla alkoi loma ja koko ajan puoliso vouhottaa jostain yhdessä tekemisestä

Vierailija
11.03.2023 |

Loukkaantuu kun en innostu. Olen ihan poikki. Haluan vaan ainakin pari päivää vaan maata sohvalla, katsoa telkkaria ja pelailla

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai et roikkua av:lla?

Vierailija
2/7 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa yhdessä jotain kummallekin mieleistä tekemistä parin päivän päähän. Kehota samalla puolisoa käyttämään nyt pari päivää omaksi ilokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai et roikkua av:lla?

Joo, esimerkiksi just sitä.

Vierailija
4/7 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein, otat rennosti niin kauan ku tarve vaatii!

Mullakin lomaviikko menossa, lähdettiin kahdestaan reissuun.

Oon ollut uupunut jonkin aikaa ja välillä on vaan kiva maata ilman mitään tekemistä.

Miehellä taas pitäisi olla aktiviteettia ihan koko ajan. Just passitin yksin touhuamaan, että saan edes hetken vaan lepäillä. Ei ihminen ole kone.

Vierailija
5/7 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikaatiota peliin nyt! Sovitte, et milloin teette jotain yhdessä, ja milloin kumpikin saa olla yksikseen je ja tehdä mitä haluaa.

Parisuhteessa on pakko kertoa mitä ajattelee, ei toinen voi muuten tietää :)

Vierailija
6/7 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tapana puhua tuollaiset asiat kuten lomatekemiset etukäteen. Jos olisi lomaa samaan aikaan ja puoliso haluaisi viettää oman lomansa kotona maaten, niin olisin tottakai järjestänyt itselleni omia reissuja ja muita menoja.

Vierailija
7/7 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuuden parhaita puolia. Saa tehdä juuri sitä mitä huvittaa, eikä kukaan valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi