The Menu on paras elokuva mitä olen nähnyt aikoihin.
Kommentit (540)
The Menuta en ole nähnyt mutta sen verran Ralph Fiennesistä että siinä on miehellä ehkä maailman sielukkaimmat silmät. Eikä häntä muutenkaan ole ikävä katsella. Muistan elokuvan Bigger splash ja komia oli ilkosillaankin vaikka jo ikämies siinä.
Francesca ja Fiennes on jotenkin vieläkin dailymailin kuvissa kun luotuja toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Oli joo hyvä elokuva mutta oon vissiin tyhmä ku en oikein tajunnu sitä loppua 😂 Ettå mikä se juoni tavallaan oli.. mut tajusin sitten kyllä ainaki osittain kun aloin tarkemmin miettiin 😅
Vähän sama mulla. En minä hehkuttaisi leffaa, vaikka se oli ihan katsottava ja ihan hyvä. Minusta se oli outo. Itseäni aina häiritsee realismin puute, ja sitä tässä oli. Realismin puute ei ollut siinä, mitä kokki teki, vaan siinä, mitä asiakkaat eivät tehneet.
Mä repesin nauramaan kun se kokin äiti lojui sammuneena pöydän päällä siinä lopussa🍷
Mietin koko elokuvan ajan mistä se ruokakriitikko oli niin tutun näköinen. Googlasin ja sehän on sama näyttelijä kun Nelly Fiennesin kanssa Humisevassa harjussa.
The Menusta sopii sanoa niille jotka eivät ole sitä nähneet, että se on satiiri, musta komedia, trilleri ja tavallisesta poikkeava elokuva. Elokuvaa sopii suositella niille jotka ovat kyllästyneet tyypillisiin elokuviin.
Itse näin tuon elokuvissa ja hämmennyin mitä ihmettä menin katsomaan. Ihan kiva elokuva.
Ei ole kaikkien makuun, mutta itselleni oli virkistävä poikkeuksellinen elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Mietin koko elokuvan ajan mistä se ruokakriitikko oli niin tutun näköinen. Googlasin ja sehän on sama näyttelijä kun Nelly Fiennesin kanssa Humisevassa harjussa.
Fiennes on kyllä paras Heathcliff ikinä. Niin lahjakas ja komea.
Nellyn näyttelijällä on hyvä sarja netflixissä Jason Bateman kanssa The Ozark. Kannattaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Francesca ja Fiennes on jotenkin vieläkin dailymailin kuvissa kun luotuja toisilleen.
Siis onko ne jotain uusia kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen parhaimillaan ja minun tekee nyt melkein enemmän mieli juustohampurilaista rankanperunoilla kun Nicholas Houltia. Kuka olisi uskonut että siitä Poika elokuvan nörtistä kasvaa noin salskea mies. Ihania ovat kyllä niin Fiennes kun Hugh Grantkin.
Fiennes ei vissiin ollut Oscareissa mutta Hugh Grant tuntuu saavan paljon paskaa niskaansa jostain haastattelusta.
Hollywoodista ulosheitetty grant oli sarkastinen ja haastattelija sattui olemaan musta, siitä se kohu tuli. Tulkittiin epäystävälliseksi mustalle naiselle. nykypolitiikan mukaan alhaisin olento maan päällä eli valkoinen mies kehtasi olla epäystävällinen. Tilanne on aika kriittinen.
Täh? Ei Ashley Graham ole musta. Ihan valkoinen amerikkalainen nainen.
Omituinen näyttelijäkaarti siinä on ja sen takia katsoin sen. Anya Taylor-Joy, Nicholas Hoult, Ralph Fiennes ja John Leguizamo jotka ovat ennestään tuttuja itselleni yhdessä saivat sen oudon tunteen itselleni ja samalla innostavan olon, että oli pakko mun nähdä tuo leffa.
Elokuva oli yhtä outo kuin näyttelijäkaarti ja hyvä niin, niin ei ollut tylsä.
Animevihaajat, don't @me.
Teasing Master Takagi-san: The Movie
Wau! Mikä elokuva. Jos voisin pyyhkiä sen mielestäni ja katsoa uudestaan, niin se olisi ihan parasta. Kirjat, johon elokuva perustuu ovat myös hyviä. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan viime viikolla kun olivat kahdestaan Roomassa. Tuskin heidän välillään on mitään romanttista ollut enään pariinkymmeneen vuoteen mutta näköjään ovat kavereita vieläkin.
Katsoin Humisevan harjun. Fiennes todella osaa esittää sekopäätä:/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan viime viikolla kun olivat kahdestaan Roomassa. Tuskin heidän välillään on mitään romanttista ollut enään pariinkymmeneen vuoteen mutta näköjään ovat kavereita vieläkin.
Ei se ollut Francesca vaan Fiennes mennyt iskemään jonkun toisen aatelis ukon vaimon. Tämä nainen on "vasta" viisissäkymmenissä kun Francescan täytyy lähennellä jo kahdeksaakymppiä.
Menu käytiin katsomassa pikästä aikaa leffateatterissa. Tykättiin miehen kanssa molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt hiprakassa, korviani myöten rakastunut ja kytänyt Ralph Fiennesiä youtubesta viimiset 5h. En ole selvinnyt edes ilta suihkuun. Voi olla että olisi ollut parempi etten olisi The Menua katsonutkkaan;D
Laihduta ja etsi mies.
Ei se kiloista ole kiinni. Vaan siitä että olen niin epäsosiaalinen ihminen että pahoin pelkään että jopa itse Fiennes kävisi vatuttamaan parin viikon jälkeen kunhan oltais ensin pantu toisistamme ilmat pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollut Francesca vaan Fiennes mennyt iskemään jonkun toisen aatelis ukon vaimon. Tämä nainen on "vasta" viisissäkymmenissä kun Francescan täytyy lähennellä jo kahdeksaakymppiä.
Menu käytiin katsomassa pikästä aikaa leffateatterissa. Tykättiin miehen kanssa molemmat.
Oli se Francesca. Tän toisen ladyn kanssa paineli käsikynkkää edellisellä viikolla. Dailymailistä näet jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin. Fiennes osaa valita elokuvansa. Ainoa mistä en tykänyt oli Unelmien Manhattan. Se oli kiusallinen.
Katsoin disney plussalta. Samaa mieltä että Fiennes osaa valita elokuvansa. En mä nyt silti mitään Harry Pottereita katselisi hänenkään takiaan mutta varmaan tekee komean tilipussin niillä. Kaksi muuta näyttelijää joiden elokuviin en ole muistaakseni ikinä joutunut pettymään ovat Julia Roberts ja Tom Hanks.
Pretty woman on yksi kamalimmista elokuvista ikinä. Nuorena se meni ihan hyvin, mutta nyt hyvin aikuisena en pystynyt katsomaan kuin 10 minuuttia.
Se on kieltämättä hirveä. Toinen mistä aikanaan tykkäsin mutta mitä en kestä enää katsella on Notting Hill. Vihollinen vuoteessa, Pelikaanin muistio ja Erin Brockovich tulee katseltua aina kun tulevat telkkarista.
Tänään tulee Pelikaanin muistio vitoselta. Tykkään John Grishmanin kirjoista ja niistä on tehty useampi hyvä elokuvakin. Päämies oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se Francesca. Tän toisen ladyn kanssa paineli käsikynkkää edellisellä viikolla. Dailymailistä näet jos kiinnostaa.
No niinpä näytti olevan. En olisi uskonut että ovat noin hyvissä väleissä keskenään. Ralphilla pitää nyt niin kiirettä talutella exiä ja nyxiä pitkin Roomaa että kerkeääkö kuvauksiin ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä repesin nauramaan kun se kokin äiti lojui sammuneena pöydän päällä siinä lopussa🍷
Hänellä oli helppo lähtö. Itse jos olisin ollut vaikka Estonialla tai Titanicillä niin toivottavasti olisin ollut niin tuhannen päissäni etten olisi tajunut mistään mitään.
Eikö Disney+ tarjoa ilmaista kokeilujaksia? Voihan sen myös vuokrata esim. täältä: https://www.sfanytime.com/fi/movie/the-menu