Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se on pakko myöntää itselle että 300€ meni kankkulan kaivoon

Vierailija
28.07.2023 |

Kolme vuotta sitten tapetoitiin meillä huone ja heti alusta asti oli tunne että nyt meni tapetinvalinta pieleen, mutta ajattelin että silmä tottuu kyllä. No ei tottunut😒 Tilasin mallipaloja ja kunhan saan päätettyä minkä valitsen, on se tapetoitava uudelleen.
Miten se ajatusprosessi menikin niin pieleen sitä edellistä mallia valitessa, värisävyä myöten.

Muilla käynyt vastaavia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tapetti teillä nyt on?

Vierailija
2/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusumma. Älä välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei se valitettavasti aina näytä samalta omassa seinässä kuin sisustuskuvassa. Itsellä ei ollut tapetti vaan tehostevärimaalaus sabluunalla (hirveä homma, sellainen tumma pohja, kultaiset kuviot) ja lopputulos oli kamala, ei siis sopinut sinne tilaan yhtään, vaikka kuvassa oli tiedlla upea. Ja ihan siis siistiä jälkeä tein maalauksen suhteen, joten siinäkään ei ollut vika.

Vierailija
4/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkusumma. Älä välitä.

No on siinä se tekemisen vaiva vielä päälle. Ap

Vierailija
5/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin makuuhuoneen tapetit kirpparilta hintaan 2 e/rulla, olikohan 7 rullaa. Olen ollut erittäin tyytyväinen. 

Vierailija
6/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 300 e. Luin ensin "300 000 e" jostain syystä.

Vierailija
7/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllästyn aika helposti tapetteihin ja maalaamisiini ja vaihdan melko usein. Siis varmasti keskivertoihmistä useammin. En mitenkään vuosittain mutta kyllä kolme vuottakin samoja seiniä katseltua tulee vaihdettua.

Olen huomannut että voimakkaat värit ja kuviot kyllästyttää herkemmin.

Neutraalit ja hillityt pysyy mulla pitempään. Jos haluat katsella samoja seiniä pitkään niin älä valitse kaupan näyttävimpiä tapetteja.

Nyt mulla seinissä maalin sävyinä mulperi ja linna. Ruskeanharmaata löytyy myös parista huoneesta. Niitä en ole vaihtamassa.

Pari tapettiseinää on ja olen valinnut aika näyttävät tapetit. Täytyy sanoa että vaikka ne on hienot ja sopii sävyihin niin jossain vaiheessa taas tapetit vaihtuu. Ens kerralla koitan valita hillityt tapetit niin ei kyllästy.

Vierailija
8/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tapetti teillä nyt on?

Duron siniharmaapohjainen tapetti, vaaleita kuvioita. En muista mallinimeä. Ihan nätti mutta toi siniharmaa sävy on se mikä tökkäisee pahiten, muut huoneet on hyvin lämpimin sävyin sisustettu joten tuntuu jotenkin irralliselta ja epäviihtyisältä se kylmä sävy. Ap

Vierailija
9/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

300€ kolmessa vuodessa on n. 8€/kk, eli ei mitään. Get ovet it!

Vierailija
10/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

300€ kolmessa vuodessa on n. 8€/kk, eli ei mitään. Get ovet it!

No rahaa se on sekin, ainakin minulle. Harmittaa. Ap

Vierailija
11/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

300€ on vielä pieni summa ja tapetti on helposti vaihdettavissa. Mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut.

Vierailija
12/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän et harmittaa, toi on tavalliselle ihmiselle iso summa rahaa.

Mä tilasin netistä tapetin, olikin luonnossa paljon harmaampi mitä kuvissa ja mallipaloissa, laitettiin kuitenkin seinään kun halvalla sen sain, nyt isona pintana ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi