Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Menu on paras elokuva mitä olen nähnyt aikoihin.

Vierailija
11.03.2023 |

You need shit🤣 Tykkäsittekö muut?

Kommentit (540)

Vierailija
81/540 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotteko vielä, mistä tämän olette nyt katsoneet? Areena, Netflix, Hbo max?

Onko Hbo Maxilla vielä Susan Sarandonin ja Ralph Fiennesin leffa Bernard and Doris?

Vierailija
82/540 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The Menuta en ole nähnyt mutta sen verran Ralph Fiennesistä että siinä on miehellä ehkä maailman sielukkaimmat silmät. Eikä häntä muutenkaan ole ikävä katsella. Muistan elokuvan Bigger splash ja komia oli ilkosillaankin vaikka jo ikämies siinä.

Fiennesin silmät nyt tiedetään ja että tykkää hyppiä ja pyllistellä munasilaan niin valkokankaalla kuin siviilissäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/540 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Francesca ja Fiennes on jotenkin vieläkin dailymailin kuvissa kun luotuja toisilleen.

Siis onko ne jotain uusia kuvia?

Olikohan viime viikolla kun olivat kahdestaan Roomassa. Tuskin heidän välillään on mitään romanttista ollut enään pariinkymmeneen vuoteen mutta näköjään ovat kavereita vieläkin.

Katsoin Humisevan harjun. Fiennes todella osaa esittää sekopäätä:/

Ei se ollut Francesca vaan Fiennes mennyt iskemään jonkun toisen aatelis ukon vaimon. Tämä nainen on "vasta" viisissäkymmenissä kun Francescan täytyy lähennellä jo kahdeksaakymppiä.

Menu käytiin katsomassa pikästä aikaa leffateatterissa. Tykättiin miehen kanssa molemmat.

TOISEN aatelisukon? Fiennes tuskin on mikään aatelisukko itse.

Vierailija
84/540 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt hiprakassa, korviani myöten rakastunut ja kytänyt Ralph Fiennesiä youtubesta viimiset 5h. En ole selvinnyt edes ilta suihkuun. Voi olla että olisi ollut parempi etten olisi The Menua katsonutkkaan;D

Laihduta ja etsi mies.

Ei se kiloista ole kiinni. Vaan siitä että olen niin epäsosiaalinen ihminen että pahoin pelkään että jopa itse Fiennes kävisi vatuttamaan parin viikon jälkeen kunhan oltais ensin pantu toisistamme ilmat pihalle.

Apteekista ostat Cuplalttomia ilmavaivoihisi.

Vierailija
85/540 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen parhaimillaan ja minun tekee nyt melkein enemmän mieli juustohampurilaista rankanperunoilla kun Nicholas Houltia. Kuka olisi uskonut että siitä Poika elokuvan nörtistä kasvaa noin salskea mies. Ihania ovat kyllä niin Fiennes kun Hugh Grantkin.

Tosi komea mies Nicholas Hoult nykyään. Miehen mittainenkin koska Fienneskin on normaalin mittainen ja silti näyttää lyhyeltä Houltiin verrattuna.

Vierailija
86/540 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Francesca ja Fiennes on jotenkin vieläkin dailymailin kuvissa kun luotuja toisilleen.

Olikohan viime viikolla kun olivat kahdestaan Roomassa. Tuskin heidän välillään on mitään romanttista ollut enään pariinkymmeneen vuoteen mutta näköjään ovat kavereita vieläkin.

Ei se ollut Francesca vaan Fiennes mennyt iskemään jonkun toisen aatelis ukon vaimon. Tämä nainen on "vasta" viisissäkymmenissä kun Francescan täytyy lähennellä jo kahdeksaakymppiä.

Menu käytiin katsomassa pikästä aikaa leffateatterissa. Tykättiin miehen kanssa molemmat.

Eikö se ole jotain hienoa sukua?

Itse tykkäsin enemmän The Digistä kun The Menuesta.

Vierailija
87/540 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselen parhaimillaan ja minun tekee nyt melkein enemmän mieli juustohampurilaista rankanperunoilla kun Nicholas Houltia. Kuka olisi uskonut että siitä Poika elokuvan nörtistä kasvaa noin salskea mies. Ihania ovat kyllä niin Fiennes kun Hugh Grantkin.

Tosi komea mies Nicholas Hoult nykyään. Miehen mittainenkin koska Fienneskin on normaalin mittainen ja silti näyttää lyhyeltä Houltiin verrattuna.

On komea. Siitä vois leipoa vaikka seuraavan James Bondin.

Vierailija
88/540 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli se Francesca. Tän toisen ladyn kanssa paineli käsikynkkää edellisellä viikolla. Dailymailistä näet jos kiinnostaa.

No niinpä näytti olevan. En olisi uskonut että ovat noin hyvissä väleissä keskenään. Ralphilla pitää nyt niin kiirettä talutella exiä ja nyxiä pitkin Roomaa että kerkeääkö kuvauksiin ollenkaan.

😂🎥

Vierailija
89/540 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen elokuva. Ei nyt ihan mestariteos, mutta pesee ainakin tämän vuoden Oscar-kahmijan 100-0.

Vierailija
90/540 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotin alussa, että nämä kokit ovat jokin

kannibaalikultti ja siellä lukitun oven takana

on paloiteltuja ihmisruumiita. Alun jälkeen

vähän tylsähkö elokuva.

Vierailija
91/540 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyttävä, mutta ei todellakaan mikään elokuvien merkkiteos.

Vierailija
92/540 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The Dig on todella hyvä mutta lopun pilasi se keksitty suhde Lily Collinsin ja serkun välillä. Jos pakko oli tunkea keksitty romanssi tohonkin elokuvaan niin olisivat mielummin kaatanut Mulliganin ja Fiennesin samaan punkkaan, heidän välillä oli kemiaa. En muuten ennen tätä leffaa tiennyt että Lily Collins on Phil Collinsin tytär.

Vierailija
93/540 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiennesiä katselin youtubesta ja hän ei todella vaatteilla koreile. Aina sama karmea demintakki, lenkkarit ja kauluspaita napaan asti auki. Gaaloissa on kyllä tyylikkämpi kun kukaan muu mutta niihin tilaisuuksiin hänet luultavasti pukee stylisti.

Vierailija
94/540 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The Menuta en ole nähnyt mutta sen verran Ralph Fiennesistä että siinä on miehellä ehkä maailman sielukkaimmat silmät. Eikä häntä muutenkaan ole ikävä katsella. Muistan elokuvan Bigger splash ja komia oli ilkosillaankin vaikka jo ikämies siinä.

Fiennesin silmät nyt tiedetään ja että tykkää hyppiä ja pyllistellä munasilaan niin valkokankaalla kuin siviilissäkin.

Siis silmämunat vai onko se näytellyt alakertaansakkin jossain? Kerro missä?!

Vierailija
95/540 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt hiprakassa, korviani myöten rakastunut ja kytänyt Ralph Fiennesiä youtubesta viimiset 5h. En ole selvinnyt edes ilta suihkuun. Voi olla että olisi ollut parempi etten olisi The Menua katsonutkkaan;D

Laihduta ja etsi mies.

Ei se kiloista ole kiinni. Vaan siitä että olen niin epäsosiaalinen ihminen että pahoin pelkään että jopa itse Fiennes kävisi vatuttamaan parin viikon jälkeen kunhan oltais ensin pantu toisistamme ilmat pihalle.

Apteekista ostat Cuplalttomia ilmavaivoihisi.

Joo, av-mammalle voi olla pikaisempi apu ilmapillerit kun odotella että Ralph Fiennes tulee painamaan ilmat pihalle💨

Vierailija
96/540 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The Bigger splash, Sunshine, Baby of macon tulevat nyt ekana mieleen missä on hyppinyt munasillaan. Yleensä en ymmärrä perseiden hehkutusta mutta kaksi miestä joiden perseisiin olen jopa minä väkisin kiinittänyt huomion on Michael C. Hall Dexterissä ja toinen on Ralph Fiennes Jutun lopussa.

Vierailija
97/540 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The Dig on todella hyvä mutta lopun pilasi se keksitty suhde Lily Collinsin ja serkun välillä. Jos pakko oli tunkea keksitty romanssi tohonkin elokuvaan niin olisivat mielummin kaatanut Mulliganin ja Fiennesin samaan punkkaan, heidän välillä oli kemiaa. En muuten ennen tätä leffaa tiennyt että Lily Collins on Phil Collinsin tytär.

Itse yllätyin just yksi päivä kun luin että Bryce Dallas Howard on Ron Howardin tytär. En ole tajua miten en ole älynnyt aiemmin.

Vierailija
98/540 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se seisoo nyt sun oven takana kauhtunut demintakki päällä ja ilman housuja. Paina summeria.

Vierailija
99/540 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vilauttelemaan. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se seisoo nyt sun oven takana kauhtunut demintakki päällä ja ilman housuja. Paina summeria.

Seisooko hänellä muutkin kun jalat? Siinä tapauksessa painan.

Vierailija
100/540 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiennesiä katselin youtubesta ja hän ei todella vaatteilla koreile. Aina sama karmea demintakki, lenkkarit ja kauluspaita napaan asti auki. Gaaloissa on kyllä tyylikkämpi kun kukaan muu mutta niihin tilaisuuksiin hänet luultavasti pukee stylisti.

Se haluaa esittää viimeisen päälle boheemia yläluokkalaista brittiä. Hänen miljoonillaan ei tarvitsisi käyttä jotain tiimarin lukulaseja nenän päällä tai vuosikymmeniä yksiä ja samoja vaatteita. Siitä plussa ettei ole sortunut botoxeihin tai muihin "kauneus" operaatioihin vaan antanut ajan tehdä tehtävänsä. Kivempi katsella kun näyttelijän kasvot oikeasti liikkuu vaikka näyttääkin ikäiseltään.