The Menu on paras elokuva mitä olen nähnyt aikoihin.
Kommentit (540)
Pitää olla erityisen huono leffamaku, jos ruokalista on hyvä elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mies tää Fiennes on. Innostuin niin The Menusta että katselin youtubesta hänen haastatteluja. Melkoisen charmantti kaveri. Shakespeare tuntuu olevan lähellä hänen sydäntään noiden haastattelujen perusteella. Onko hänellä joitain muita yhtä hyviä leffoja kun The Menu? Suositelkaa.
Oli loistava myös Grandin Budapest Hotellissa. Sekin on upea elokuva, vaikka aika erityylinen. Ja eikös hän näytellyt myös Pirates of the Carribeanissa sitä vaaleatukkaista Loordia?
Grand budapest hotel on ehkä paras elokuva ikinä mutta ei kai Fiennes noissa Pirates elokuvissa muistaakseni ollut? Pottereissa ja Bondeissa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mahtoi Fiennes kuiskata Houltille, kun mies meni hirttämään itsensä?
En tiedä mutta se oli hauska kohtaus kun Hoult kokkaa paniikissa ja Fiennes vittuilee vieressä:D
Mä olen nyt hiprakassa, korviani myöten rakastunut ja kytänyt Ralph Fiennesiä youtubesta viimiset 5h. En ole selvinnyt edes ilta suihkuun. Voi olla että olisi ollut parempi etten olisi The Menua katsonutkkaan;D
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin. Fiennes osaa valita elokuvansa. Ainoa mistä en tykänyt oli Unelmien Manhattan. Se oli kiusallinen.
Katsoin disney plussalta. Samaa mieltä että Fiennes osaa valita elokuvansa. En mä nyt silti mitään Harry Pottereita katselisi hänenkään takiaan mutta varmaan tekee komean tilipussin niillä. Kaksi muuta näyttelijää joiden elokuviin en ole muistaakseni ikinä joutunut pettymään ovat Julia Roberts ja Tom Hanks.
Samalla teemalla menee 2 uutta leffaa Triangle of sadnes ja Old
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin. Fiennes osaa valita elokuvansa. Ainoa mistä en tykänyt oli Unelmien Manhattan. Se oli kiusallinen.
Katsoin disney plussalta. Samaa mieltä että Fiennes osaa valita elokuvansa. En mä nyt silti mitään Harry Pottereita katselisi hänenkään takiaan mutta varmaan tekee komean tilipussin niillä. Kaksi muuta näyttelijää joiden elokuviin en ole muistaakseni ikinä joutunut pettymään ovat Julia Roberts ja Tom Hanks.
Pretty woman on yksi kamalimmista elokuvista ikinä. Nuorena se meni ihan hyvin, mutta nyt hyvin aikuisena en pystynyt katsomaan kuin 10 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mahtoi Fiennes kuiskata Houltille, kun mies meni hirttämään itsensä?
Spoiler!!! En ole nähnyt vielä elokuvaa...
Oli joo hyvä elokuva mutta oon vissiin tyhmä ku en oikein tajunnu sitä loppua 😂 Ettå mikä se juoni tavallaan oli.. mut tajusin sitten kyllä ainaki osittain kun aloin tarkemmin miettiin 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin kuinka hyvä oli. Miksiköhän ne ei anna tolle Fiennesille Oscaria? Olisi ansainut sen jo kolmekymmentä vuotta sitten Schindlerin listasta. Uskollisesta puutarhurista oli jo suorastaan piruilua antaa Oscari Rachel Weiszille joka vilahti koko elokuvassa n.15 minuuttia ja Ralph kantoi koko elokuvan harteillaan.
Joko se on pannut jonkun akatemian jäsenen vaimoa tai jättänyt panematta jotain akatemian jäsentä. Muuta selitystä ei ole. Eikö hän ole aikamoinen häntäheikki.
James deanin kuolemattomat sanat oli että keneltä sen pitää ottaa suihin roolin saadakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pretty woman on yksi kamalimmista elokuvista ikinä. Nuorena se meni ihan hyvin, mutta nyt hyvin aikuisena en pystynyt katsomaan kuin 10 minuuttia.
Se on kieltämättä hirveä. Toinen mistä aikanaan tykkäsin mutta mitä en kestä enää katsella on Notting Hill. Vihollinen vuoteessa, Pelikaanin muistio ja Erin Brockovich tulee katseltua aina kun tulevat telkkarista.
Menua parempi Fienes leffa oli The forgiven ja siinä oli namu Jessica chastain. Jätti kylmäksi menun näyttelijäsuoritus.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt hiprakassa, korviani myöten rakastunut ja kytänyt Ralph Fiennesiä youtubesta viimiset 5h. En ole selvinnyt edes ilta suihkuun. Voi olla että olisi ollut parempi etten olisi The Menua katsonutkkaan;D
Laihduta ja etsi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin kuinka hyvä oli. Miksiköhän ne ei anna tolle Fiennesille Oscaria? Olisi ansainut sen jo kolmekymmentä vuotta sitten Schindlerin listasta. Uskollisesta puutarhurista oli jo suorastaan piruilua antaa Oscari Rachel Weiszille joka vilahti koko elokuvassa n.15 minuuttia ja Ralph kantoi koko elokuvan harteillaan.
Joko se on pannut jonkun akatemian jäsenen vaimoa tai jättänyt panematta jotain akatemian jäsentä. Muuta selitystä ei ole. Eikö hän ole aikamoinen häntäheikki.
Oli aikanaan mutta ei kai nyt enää tossa iässä. Luin kirjan Angelina Joliesta kirjan missä väitettiin että he harrasti Fiennesin kanssa sm-seksiä Lontoolaisissa hotelleissa niihin aikoihin kun Angelina tapasi Bradin. Tiedä sitten onko totta vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Menua parempi Fienes leffa oli The forgiven ja siinä oli namu Jessica chastain. Jätti kylmäksi menun näyttelijäsuoritus.
Eikö Chastain esittänyt sen vaimoa myös siinä jossain elokuvassa minkä Fiennes itse ohjasi? Jossa näytteli myös se Liam Neesonin kuolleen vaimon äiti. En tiennyt että ovat tehneet toisenkin elokuvan yhdessä. Täytyy katsoa löytyykö kirjastosta.
Menetin kiinnostukseni reilun puolen tunnin kohdalla. Paljon parempiakin samantyylisiä elokuvia on tehty.
Oli kyllä loistava elokuva. Katsoin äsken.
Oli hauska leffa. Vaikka siinä tietenkin viitattiin muuhunkin, niin minusta hauskinta oli se tietynlaiselle fine diningille ja "foodieille" vittuilu.
Kiitos vinkistä! Oli hyvä. Vielä parempi olisi ollut jos Margotin rooliin ensin castattu Emma Stone ei olisi joutunut vetäytymään roolista. Pidän hänestä enemmän näyttelijänä.
Katselen nyt tätä The Grand Budapest hotelia ja hänhän on ihan mun unelmienapina