Mulla oli inhottava deittikokemud eilen, pakko purkaa
Mies oli aluksi ihan ok, oltiin kahvilassa. Hän asui siinä lähellä, joten uskaltauduin kotiin, kun tuntui, että hyvin menee.
Kotonaan alkoi sitten käydä iholle. Lopulta homma meni siihen, että tyyppi veti käteen ja katseli mua samalla. Mä en suostunut mihinkään, vaikka kyseli, mutta kyllä mun arvo naisena tuntui samalta kuin vessanpytty. Hyi helvetti.
Menee hetki ennenkuin tässä uskaltaa ketään tavata, oli niin ällö kokemus. Eikä ikinä kenenkään kotiin, vaikka kuinka tuntuisi rennolta tyypiltä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Tyypin "rentous" on indikaattori hyvyydestä?
Ei ihme että te naiset löydätte aina ne seksinmetsästäjät.
Itse asiassa minäkin olen mennyt tuohon halpaan, ja veikkaan että aika moni muukin. Sitä olettaa, että toinen on luonteva, koska on sosiaalisesti taitava ja tervepäinen. Molemmat ovat aika toivottavia ominaisuuksia miehessä.
Oikeasti toinen oli itsekeskeinen perkele, ja koska narsistiset piirteet ovat sen verran vahvat, ei hetkahtanut juurikaan olemassaolostani. Olin varautunut tähänkin vaihtoehtoon mielestäni, mutta koska hän puhui kauniisti suvustaan, ruksasin narsismivaihtoehdon pois. Tosi asiassa hänen sukurakkautensa on itsetehostuksellista, ja vanhemmat olivat kuolleet. Heitä kohtaan tunteet olisivatkin olleet vähemmän mairittelevat, ja olisivat paljastaneet hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäit kuitenkin siihen vaan möllöttämään ja katsomaan sen runkkausta?
Runkkaava tuijottava mies asunnossaan voi olla pelottava.
Kivasti tässäkin ketjussa syyllistetään naista.
T. Ei ap
Ja ihan aiheesta. Miksei se vaan lähteny menee sieltä, vaan jäi möllöttämään. Ellei sitten tosiasiassa kiinnostanutkin katsella...
En tajua, että joku lähtee miehen kotiin ja jää katsomaan moista.
Vierailija kirjoitti:
Ellei sitten kuitenkin salaa pidä siitä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Missä sanottiin että hän jäi katsomaan sitä itse runkkausta?
Se pelotti mua. Tyyppi pitää kiinni toisella kädellä ja vetää käteen toisella. Mun olisi pitänyt lähteä, mutta jäädyin siihen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Se pelotti mua. Tyyppi pitää kiinni toisella kädellä ja vetää käteen toisella. Mun olisi pitänyt lähteä, mutta jäädyin siihen. Ap
Ihan sama, ei ole mun ongelma. Tosiaan kaikki ihmiset on mun mielestä enemmän tai vähemmän jätettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä menit sen kotiin? Ei saa koskaan mennä vieraan miehen kotiin.
Jossakin vaiheessa suhde voi tietenkin syventyä niin, että mennään toisen kotiin. Ei ekoilla deiteillä kuitenkaan.
Tajuatko ettet voi tänä päivänä päästää ketään noin helposti iholle? Deittisaiteilla pyörii saalistajia.
Saalistajat eivät jaksa odottaa, että pääsevät iholle, jos se siirtyy useiden tapaamiskertojen päähän. Normaalit ihmiset eivät karkotu muutaman viikon odottelusta.
Jaksaa. Saalistajia on jokaisessa tuloluokassa. Toiset etenee lahjonnan kautta toisten luottaessa charmiin. Ikävä kyllä kaikki naiset eivät osaa tai voi sanoa ei (taloudellinen tilanne)
Keskity naisena parantamaan omaa tilannetta. Ettet joudu väkipakolla deittaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelua. Rikosilmoitus.
Lensikö sitä sun päälle? Mene testeihin.
Oliko miehen nimerkki master-turbo? Luulit varmaan joksikin automieheksi :D
Mies oli seksitreffeillä ja sinä et. Jatkossa vähän harkintaa siihen, että miten itse toimit. Ei meistä kukaan ole ajatustenlukija, joten älä lähde treffeillä vieraan miehen asunnolle jos et halua seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mullekkin kävi eilen näin!
Mullekin!
Kahville ja sitten naisen kotiin katsomaan kun nainen masturboi. Noihan ois ihan hyvät treffit
Miehen pitää tehdä aloite seksuaaliseen toimintaan. Nainen valitsee niistä aloitteista sen, josta pitää.
Mies teki siinä mielessä oikein, että rohkaisi mielensä ja alkoi tekemään edes jotain, mutta nainen ei halunnut juuri sellaista aloitetta.
Naiset sanoittavat miehelle portinvartijoina sitä, että mikä on oikeaa seksuaalista toimintaa. Nainen ikään kuin piirtää ilmaan sormellaan muotin, johon miehen on mukauduttava. Joskus 194cm, tuuheahiuksinen mallimies saattaa kääntää roolit päälaelleen, mutta yleensä nainen harrastaa oikean seksuaalisuuden kontrollia.
Riisuminen ja seksi ylipäänsä vaatii mieheltä suurta rohkeutta, koska koko ikänsä mies on saanut kuulla, miten nainen ei halua seksiä tai se on palkinto hyvästä käytöksestä tai miten naurettava ja huono alaston mies on ja niin edespäin.
Mitä pahaa tumputtamisessa on?
Hän oli omassa kodissaan. Olisit lähtenyt pois.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen hyväksikäyttö.
Miksi alapeukut? Mies pakotti naisen osallistumaan seksuaaliseen tekoon pitämällä häntä kiinni kädestä käteenvedon aikana. Selvä seks.hyväksikäyttö.
Ei yhtään kivasti senkin sairas p****!