Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi valita synnyttää lapsi miehelle, jota ei kiinnosta tippaakaan mikään lapsi saati perhe-elämä ?

Vierailija
11.03.2023 |

Säälittää monet lapsen kanssa sinnittelevät yksinhuoltajat, ilman mitään turvaverkkoja.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä. Kyllä moni mies kiinnostuu omasta lapsestaan. Mutta ei välttämättä halua olla lapsen äidin kanssa yhdessä. Tätä asiaa lapsi ei muuta. Vaikka naiset toivovat niin.

Vierailija
2/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekoita perhe-elämää ja lasta keskenään.

Kyllä monet huithapelimiehet ovat ylpeitä lapsistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä varsinaisia "karhunrauta-ansoja" (jotka on hyvin taitavasti peitelty maastoon mutta kun astut jalkasi siihen niin ikuisesti naps olet raudoissa ) miehissäkin, varsinkin päihdeongelmaiset totaali kamalat vastuuntunnottomat henkisesti ikuiset teinit, jotka tarvitsevat naisenmuotoista kukkakeppiä itselleen mihin ripustautua,

hw juuri ovat äärimmmäisen taitavia näyttelemään rakastavaa ja ihanaa kumppania muutaman kuukauden ja viikon , sitten nainen loukkuun raskaudella, oho rakas ehkäisy unohtui määä olen varovainen.

Sitten alkaa lupaukset tyyliin, mää lopetan sitten kun vauva syntyy.

Ei mitään tulevaisuutta tuollaisten kanssa, ulosotossa olevia rupujätkiä päästetään iholle rakkauden huumassa ja ---terve! Lähiöelämä odottaa ja musta silmä ja nälkäänsä kirkuva vauva ilman vaippoja, kun isukki kateissa taaas toista viikkoa.

Miettikää oikeasti nuoret naiset valintojanne muuta kuin tunteella.

Vierailija
4/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä varsinaisia "karhunrauta-ansoja" (jotka on hyvin taitavasti peitelty maastoon mutta kun astut jalkasi siihen niin ikuisesti naps olet raudoissa ) miehissäkin, varsinkin päihdeongelmaiset totaali kamalat vastuuntunnottomat henkisesti ikuiset teinit, jotka tarvitsevat naisenmuotoista kukkakeppiä itselleen mihin ripustautua,

hw juuri ovat äärimmmäisen taitavia näyttelemään rakastavaa ja ihanaa kumppania muutaman kuukauden ja viikon , sitten nainen loukkuun raskaudella, oho rakas ehkäisy unohtui määä olen varovainen.

Ei mitään tulevaisuutta tuollaisten kanssa, ulosotossa olevia rupujätkiä päästetään iholle rakkauden huumassa ja ---terve! Lähiöelämä odottaa ja musta silmä ja nälkäänsä kirkuva vauva ilman vaippoja, kun isukki kateissa taaas toista viikkoa.

Kyllä ne merkit on ollut ilmassa jo hyvin varhaisessa vaiheessa mutta niiltä suljetaan ne silmät ja ajatellaan että kyllä se mies muuttuu kun minä oikein rakastan ja meillä on se lapsi.

Vierailija
5/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se ei riitä että on ylpeä lapsista. Vaikka se on varmaan joidenkin mielestä on hetkittäin hellyttävää kun tyyppi näyttää jonkun kuvan lapsesta tai itkee kapakassa kyyneliä oluttuoppiin muka  isänikävää rakkaaseen lapseensa.<----- potku persuuksiin tuollaisille, muuta eivät ansaitse!

Lapsi tarvitsee kunnollisen ja aikuisen isän.

Isyys tarkoittaa sitä kypsyyttä joka tekee miehen joka laittaa sen vauvan oman tarpeidensa ja itsensä edelle. Huithapeleista ei yksinkertaisesti ole siihen, älkää sekaantuko heihin jos haluatte parasta lapselle tai kivan perheen.

Vierailija
6/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne merkit on ollut ilmassa jo hyvin varhaisessa vaiheessa mutta niiltä suljetaan ne silmät ja ajatellaan että kyllä se mies muuttuu kun minä oikein rakastan ja meillä on se lapsi.

Mul on deittiprofiilissa, ei kiitos lapset ja lemmikit. Ja kolmasti on sanottu, että sun mieli muuttuu kun tapaat mun lapsen tai koiran.

Vierailija
7/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tuollaisen pillupierun päästi palstan katkera, yksinäinen velatantta tänään. Huoh."

Siinäpä erinomainen esimerkki sellaisesta ulosannista, mitä suoltavia räkäpässiä tulee kiertää tooooo--siii  kaukaa. Ovat tyhmiä kuin saappaat. Kiinnnittäkääpä huomiota sisältöön ja tuon kommentin alatyylisiin sanavalintoihin.

Vierailija
8/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän nuo vastuutaan pakoilevat miehet ovat ihan niitä tavallisia, kunnollisia miehiä, jotka ovat olleet sata lasissa hommassa mukana, mutta päättävätkin luovuttaa heti alkumetreillä.

Äitiä on turha syyllistää isän toimista. Kun kaksi aikuista täysivaltaista ihmistä hankkivat lapsen, kumpikin kantaa vastuun ihan itse päätöksestään. Lapsen hankinta on valtava päätös, äiti punnitsee päätöstä tehdessään oman kykynsä vanhemmuuteen joten ihan solutason oletus, että isä tekee näin. Ei nainen ole vastuussa aikuisesta miehestä, mutta mies on vastuussa lapsistaan.

Vierailija
9/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ylpeitä lapsistaan joiden kasvattamiseen ja huolehtimiseen eivät ole osallistuneet.

Vierailija
10/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Se oli kyllä mies joka halusi lapsen, mutta ei sitten halunnut olla isä eli kantaa puolta vastuusta taloudellisesti ja kasvatuksellisesti, hoidollisesti.

Vierailija
11/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miettikää oikeasti nuoret naiset valintojanne muuta kuin tunteella."

"Kyllä ne merkit on ollut ilmassa jo hyvin varhaisessa vaiheessa mutta niiltä suljetaan ne silmät ja ajatellaan että kyllä se mies muuttuu kun minä oikein rakastan ja meillä on se lapsi.[/quote]

Mul on deittiprofiilissa, ei kiitos lapset ja lemmikit. Ja kolmasti on sanottu, että sun mieli muuttuu kun tapaat mun lapsen tai koiran.[/quote]

Sanopa muuta. Jo tuossa vaiheessa yritetään kävellä toisen nimenomaisen tahdon yli itsekkäästi että kunhan tapaat MUN omat niin tottakai sä tykkäät niistä...

Vaikka nainen sanoo että ei kiitos, kenenkään isukit ei nyt vaan kiihota, niin no kyllähän sun mieli muuttuu kun mut tapaat ehe ehe. 

Vierailija
12/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se osa miehistä, jonka yleensä noteeraatte, on niitä joita ei hirveästi kiinnosta perhe-elämä kun naisissa piehtarointikin on vielä kesken.  

Vierailija
13/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku nuori ja kaunis ja kiva nainen, elämä edessä kaikin mahdollisuuksin,kiinnostuu muka jostain ukosta jolla kaikki jo eletty, lapset tehty ja erot takana ja elarit edessä? Vaikka olsii kuinka söpöjä ne lapset...

Silti näillä lentojätkillä on yleensä useimpia lapsia monen eri naisten kanssa.

Ja joo, toki löytyy rajattomia ja tasapainottomia alkkisnaisiakin joilla lapsi eri ukoille jätettyinä, eipä sillä...

Vierailija
14/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Se oli kyllä mies joka halusi lapsen, mutta ei sitten halunnut olla isä eli kantaa puolta vastuusta taloudellisesti ja kasvatuksellisesti, hoidollisesti.

Niin, äitiys on sen verran erityisominaisuus , että nainen joutuu tekemään toisenlaisia valintoja elämässään kuin mies. Haluaako esim olla aidosti vanhempi myös, jos joutuu jäämään oman arvovalintansa kanssa yksin. Lapseen tekoon yleensä vaaditaan kaksi. Kumpikaan ei ole mikään lapsen tasolle typistetty viaton uhri.

Vierailija
15/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh-äidit todellakin ovat huonoja kasvattajia. Usein esim pojasta tulee homo.

🥱🥱🥱

Vierailija
16/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se osa miehistä, jonka yleensä noteeraatte, on niitä joita ei hirveästi kiinnosta perhe-elämä kun naisissa piehtarointikin on vielä kesken.  

Tämä on muuten ihan täyttä pascaa. Jänniksistä puhutaan, mutta todellisuudessa ihmiset pariutuu ihan kaikenlaisten miesten kanssa ja lapsia syntyy. Suurinosa miehistä ei hylkää lapsiaan, mutta naisiin verrattuna miehet tekevät niin huomattavasti useammin. Joten jotain vikaa on miehuuden ha isyyden kulttuurissa.

Vierailija
17/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa todistellaan siis että miesten vastuuttomuus on naisten vastuulla?

Vierailija
18/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 23v lapsukainen, jonka kohdalla valinta lapsen synnyttämisestä oli juuri tuollainen valinta, eli ehkäisystä huolimatta olin raskaana. Valitsin pitää lapsen sillä perusteella että minulla on ihan ok elämäntilanne, ja että teen lapsen sitten ihan vain itselleni, 100%, ja perustan perheen johon kuulun minä ja lapsi. Lapsen isän mahdollisia mielipiteitä asiasta en miettinyt ollenkaan, koska päätös oli minun. Ei meillä ole ollut mitään ongelmaa, kun perusta ja syy miksi lapsi päätetään synnyttää ovat olleet kunnossa.

Vierailija
19/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, äitiys on sen verran erityisominaisuus , että nainen joutuu tekemään toisenlaisia valintoja elämässään kuin mies. Haluaako esim olla aidosti vanhempi myös, jos joutuu jäämään oman arvovalintansa kanssa yksin. Lapseen tekoon yleensä vaaditaan kaksi. Kumpikaan ei ole mikään lapsen tasolle typistetty viaton uhri.

Puhut ihan täyttä pashaa. Lapsi on uhri jos vanhempi hylkää. Naiset yleensä tunnollisempia vastuustaan.

Vierailija
20/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso iso suomimiehistä on pelkkiä velliperseitä, jotka eivät osaa huolehtia edes itsestään