Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä elämäniloa 43-vuotiaana,sinkkuna ja yksin

Vierailija
10.03.2023 |

Ei lapsia ei lapsenlapsia,ei miestä,ei edes ystävää. Yksin vain ja töissä käyvänä,sairauksia vaikka muille jakaa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy kateeksi. 

Vierailija
2/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki joku harrastus tai rupea käymään jossain ryhmässä. Sieltä niitä kavereita todennäköisimmin löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaella luonnossa.

Vierailija
4/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanikäinen, ei perhettä. Viihdyn työssäni. Minulla on koira, jonka kanssa ulkoilen ja käyn harrastuskursseilla. Käyn kansalaisopiston kursseilla, luen paljon, käyn konserteissa, lomalla käyn itsekseni mm. museoissa, ravintoloissa syömässä. Liikun luonnossa, käyn uimarannalla. Olen ihan tyytyväinen elämääni.

Vierailija
5/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samanikäinen, ei perhettä. Viihdyn työssäni. Minulla on koira, jonka kanssa ulkoilen ja käyn harrastuskursseilla. Käyn kansalaisopiston kursseilla, luen paljon, käyn konserteissa, lomalla käyn itsekseni mm. museoissa, ravintoloissa syömässä. Liikun luonnossa, käyn uimarannalla. Olen ihan tyytyväinen elämääni.

Hyvältä vaikuttaa!

Vierailija
6/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki lemmikki, niin me muutkin ollaan tehty

Vierailija
7/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se silti ratkaise yksinäisyyttä,miehisyyttä,lapsettomuutta ja sairauksia.

Vierailija
8/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki joku harrastus tai rupea käymään jossain ryhmässä. Sieltä niitä kavereita todennäköisimmin löytää.

Mitäpä veikkaat löytyykö oikasti muuta kuin korkeintaan hyvän päivän tuttuja? Jos ei 30vuodessa ole ystävää löytänyt niin tuskin sitä jostain marttakerhostakaan löytyy näillä kilometreillä.

Vierailija
9/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy kateeksi. 

Pitäisikö käydä?

Vierailija
10/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51v sinkku. Viihdyn hyvin itsekseen teen mukavia asioita. Matkustelen, ulkoilen ja tapaan kavereita. Arkea pyöritän ja tyytyväinen olen. Erosta 9v ja nyt hyvin itsekseen viihdyn. Välillä jotain pientä muttei mitään sen vakavampaa. Tarvitsen omaa tilaa ja sen takia en välttämättä vakavampaa suhdetta välttämättä tahdo.

Vierailija
11/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida ensin terveytesi kuntoon, toivottavasti sairaudet eivät ole jollain tapaa parantumattomia. Sitten miehen etsintään, jos et yksin halua olla.

Vierailija
12/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoida ensin terveytesi kuntoon, toivottavasti sairaudet eivät ole jollain tapaa parantumattomia. Sitten miehen etsintään, jos et yksin halua olla.

Ei niitä paranneta,ovat ja pysyvät.

Vierailija
13/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa.

Vierailija
14/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin baareissa jatkuvasti, kännissä saa seuraa muista humalaisista. Lataisin Tinderin ja kaikki muut deittiapit!!

Sulla on kaikki vapaus!

-se elämäänsä kyllästynyt 38v äiti-

Vierailija
15/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tuki- tai sijaislapsia.

Vierailija
16/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eutanasia pitäisi olla mahdollista kaikille aikuisille.

Vierailija
17/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole myöhäistä tulla raskaaksi vaikka ikää onkin jo 43 vuotta. Spermaa saa esimerkiksi Tinderistä.

Vierailija
18/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyö esim. lasten parissa, jos lapset on lähellä sydäntä. Harrastuksista tanssi on kiva ja tutkitusti vaikuttaa terveyteen positiivisesti. Satsaus terveyteen pitää muutenkin mielialan parempana. Pidä huolta rauta-arvoista, syö D-vitamiinia, hyviä rasvoja (esim. pähkinöitä) ja tuoreita vihanneksia, hedelmiä ja marjoja. Pienin muutoksin kohti sosiaalisempaa elämää. Voimia! <3

Vierailija
19/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun viimeksi katsoin leffateatterissa surumielisenä rakastunutta pariskuntaa joka kuherteli ja suuteli aivan minun edessäni olevilla penkeillä.

En kyllä haluaisi mitään muuta yhtä paljon kuin kokea tuon saman. Kosketuksen naiseen, lämmön, halauksen, suudelmat, tuoksun, hengityksen, sydämenlyönnit, yhdynnän ja himon.

Mutta koska olen sosiaalisesti jotenkin rajoittunut ja huonolla itsetunnolla varustettu, en ole kyennyt ihmissuhteisiin.

M34

Vierailija
20/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se silti ratkaise yksinäisyyttä,miehisyyttä,lapsettomuutta ja sairauksia.

Asenne se ratkaisee.Tolla asentellasi tilanteesi ei muutu. Etkö tiedä Kirkon diakoni järjestää ystävän yksinäiselle kuten Punanen risti!Jos lukisit paerilehtiä edes kirjasto avartaisi mailmasi ja saisit lehdistä edellämänituista tiedon.Kuin yksinäinen voi monen järjestönkäutta haketua ilmaseen kursiin ja ITSE RYHTYÄ YSTÄVÄKSI TOISELLE YKSINÄISELLE,kurrsin järjestäjien kautta.Jopa sairaloissa on kurseja ,jotta sataisin sairaaloihin pitkä aikais potilaille,joku käymän tervehtii heitä,kuten palvelutalot sama asia.Joka lähiössä on asukastalot. Aktiviteetiä ja unohtamatta Diakonisalaitos, Menen sen sivuille netti.Heillä paljon aktivitetiä yksinäisille,selaa heidän sivuja netti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän