100 kg nainen - minkä kokoisia vaatteita käytät?
170 cm pitkä
102 kg
Vaatekoko 52 - tykkään väljästä tyylistä
Kommentit (141)
170 cm, 94 kg.
KappAhlin farkut kokoa 44, yläosat t-paidoista päällystakkiin yleisimmin L-XL.
Minusta ei ikinä uskoisi, kuinka paljon todellisuudessa painan.
Vierailija kirjoitti:
Kaftaanit, teltat. Erilaiset pressut ja lainapeitteet.
Niinpä niin, puolijoukkueteltta, juu.
Olen tämän ketjun yksi kommentoineista n 100 kg naisista, ja voin ainakin sanoa että tämä paino ahdistaa minua KOKO ajan! En olisi IKINä uskonut että minulle tulee tällaiset ongelmat painon kanssa, eikä todellakaan tunnu mitenkään normaalille. Sairauden takia olen lihonut, ennen sitä olen aina ollut hoikka ja normi painossa, välillä nuorempana jopa alipainon puolella.
Ihmettelen heitä jotka tuntevat täss painossa ellei enemmässäkin olevansa ihan ok ja hyvä olla.
Mulla on oikeasti vaikeuksia saada kengät jo jalkaan, kun maha tulee tielle, ja huomaa sen että on tosi tukala olla. Sairauden takia liikunta hankalaa joten siinä suuri syy miksi paino noussut myös lääkitykset ovat nopeuttanut kilojen kertymistä. Painan 98kiloa ja en halua lihoa enää yhtään koska tämä on AiVAn kamalaa!
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän ketjun yksi kommentoineista n 100 kg naisista, ja voin ainakin sanoa että tämä paino ahdistaa minua KOKO ajan! En olisi IKINä uskonut että minulle tulee tällaiset ongelmat painon kanssa, eikä todellakaan tunnu mitenkään normaalille. Sairauden takia olen lihonut, ennen sitä olen aina ollut hoikka ja normi painossa, välillä nuorempana jopa alipainon puolella.
Ihmettelen heitä jotka tuntevat täss painossa ellei enemmässäkin olevansa ihan ok ja hyvä olla.
Mulla on oikeasti vaikeuksia saada kengät jo jalkaan, kun maha tulee tielle, ja huomaa sen että on tosi tukala olla. Sairauden takia liikunta hankalaa joten siinä suuri syy miksi paino noussut myös lääkitykset ovat nopeuttanut kilojen kertymistä. Painan 98kiloa ja en halua lihoa enää yhtään koska tämä on AiVAn kamalaa!
Niin olen minäkin, ja laihdutus päällä koko ajan. Kymppikiloinen jo lähtenyt. Tuskin kukaan haluaa olla runsaasti ylipainoinen, mutta nyt kyselläänkin satakiloisten vaatekokoja, ei muuta.
Hoikat ihmiset, joilla ei ole ollut koskaan ongelmia painonsa kanssa, eivät tiedä kuinka vaikeaa laihduttaminen on. Moni on tunnesyöjä. Jokainen näyttää ymmärtävän, kun petetty tai ikäviä asioita muuten kokenut vetää päänsä täyteen ja jopa jatkaa ryyppäämistään, mutta "lohtusyömistä ei ole olemassakaan", vaan on vain itseään tahallaan lihottavia ihmisiä.
Vaikka jo kovalla vauhdilla tutkitaan useiden tahojen toimesta miksi ihmiset lihoo ( sukupuoleen ja ikään katsomatta), ja on todettu tutkimuksin geeniperimät ja suolistobakteerien vaikutus, saa ylipainoinen silti osakseen tätä jatkuvaa länkytystä. Pahenevan tilanteen näkee jo pienistä lapsista. Pitää etsiä syytä, ei räkyttää seurauksista.
Ja vaatekoko on xl, ei vaikeuksia löytää kaupoista valmisvaatteita. Laihduttaminen jatkuu...
Olen Ap:ta hieman pidempi, mutta painan paljon enemmän eli 155kg. Ja käytän samaa kokoa 52. 50 on joskus, varsinkin paidoissa ok, ehkä myös 48, ja 54 taas jo aivan liian iso niin paidoissa kuin housuissakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen Ap:ta hieman pidempi, mutta painan paljon enemmän eli 155kg. Ja käytän samaa kokoa 52. 50 on joskus, varsinkin paidoissa ok, ehkä myös 48, ja 54 taas jo aivan liian iso niin paidoissa kuin housuissakin.
Mistä alapeukku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä alapeukku?
Jollain ei riittänyt kantti sun haukkumiseen, niin uskalsi laittaa vain alapeukun. Kun meidän ylipainoisten pitää pyydellä anteeksi ja ottaa vastaan kaikki sonta mitä vain jotkut keksii oksentaa. Ne paremmat ihmiset nääs. Rosvot, kavaltajat sun muut rikolliset, narkit ja rskaajat on ok, ylipainoiset pahinta mitä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni kaikki naiset käyttävät saman kokoisia vaatteita, itselleen sopivia.
Katselepa vähän tarkemmin ympärillesi. Varsinkin kevään tullen kun kuoriudutaan talvivaatteista. Osa toki käyttää sopivia, osa liian isoja telttoja ja hyvi iso osa liian pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Jännä! Olen sen verran rintava, etten voisi kuvitellakaan 48 paitaa. Jonkin verran fyysinen työ, niin pitää olla vaatteissa väljyyttä liikkua ettei olkasaumat risahtele. Henkilökohtainen tyylikysymys tietysti myös, että mikä istuvuus mihinkäkin vaatteisiin sopii.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olen minäkin, ja laihdutus päällä koko ajan. Kymppikiloinen jo lähtenyt. Tuskin kukaan haluaa olla runsaasti ylipainoinen, mutta nyt kyselläänkin satakiloisten vaatekokoja, ei muuta.
Hoikat ihmiset, joilla ei ole ollut koskaan ongelmia painonsa kanssa, eivät tiedä kuinka vaikeaa laihduttaminen on. Moni on tunnesyöjä. Jokainen näyttää ymmärtävän, kun petetty tai ikäviä asioita muuten kokenut vetää päänsä täyteen ja jopa jatkaa ryyppäämistään, mutta "lohtusyömistä ei ole olemassakaan", vaan on vain itseään tahallaan lihottavia ihmisiä.
Vaikka jo kovalla vauhdilla tutkitaan useiden tahojen toimesta miksi ihmiset lihoo ( sukupuoleen ja ikään katsomatta), ja on todettu tutkimuksin geeniperimät ja suolistobakteerien vaikutus, saa ylipainoinen silti osakseen tätä jatkuvaa länkytystä. Pahenevan tilanteen näkee jo pienistä lapsista. Pitää etsiä syytä, ei räkyttää seurauksista.
Ja vaatekoko on xl, ei vaikeuksia löytää kaupoista valmisvaatteita. Laihduttaminen jatkuu...
Jollekin XL ja kauppojen vaatteet voi olla tavoite ja todella hyvä tulos. Normaali BMI ei ole kaikille järkevä tai ylläpidettävissä oleva tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä! Olen sen verran rintava, etten voisi kuvitellakaan 48 paitaa. Jonkin verran fyysinen työ, niin pitää olla vaatteissa väljyyttä liikkua ettei olkasaumat risahtele. Henkilökohtainen tyylikysymys tietysti myös, että mikä istuvuus mihinkäkin vaatteisiin sopii.
ap
Vaikka olen kyllä iso niin suoraan ei ihan tuota lukemaa välttämättä arvaisi, sillä treenaan todella paljon, lihakset erottuvat ja olen edelleen mallia iso tiimalasi. Mutta on sitä ylimääräistäkin paljon mitä yritän saada pois. Vaatteet tykkään itsekin pitää väljinä, mutta 54 on jo niin suuri, ettei sovi ollenkaan. Onneksi normaaleissa kaupoissa alkaa olla tavallisistakin vaatteista xxl:ää melkein aina niin ei tarvitse mennä erikseen pluskokoihin. Xl sopii myös joskus kunhan ei ole vartaloa myötäilevä malli.
Olen nykyään 90 kg, mutta 100 kiloisena käytin pääasiassa kokoja 46 ja XL, nykyään L ja 44. Olen harrastanut salilla käyntiä kymmenisen vuotta ja olen melko harteikas ja reitevä. Painoin välillä alimmillaan 76 kg, mutta vaatekoko ei merkittävästi pienentynyt, koska M/42 koko oli jo aivan liian kapea hartioista ja reisistä.
Xl-xxl riippuen merkistä ja mallista tai 48 kokoa.
N180cm
Kasvaako ihan tuhero tollasilla?
Olin käyttämättä, kunnes laihduin normaali kokoiseksi eli 66 kiloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
170cm, 94kg, 44-46
Olen 170 cm ja 84 kg, mutta en missään nimessä mahdu kokoon 44. Kokoni on 46-48.
Elät normaalia elämää, ja joku mouho tulee tänne kyselemään miten saat takapuolesi pyyhittyä :D Noloa.