Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

100 kg nainen - minkä kokoisia vaatteita käytät?

Vierailija
10.03.2023 |

170 cm pitkä
102 kg
Vaatekoko 52 - tykkään väljästä tyylistä

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävää miten moni painaa sata kiloa ja pituus pyörii noin 160cm.

Sanos muuta!

Nyt pituutta lisää 10-15cm, hop hop!

Vierailija
62/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

171/105. Paino jakautuu kroppaa aika tasaisesti 46/48 on yleisin koko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 160cm ja n 97-98kg. Riippuu ihan vaatteesta mutta XL tai L. Jostain jopa M

Kysynpä täs samalla Miten te muut n 100kg naiset tunnette itsenne? Tunnetteko olevanne tosi lihavia/ ylioqinoisia? Mä olen lihonut n 30kg ja tuntuu todella tukalalta ja ahdistaa tuo kasvaa vaatekoko!!!!

Mikä on lihottanut, aikamoinen painonnousu.

Kilpirauhasen vajaatoiminta lihottaa tuollaisia lukemia jos on kauan sairastanut tietämättään.

Olen eri mutta kilpirauhasen poisto todellakin lihotti nopeasti 30 kg. Poistosta on puolitoista vuotta mutta arvoja ei ole vieläkään saatu viitearvoihin. Paino ei tipu ei sitten millään. Tai tippui 5 kiloa(800 g kuussa) mutta sitten tyssähti.

Vierailija
64/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju taas osoittaa miten moni ylipainoinen pukeutuu aivan liian pieniin vaatteisiin. Se että sulloudutaan johonkin M/L-koon trikooseen ei näytä hyvältä ja ylipaino korostuu entisestään. Ehkä se on sitä ettei haluta ostaa sopivia, oikean kokoisia vaatteita ja myöntää että joo niitä kiloja on kertynyt. Etenkin sellaiset jotka nuorempana olleet hoikkia/normaalipainoisia ja kiloja tullut vuosien varrella ovat usein sokeita omalle ylipainolle.

Yksikään ylipainoinen ei ole saman mallinen. Esim minä ja siskoni painamme täsmälleen saman verran. Hän on mua 2-senttiä pidempi. Hänellä kaikki paino on vatsassa ja suurissa rinnoissa. Kädet ja jalat ovat todella ohuet. Ja vartalon malli on suora.

Itse olen tiimalasivartaloinen ja mulla paino jakautuu myös käsiin ja jalkoihin. Vartalon muodon vuoksi käytän pienempiä vaatteita kuin hän. Mun vyötärö on jopa 20 senttiä kapeampi kuin hänen. Lantio taasen huomattavasti leveämpi.

Pääasiassa mun vaatteet ovat kokoa xl, 46/48. Mutta mulla on myös L-kokoisia vaatteita. Siskon vaatteet ovat isompia.

Mun päällä ei mikään mallia teltta oleva vaate näytä hyvältä vaan korostaa Mun kokoa. Sen sijaan sitä tiimalasia esiin tuovat vaatteet sopivat.

Vierailija
65/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172 / 100.

Muodostani olen päärynä: alaosa 46 ja yläosa L.

Vierailija
66/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju taas osoittaa miten moni ylipainoinen pukeutuu aivan liian pieniin vaatteisiin. Se että sulloudutaan johonkin M/L-koon trikooseen ei näytä hyvältä ja ylipaino korostuu entisestään. Ehkä se on sitä ettei haluta ostaa sopivia, oikean kokoisia vaatteita ja myöntää että joo niitä kiloja on kertynyt. Etenkin sellaiset jotka nuorempana olleet hoikkia/normaalipainoisia ja kiloja tullut vuosien varrella ovat usein sokeita omalle ylipainolle.

Minä lihoin lyhyessä ajassa 35 kiloa sairauksien vuoksi, eli 103 kg/169cm. En lähtenyt koko vaatevarastoa uusimaan mutta ostin muutamat XXL-perusvaatteen. Yritän päästä entiseen kokooni. 10 kiloa tippunut(93kg) ja koko XL. Lähen tekemään HIITiä ja muuta jumppaa, sen jälkeen tanssitreenejä useampi.

Vierailija
67/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satakiloisten ikä olisi kiva tietää. Jos olette nuoria niin meinaatteko todella jaksaa työelämässä 70 vuotiaaksi asti.

Mä olin sairauseläkkeellä jo painossa 65 kg. Sitten tuli lisäsairauksia ja lihoin hetkessä 30 kg. Teen muutaman tunnin viikossa töitä, ohjaan liikuntaa.

Vierailija
68/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 160cm ja n 97-98kg. Riippuu ihan vaatteesta mutta XL tai L. Jostain jopa M

Kysynpä täs samalla Miten te muut n 100kg naiset tunnette itsenne? Tunnetteko olevanne tosi lihavia/ ylioqinoisia? Mä olen lihonut n 30kg ja tuntuu todella tukalalta ja ahdistaa tuo kasvaa vaatekoko!!!!

Kilpirauhasen vajaatoiminta lihottaa tuollaisia lukemia jos on kauan sairastanut tietämättään.

Olen eri mutta kilpirauhasen poisto todellakin lihotti nopeasti 30 kg. Poistosta on puolitoista vuotta mutta arvoja ei ole vieläkään saatu viitearvoihin. Paino ei tipu ei sitten millään. Tai tippui 5 kiloa(800 g kuussa) mutta sitten tyssähti.

Saiko se kilpirauhasen poisto mättämään kaiken sen ruuan suuhusi?

Ei se ylipaino tyhjästä synny, kyllä joka jamppa sen suustaan sisään ammentaa.

Vierailija
69/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaftaanit, teltat. Erilaiset pressut ja lainapeitteet.

Minä käytän tyköistuvia mekkoja. Korostaa povea ja pebaa.

Vierailija
70/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä läskejä te ootte. Miks pilaatte ainoan elämänne rumana ja läskinä?

Vierailija
71/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh...... on painavaa porukkaa.

Vierailija
72/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoisia missä lukee "lainapeite".

Heh! Sun pitäs olla komediaklubin lavalla, ei täällä, näin perjantai-iltana

Mistä sä tuossa komediaa löysit? Ikivanha haukkumistermi, ei edes mitään omaa keksinyt, vaan keksii aina samanlaisen pyörän uudelleen ja nauraa raukka itseensä tyytyväisenä. Heikkolahjaisen ominaispiirre.

Seuraavaksi se tulee "uutena ideanaan" kertomaan kuinka "läskillä meni tunteisiin" :D

Vierailija
73/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saiko se kilpirauhasen poisto mättämään kaiken sen ruuan suuhusi?

Ei se ylipaino tyhjästä synny, kyllä joka jamppa sen suustaan sisään ammentaa.

Onnittelut, ennätys! Krapulapullo auennut lauantaiaamuna ajassa 9:13! Siitä se päivä lähtee käytntiin! Rapulapizzaa, väkeviä juomia, pikkusuolaista ja sen sellaista. Mukavaa päivää!

Vierailija
74/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkkamaukannvaatteista S, on tosi reiluja, zizziltä myös S kokoa vaikka onkin isojen mallistoa. Mut pääasiassa L/XL. Olen 178 pitkä, vyötärö 73cm, lantio 118cm.

Siis s hm normimallistosta tai plussamallistosta?

Ohis pituus 178 eli 100 kg on aivan eri kuin lyhyen naisen vartalossa.

Vierailija
75/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni kaikki naiset käyttävät saman kokoisia vaatteita, itselleen sopivia.

Autollakin voi ajaa itselleen sopivaa vauhtia, mutta silti mittari näyttää km/h.

Sama vaatekoossa. Kukin valitsee oman kokonsa mukaan. Kokoa tässä kysyttiin, numeroina tai kirjaimina.

Vierailija
76/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

175cm ja 95kg, vaatekoko l-xl ja 42-44. Riippuu myös tosi paljon kaupasta. Vaikkapa lidlistä ostetuissa L on vähän reilu kun taas esim. Lager 157:ssa L voi olla varsinkin housuissa aivan liian pieni.

Vierailija
77/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se jatkuvasti kylmästä hytisevä luuviulukaan hyvälle näytä. Näyttää koko ajan sille, että luhistuu siihen anorektiseen laihuuteensa.

Vierailija
78/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha

Vierailija
79/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168cm ja painan nyt 93kg. Pahimmillaan olin 118 kg. Laihdutin nyt tähän ja jotta tästä saisi pois kiloja niin pitäisi varmaan jättää syöminen kokonaan. On jotenkin jumiutunut tähän. Vaatekoko nyt XL tai 44-46.

Nesteturvotusta varmaan, niinhän ne kaikki Dr Nown potilaat aina sanoo ;)

Vierailija
80/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se jatkuvasti kylmästä hytisevä luuviulukaan hyvälle näytä. Näyttää koko ajan sille, että luhistuu siihen anorektiseen laihuuteensa.

Punkerot haukkuu aina normaalipainoisia naisia luuviuluiksi ja ties miksikä heinäseipäiksi. Tiedoksesi, on tosiaan olemassa hoikkia, normaaleja naisia, ei tarvitse olla anorektikko.

-eri