Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

100 kg nainen - minkä kokoisia vaatteita käytät?

Vierailija
10.03.2023 |

170 cm pitkä
102 kg
Vaatekoko 52 - tykkään väljästä tyylistä

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä läskejä te ootte. Miks pilaatte ainoan elämänne rumana ja läskinä?

'

Mitenkäs se nyt muka on pilalla? Mies kertoo päivittäin mulle miten ihana olen. Elämä on ihan kivaa.

Vierailija
102/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Xs tai 34-36. Olen 102 kg ja 162 cm, mutta pieni ja siro. Minulla on painavat luut.

Siis sun täytyy olla yhtä leveä kuin pitkä. Miten pystyt liikkumaan... miten pääset sängystä ylös? Miten pystyt pukemaan esim. sukat tai kengät päällesi? Voitko pestä intiimialueitasi muuten kuin jollain jatkovarrella? Nämä ovat sitten ihan aitoja kysymyksiä.

Mit vitt? Mä olen myös 162cm ja tällä hetkellä 98kg. Laihdutin 30 kiloa ja silloinkin pystyin hyvin itsestäni huolehtimaan kaikin tavoin. Ajoin autollani ja kävin töissä.

Olet varmaan katsellut 270 kiloisista tehtyä ohjelmasarjaa "Sairaalloisen lihavat", kun on tietämys noin olematon. Satakiloinen ei ole yleensä vielä missään ongelmissa. Tiedän hoikkia, joilla on liuta sairauksia eikä mene kengät omin avuin jalkaan. Alkoholistit esim. erittäin heikossa kunnossa, vaikka alipainoa on. Miksi et juoppoja mene haukkumaan??  PV!!!

En vittuillut, vaan kysyin. 102kg/162cm painoindeksi on 40. Sinulla se oli ennen laihdutusta 49. Aivan järkyttäviä lukuja. Merkittävän yliopainon raja on 30, 40 ja yli on sairaalloinen ylipaino. Siksi on vaikea käsittää, miten voi elää normaalia elämää.

Jos tarkoituksesi olisi jotain muuta kuin päästä ylipainoisia herjaamaan ja pätemään, niin olisit kommentoinut, että hieno homma kun pystyi noinkin isot luvut laihduttamaan. Mutta sivuutit täysin ja jatkat vaan kertomalla painoindeksejä, jotka jokainen osaa itsekin laskea. Ja et tietenkään mitään vttuile, kunhan vaan kyselet. Kvg, sieltä löytyy ylipainosta tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis todella järkyttävää ja huolestuttavaa miten moni ei pidä 100kg. enää minään. Tv. rouva 51v. painan 57kg. ja todellakin täytyy laihduttaa vähintään neljä kiloa.

Missä noin on väitetty? Ei missään, vaan haluat sinäkin vain päästä haukkumaan. Oletko omasta mielestäsi fiksukin?

Tässä on moni kertonut kuinka sairaus lihotti jne. Ja itse olen laihduttanut reippaasti. Mutta näitä kommenttejahan sinä et tietenkään huomaa, vai kuinka. Kun päässä viiraa ja solvaamaan on päästävä. Viikonlopun kivaa, haukkua jossain palstalla ylipainonsa kanssa kamppailevia ihmisiä. Säälittävää.

Vierailija
104/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todella järkyttävää ja huolestuttavaa miten moni ei pidä 100kg. enää minään. Tv. rouva 51v. painan 57kg. ja todellakin täytyy laihduttaa vähintään neljä kiloa.

Missä noin on väitetty? Ei missään, vaan haluat sinäkin vain päästä haukkumaan. Oletko omasta mielestäsi fiksukin?

Tässä on moni kertonut kuinka sairaus lihotti jne. Ja itse olen laihduttanut reippaasti. Mutta näitä kommenttejahan sinä et tietenkään huomaa, vai kuinka. Kun päässä viiraa ja solvaamaan on päästävä. Viikonlopun kivaa, haukkua jossain palstalla ylipainonsa kanssa kamppailevia ihmisiä. Säälittävää.

Näiden päivittelijöiden mielestä lihavien pitäisi kai sulkeutua kotiinsa pilaamasta heidän maisemiaan ja ulo, saa tulla vasta kun painoindeksi on korkeintaan 28. Kuntosalille ei asiaa, siellä vaan toljotetaan . Mitenkähän he kuvittelee meidän elättävän itsemme sillä aikaa, kaikissa ammateissa kun ei voi tehdä etätöitä.

Vierailija
105/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 160cm ja n 97-98kg. Riippuu ihan vaatteesta mutta XL tai L. Jostain jopa M

Kysynpä täs samalla Miten te muut n 100kg naiset tunnette itsenne? Tunnetteko olevanne tosi lihavia/ ylioqinoisia? Mä olen lihonut n 30kg ja tuntuu todella tukalalta ja ahdistaa tuo kasvaa vaatekoko!!!!

Mikä on lihottanut, aikamoinen painonnousu.

Kilpirauhasen vajaatoiminta lihottaa tuollaisia lukemia jos on kauan sairastanut tietämättään.

Olen eri mutta kilpirauhasen poisto todellakin lihotti nopeasti 30 kg. Poistosta on puolitoista vuotta mutta arvoja ei ole vieläkään saatu viitearvoihin. Paino ei tipu ei sitten millään. Tai tippui 5 kiloa(800 g kuussa) mutta sitten tyssähti.

Saiko se kilpirauhasen poisto mättämään kaiken sen ruuan suuhusi?

Ei se ylipaino tyhjästä synny, kyllä joka jamppa sen suustaan sisään ammentaa.

Onnittelut, ennätys! Krapulapullo auennut lauantaiaamuna ajassa 9:13! Siitä se päivä lähtee käytntiin! Rapulapizzaa, väkeviä juomia, pikkusuolaista ja sen sellaista. Mukavaa päivää!

Välillä katsotaan aikuisviihdettä ja tehdään tuttavuutta oman kätösen kanssa...

Vierailija
106/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden päivittelijöiden mielestä lihavien pitäisi kai sulkeutua kotiinsa pilaamasta heidän maisemiaan ja ulo, saa tulla vasta kun painoindeksi on korkeintaan 28. Kuntosalille ei asiaa, siellä vaan toljotetaan . Mitenkähän he kuvittelee meidän elättävän itsemme sillä aikaa, kaikissa ammateissa kun ei voi tehdä etätöitä.

Näin varmaan. Ja nämä omasta mielestään kovinkin sivistyneet käyvät täälläkin herjaamassa kuinka joku lihava oli bongattu kuntopolulla tai salilla. Että niin kuin sekin on tosiaan väärin :D Lopuksi kerrotaan kuinka ollaan vaan tiedonhaluisia ja ihmetellään ilman sarvia ja hampaita miten ylipainoinen saa kengännauhat itse solmittua :D Osoittaa vaan suurta tyhmyyttä.

Ja kuinka se ottaa päähän, kun ei moukka pysty jalkoihinsa polkemaan, vaan lihava voi olla kaunis, tyylikkäästi pukeutuva, nätisti meikattu hoidettuine hiuksineen. Iloinen, töissä käyvä ja jopa älykäs ja hyvässä virassa. Mä huomaan kuinka monia korpeaa, kun hyvännäköinen mies kulkee lihavan vierellä.  

Vierailija
107/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Xs tai 34-36. Olen 102 kg ja 162 cm, mutta pieni ja siro. Minulla on painavat luut.

Siis sun täytyy olla yhtä leveä kuin pitkä. Miten pystyt liikkumaan... miten pääset sängystä ylös? Miten pystyt pukemaan esim. sukat tai kengät päällesi? Voitko pestä intiimialueitasi muuten kuin jollain jatkovarrella? Nämä ovat sitten ihan aitoja kysymyksiä.

Voi pientä, mut kuule, ei ole häpeä olla kehitysvammainen. Kyllä sä pärjäät, äiti auttaa. Ja sit ku ei äiti oo, meet semmoseen asuntolaan, ne jelppaa siellä kyllä ja neuvoo.

Nyt tais mennä läskilortolla tunteisiin.

Meni kuten ennustinkin, pyörää tultiin keksimään uudelleen ;D

Vierailija
108/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pientä, mut kuule, ei ole häpeä olla kehitysvammainen. Kyllä sä pärjäät, äiti auttaa. Ja sit ku ei äiti oo, meet semmoseen asuntolaan, ne jelppaa siellä kyllä ja neuvoo.

Päästiin sentään näin pitkälle ennen sitä tänään.

Vierailija
109/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mit vitt? Mä olen myös 162cm ja tällä hetkellä 98kg. Laihdutin 30 kiloa ja silloinkin pystyin hyvin itsestäni huolehtimaan kaikin tavoin. Ajoin autollani ja kävin töissä.

Olet varmaan katsellut 270 kiloisista tehtyä ohjelmasarjaa "Sairaalloisen lihavat", kun on tietämys noin olematon. Satakiloinen ei ole yleensä vielä missään ongelmissa. Tiedän hoikkia, joilla on liuta sairauksia eikä mene kengät omin avuin jalkaan. Alkoholistit esim. erittäin heikossa kunnossa, vaikka alipainoa on. Miksi et juoppoja mene haukkumaan??  PV!!!

En vittuillut, vaan kysyin. 102kg/162cm painoindeksi on 40. Sinulla se oli ennen laihdutusta 49. Aivan järkyttäviä lukuja. Merkittävän yliopainon raja on 30, 40 ja yli on sairaalloinen ylipaino. Siksi on vaikea käsittää, miten voi elää normaalia elämää.

Jos tarkoituksesi olisi jotain muuta kuin päästä ylipainoisia herjaamaan ja pätemään, niin olisit kommentoinut, että hieno homma kun pystyi noinkin isot luvut laihduttamaan. Mutta sivuutit täysin ja jatkat vaan kertomalla painoindeksejä, jotka jokainen osaa itsekin laskea. Ja et tietenkään mitään vttuile, kunhan vaan kyselet. Kvg, sieltä löytyy ylipainosta tietoa.

No totta. On todella huikea suoritus laihduttaa 30kg. Ihmetykseni oli aitoa, mutta ilmaisin sen vähän tunteettomasti. Anteeksi.

Vierailija
110/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 160cm ja n 97-98kg. Riippuu ihan vaatteesta mutta XL tai L. Jostain jopa M

Kysynpä täs samalla Miten te muut n 100kg naiset tunnette itsenne? Tunnetteko olevanne tosi lihavia/ ylioqinoisia? Mä olen lihonut n 30kg ja tuntuu todella tukalalta ja ahdistaa tuo kasvaa vaatekoko!!!!

Mikä on lihottanut, aikamoinen painonnousu.

Kilpirauhasen vajaatoiminta lihottaa tuollaisia lukemia jos on kauan sairastanut tietämättään.

Olen eri mutta kilpirauhasen poisto todellakin lihotti nopeasti 30 kg. Poistosta on puolitoista vuotta mutta arvoja ei ole vieläkään saatu viitearvoihin. Paino ei tipu ei sitten millään. Tai tippui 5 kiloa(800 g kuussa) mutta sitten tyssähti.

Saiko se kilpirauhasen poisto mättämään kaiken sen ruuan suuhusi?

Ei se ylipaino tyhjästä synny, kyllä joka jamppa sen suustaan sisään ammentaa.

Onnittelut, ennätys! Krapulapullo auennut lauantaiaamuna ajassa 9:13! Siitä se päivä lähtee käytntiin! Rapulapizzaa, väkeviä juomia, pikkusuolaista ja sen sellaista. Mukavaa päivää!

Välillä katsotaan aikuisviihdettä ja tehdään tuttavuutta oman kätösen kanssa...

Ja vemputtamisen ohella pitää välillä käydä partsilla tähyilemässä josko ylipainoisia näkyisi maisemissa. Ehkä saa jopa huudeltua jotain sivistynyttä herjaa, kuten minulle joku idiootti kerran rääkyi ja uhkasi tulla tappamaan mun koiran, ylhäältä parvelkkeeltaan. Oli rotikka, niin kai sekin ärsytti, kun lihavalla on komea koira mukanaan. Ois vaan voinut käydä hassusti, jos ois mua tullut uhkailemaan.

Vierailija
111/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No totta. On todella huikea suoritus laihduttaa 30kg. Ihmetykseni oli aitoa, mutta ilmaisin sen vähän tunteettomasti. Anteeksi.

Anteeksipyyntö hyväksytty. Alkaa kuulostaa jo paljon paremmalta.

Vierailija
112/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se jatkuvasti kylmästä hytisevä luuviulukaan hyvälle näytä. Näyttää koko ajan sille, että luhistuu siihen anorektiseen laihuuteensa.

Punkerot haukkuu aina normaalipainoisia naisia luuviuluiksi ja ties miksikä heinäseipäiksi. Tiedoksesi, on tosiaan olemassa hoikkia, normaaleja naisia, ei tarvitse olla anorektikko.

-eri

Ihan tiedoksi, että sillä luuviululla itseäön normaalipainoiseksi luulevalla ei ole mitään oikeutta arvostella ketään painon takia. Sitähän se yleensä on, että te normaalipainoiset katsotte oikeudeksenne arvostella muita, mutta teitä ei saa arvostella ollenkaan.

Koskaan en ole ketään mennyt ilkkumaan painon, pituuden, värin, sairauksien tai minkään muunkaan perusteella, minulla on erittäin heterogeeninen ystäväpiiri ulkoisten ominaisuuksien suhteen, ikähaitari kattaa niin juuri täysi-ikäisiä kuin eläköityneitäkin.

Ja voin vannoa että olen kuullut koko elämäni luuviuluttelua ja muuta ilkeää, ihan normikauraa vielä yli kolmikymppisenä. Normaalipainoinen olen, mutta vaikka olisin alipainoinen olisiko se hyväksyttävämpää? Noh, whatever, ei haukku haavaa tee.

Vierailija
113/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, sano muuta! Mutta pullot on korkattu ja itsekritiikki haihtuu sitä mukaa, pian alkaa show. Ja aina tämä sama aihe, samat hokemat ja samat solvaukset, samat valitukset, samat "ihmettelyt ja ihan vain uteliaisuudesta ja hyvästä tahdosta kyselyt", kuin va-jaa-mie-lis-ten kanssa joutuisi jankkaamaan.

Aihe: Mitä vaatekokoja käytätte?

Vierailija
114/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä koet tärkeäksi kertoa oman painosi tuossa asiayhteydessä ja vielä ilmaista tarpeen laihduttaa. Naurettavaa!

Onhan tuo pottuilua mutta ohiksena, jos aiemmin on ollut hieman hoikempi, tuo 57 alkaa olla keskimäärin se kun pitää vaihtaa isompaan kokoon. Eikö toisaalta ole fiksumpi sittenkin tiputtaa se muutama kilo kuin pistää koko kaappi uusiksi? Tuon ikäisellä kuitenkin on jo valikoima usein valmis ja normaali uusiutumiskierto on vuosia, ei kuukausia. Ainakaan ympäristönäkökulmasta tässä ei taida olla mitään epäselvää.

Vierailija
115/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko palata otsikon aiheeseen?

Vierailija
116/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, sano muuta! Mutta pullot on korkattu ja itsekritiikki haihtuu sitä mukaa, pian alkaa show. Ja aina tämä sama aihe, samat hokemat ja samat solvaukset, samat valitukset, samat "ihmettelyt ja ihan vain uteliaisuudesta ja hyvästä tahdosta kyselyt", kuin va-jaa-mie-lis-ten kanssa joutuisi jankkaamaan.

Painosta keskusteleminen mammapalstalla on ihan sitä samaa kuin pippeleistä keskusteleminen ylilaudalla, sisältö on just sitä mitä voi odottaa. Asialliset keskustelut kannattaa käydä jossain muualla jos haluaa välihuudoilta välttyä.

Vierailija
117/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se jatkuvasti kylmästä hytisevä luuviulukaan hyvälle näytä. Näyttää koko ajan sille, että luhistuu siihen anorektiseen laihuuteensa.

Punkerot haukkuu aina normaalipainoisia naisia luuviuluiksi ja ties miksikä heinäseipäiksi. Tiedoksesi, on tosiaan olemassa hoikkia, normaaleja naisia, ei tarvitse olla anorektikko.

-eri

Niin sinäkin tunnut haukkuvan toisia.

Mitä jos annettaisiin toisille rauha olla omassa kehossaan juuri sellaisia kuin ovat.

Nainen on muute normaali, ihan minkä kokoisena vain.

Vierailija
118/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painosta keskusteleminen mammapalstalla on ihan sitä samaa kuin pippeleistä keskusteleminen ylilaudalla, sisältö on just sitä mitä voi odottaa. Asialliset keskustelut kannattaa käydä jossain muualla jos haluaa välihuudoilta välttyä.

Toki. Mutta mä en ainakaan suostu poistumaan, jos joku oleellisesti puut-teellinen huu-telee väliin. Jatkan asiallista keskustelua siitä huolimatta. Mulla ei ole mitään hävet-tävää, joillain muilla taas on. No-loa vaan, kun eivät itse sitä tajua. Ei kerro korkeasta äo:sta ainakaan.

Vierailija
119/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satakiloisten ikä olisi kiva tietää. Jos olette nuoria niin meinaatteko todella jaksaa työelämässä 70 vuotiaaksi asti.

Huoh, aina näitä typeriä yleistyksiä. Mä olen 50 v ja olen ollut painossa 95-118 viimeiset 20 vuotta. Pidemmällä sairauslomalla oon ollut kahdesti, molemmat johtui käsien murtumista. Flunssassa olen ollut viimeksi vuonna 2017.

En tupakoi, en ole käyttänyt alkoholia lainkaan kohta neljään vuoteen ja liikun noin 4 krt viikossa salilla, uimahallissa, kävelylenkeillä. Mun verenpaine on täysin normaali, samoin kolesteroli. Verensokeri saisi olla vähän alhaisempi, viime kevään mittauksessa paastosokeri oli 5,9 eli kuitenkin sallitun rajoissa. Miksi en jaksaisi työelämässä samoilla oletuksilla kuin kaikki muutkin?

AP:n kysymykseen vastaan, että yleisin koko on 48 ja pituutta on 168 cm. Mulla kaikki kertyy keskivartaloon eli yläosasta käytän myös kokoa 50, mallista riippuen ja joistain alaosista menee koko 46.

Vierailija
120/141 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤢🤮

Bulimikko siinä voi pahoin. Otan osaa.