100 kg nainen - minkä kokoisia vaatteita käytät?
170 cm pitkä
102 kg
Vaatekoko 52 - tykkään väljästä tyylistä
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Olen 168cm ja painan nyt 93kg. Pahimmillaan olin 118 kg. Laihdutin nyt tähän ja jotta tästä saisi pois kiloja niin pitäisi varmaan jättää syöminen kokonaan. On jotenkin jumiutunut tähän. Vaatekoko nyt XL tai 44-46.
Nesteturvotusta varmaan, niinhän ne kaikki Dr Nown potilaat aina sanoo ;)
Joku idiootti tuolla kyseli pystyykö tehdä töitä, niin olen tehnyt töitä vuodesta 1990 asti elikäs 33 vuotta. Montako sulla on takana/edessä. Helevetin luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävää miten moni painaa sata kiloa ja pituus pyörii noin 160cm.
No kuule, mitä sä tänne tulet siunailemaan, kun voit kauhistella ihan kaduillakin ihmisiä, joilla paino voi olla jopa reippaasti päälle sata kiloa. Nuoria tyttöjä, about 125 kiloa, ja miehet samalla lailla, maha roikkuu reisillä jo. Me satakiloiset aletaan olla jo aika pieniä tällä nykymenolla.
Lue ketjun otsikko. Jos se ei koske sinua, niin pysy poissa. Mene vaikka narkomaaneja jahtaamaan. Me lihavat sentään käymme yleensä töissä ja huolehdimme asioistamme.
Mun ystävä (mies) painaa yli 150 kiloa. On masentunut ollut koko ikänsä. Elää vanhempiensa perinnöillä, ei tule sinulta koskaan apua pyytämään mihinkään. Pidä huoli omista asioistasi vaan.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä naurettavaa kun täältä löytyy nii selkärangattomia emakkoja että ei pysty edes kontrolloimaan ruokamäärää mitä suuhunsa lappaa. Vinkki: se määrä ruokaa mitä päivässä saa syödä lihomatta on aika suuri. Jos se ei riitä nii jo on ahne.
Mielummin olen lihava kuin p.a.s.k.apää kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun painoin 100 kiloa niin vaatekokoni oli noin 46. Olen 164cm pitkä.
Tykkään väljemmistä vaatteista eli ostin sellaisia jotka mallinsa puolesta minulle kävi.
Sifonkitunikoita tykkäsin pitää. Sellaisia mistä ei näkynyt läpi ja niiden kanssa paksut mustat legginsit/housut tai joustavat kapeat farkut ja välillä siinä päällä pitkä neuletakki.Tosi vaikea oli löytää mittasuhteiltaan sopivia vaatteita.
Hihat ja lahkeet liian pitkiä aina ja hartioista ei istunut kun vaate tehty pidemmille. Ts vaate on samaan aikaan sopiva ja liian iso.Tämä! Kaikki pitää tilata netistä ja todella turhauttavaa odotella, sovitella ja palautella. Usein päätyy myös pitämään sellaisia vaatteita, jotka eivät kovin hyvin istu, kun voi olla varma, että parempaakaan löytäisi.
Bonprix verkkokaupalla on housuissa eri mitoituksia pitkille ja lyhyille. En tutkinut sen tarkemmin koskeeko vain joitain malleja vai kaikkia kun olin paitaostoksilla.
Saksalainen verkkokauppa joka toimii myös Suomessa ja suomeksi, halvempi kuin Ellos.
Vierailija kirjoitti:
Xs tai 34-36. Olen 102 kg ja 162 cm, mutta pieni ja siro. Minulla on painavat luut.
Siis sun täytyy olla yhtä leveä kuin pitkä. Miten pystyt liikkumaan... miten pääset sängystä ylös? Miten pystyt pukemaan esim. sukat tai kengät päällesi? Voitko pestä intiimialueitasi muuten kuin jollain jatkovarrella? Nämä ovat sitten ihan aitoja kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xs tai 34-36. Olen 102 kg ja 162 cm, mutta pieni ja siro. Minulla on painavat luut.
Siis sun täytyy olla yhtä leveä kuin pitkä. Miten pystyt liikkumaan... miten pääset sängystä ylös? Miten pystyt pukemaan esim. sukat tai kengät päällesi? Voitko pestä intiimialueitasi muuten kuin jollain jatkovarrella? Nämä ovat sitten ihan aitoja kysymyksiä.
Mit vitt? Mä olen myös 162cm ja tällä hetkellä 98kg. Laihdutin 30 kiloa ja silloinkin pystyin hyvin itsestäni huolehtimaan kaikin tavoin. Ajoin autollani ja kävin töissä.
Olet varmaan katsellut 270 kiloisista tehtyä ohjelmasarjaa "Sairaalloisen lihavat", kun on tietämys noin olematon. Satakiloinen ei ole yleensä vielä missään ongelmissa. Tiedän hoikkia, joilla on liuta sairauksia eikä mene kengät omin avuin jalkaan. Alkoholistit esim. erittäin heikossa kunnossa, vaikka alipainoa on. Miksi et juoppoja mene haukkumaan?? PV!!!
XL yleensä, numerokokona noin 48. Riippuu tosi paljon valmistajasta, joissakin koko on L/XXL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mit vitt? Mä olen myös 162cm ja tällä hetkellä 98kg. Laihdutin 30 kiloa ja silloinkin pystyin hyvin itsestäni huolehtimaan kaikin tavoin. Ajoin autollani ja kävin töissä.
Olet varmaan katsellut 270 kiloisista tehtyä ohjelmasarjaa "Sairaalloisen lihavat", kun on tietämys noin olematon. Satakiloinen ei ole yleensä vielä missään ongelmissa. Tiedän hoikkia, joilla on liuta sairauksia eikä mene kengät omin avuin jalkaan. Alkoholistit esim. erittäin heikossa kunnossa, vaikka alipainoa on. Miksi et juoppoja mene haukkumaan?? PV!!!
En vittuillut, vaan kysyin. 102kg/162cm painoindeksi on 40. Sinulla se oli ennen laihdutusta 49. Aivan järkyttäviä lukuja. Merkittävän yliopainon raja on 30, 40 ja yli on sairaalloinen ylipaino. Siksi on vaikea käsittää, miten voi elää normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkkamaukannvaatteista S, on tosi reiluja, zizziltä myös S kokoa vaikka onkin isojen mallistoa. Mut pääasiassa L/XL. Olen 178 pitkä, vyötärö 73cm, lantio 118cm.
En usko hetkeäkään.
Itse olen sua 10 cm lyhyempi ja painan noin 30 kiloa vähemmän ja mulle ei ikinä menisi henkkamaukasta mikään S koko.
Olen henkkamaukassa kokoa L.
Mitat 168 cm ja 68 kg.
Eiköhän edellinen tarkoittanut HM:n plussamallistos, siinä on erilainen mitoitus. Ja tuossa mainitun Zizzin S-koko vastaa kokoa 44.
Kyllä se uskomattomin juttu oli nuo ympärysmitat, voi siinä mennä HM:n normiässäkin päälle 73 sentin vyötäröllä, hämmentävää on se miten noihin mittoihin on puserrettu 100 kiloa ihmistä, kun monella siihen riittää alle 70. Enkä mä sano etteikö olisi mahdollista, mutta äärimmäisen poikkeuksellista.
XL ja 48, paino 99 ja pituus 165. Olin nuorena (painoin 4 lapsen jälkeen alle 60 kg) kurvikas, mutta nyt tuntuu, ettei kurveista ole tietoakaan, kaikki paino on kerääntynyt tasaisesti ympäri kroppaa 🙁
Vierailija kirjoitti:
No mun vaatevalikoimassa on päälle mahtuvia vaatekappaleita kokohaitarissa s-xl. Pääasiassa kuitenkin l-xl.
166cm 98kg plussapallo.
Sulla on paljon lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pientä, mut kuule, ei ole häpeä olla kehitysvammainen. Kyllä sä pärjäät, äiti auttaa. Ja sit ku ei äiti oo, meet semmoseen asuntolaan, ne jelppaa siellä kyllä ja neuvoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun painoin 100 kiloa niin vaatekokoni oli noin 46. Olen 164cm pitkä.
Tykkään väljemmistä vaatteista eli ostin sellaisia jotka mallinsa puolesta minulle kävi.
Sifonkitunikoita tykkäsin pitää. Sellaisia mistä ei näkynyt läpi ja niiden kanssa paksut mustat legginsit/housut tai joustavat kapeat farkut ja välillä siinä päällä pitkä neuletakki.Tosi vaikea oli löytää mittasuhteiltaan sopivia vaatteita.
Hihat ja lahkeet liian pitkiä aina ja hartioista ei istunut kun vaate tehty pidemmille. Ts vaate on samaan aikaan sopiva ja liian iso.Tämä! Kaikki pitää tilata netistä ja todella turhauttavaa odotella, sovitella ja palautella. Usein päätyy myös pitämään sellaisia vaatteita, jotka eivät kovin hyvin istu, kun voi olla varma, että parempaakaan löytäisi.
Olen ostanut 20 vuotta valta-osan vaatteistani saksalaiselta Atelier Goldnerilta (entinen Godner Schnitt). Heillä on peräti kolmen pituisia vaatteita, normaali, lyhyt ja extralyhyt. Hyvänlaatuisia, ihanaa, kun ei tarvise lyhentää housuja. Eivät erityisen halpoja, muttaa löytyy kaikenlaista, ei nyt mitään teinimuotia kyllä. Olen ollut tyytyväinen.
Siis todella järkyttävää ja huolestuttavaa miten moni ei pidä 100kg. enää minään. Tv. rouva 51v. painan 57kg. ja todellakin täytyy laihduttaa vähintään neljä kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä läskejä te ootte. Miks pilaatte ainoan elämänne rumana ja läskinä?
No ei se jatkuvasti kylmästä hytisevä luuviulukaan hyvälle näytä. Näyttää koko ajan sille, että luhistuu siihen anorektiseen laihuuteensa.
Punkerot haukkuu aina normaalipainoisia naisia luuviuluiksi ja ties miksikä heinäseipäiksi. Tiedoksesi, on tosiaan olemassa hoikkia, normaaleja naisia, ei tarvitse olla anorektikko.
-eri
Ihan tiedoksi, että sillä luuviululla itseäön normaalipainoiseksi luulevalla ei ole mitään oikeutta arvostella ketään painon takia. Sitähän se yleensä on, että te normaalipainoiset katsotte oikeudeksenne arvostella muita, mutta teitä ei saa arvostella ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vittuillut, vaan kysyin. 102kg/162cm painoindeksi on 40. Sinulla se oli ennen laihdutusta 49. Aivan järkyttäviä lukuja. Merkittävän yliopainon raja on 30, 40 ja yli on sairaalloinen ylipaino. Siksi on vaikea käsittää, miten voi elää normaalia elämää.
Sun ei tarvitse käsittää kenenkään elinolosuhteita tai muutakaan. Miksi sinua ei huoleta narkkien, juoppojen ja muiden ihmiskunnan ongelmaryhmien selviäminen arkielämässä? Miksi keskityt muiden ihmisten painoon??
Luuletko vielä, ettei lihava itse halua laihtua, laihduta jne. muuta elämäänsä esim. ruokavalion tai liikunnan avulla jne? Ja tämä ei ollut edes ketjun aihe, vaikka kuinka yrität päästä mollaamaan, vaan MITÄ VAATEKOKOJA KÄYTÄTTE???
Mä olisin nyt erittäin huolissani sun aivotoiminnastasi, kun et yksinkertaista kysymystä ymmärrä. Röyhkeäkin olet, kun sinulle ihan selvästi kerrotaan että voit huolehtia vain omista asioistasi, ja silti jatkat jankkaustasi. Menisköhän jo viimein perille...
Vierailija kirjoitti:
Siis todella järkyttävää ja huolestuttavaa miten moni ei pidä 100kg. enää minään. Tv. rouva 51v. painan 57kg. ja todellakin täytyy laihduttaa vähintään neljä kiloa.
Ja sä koet tärkeäksi kertoa oman painosi tuossa asiayhteydessä ja vielä ilmaista tarpeen laihduttaa. Naurettavaa!
170 cm/100 kg. XL ja 46