100 kg nainen - minkä kokoisia vaatteita käytät?
170 cm pitkä
102 kg
Vaatekoko 52 - tykkään väljästä tyylistä
Kommentit (141)
No mun vaatevalikoimassa on päälle mahtuvia vaatekappaleita kokohaitarissa s-xl. Pääasiassa kuitenkin l-xl.
166cm 98kg plussapallo.
!63 cm ja 100 kg, 52/54 tai xxl/xxxl
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 160cm ja n 97-98kg. Riippuu ihan vaatteesta mutta XL tai L. Jostain jopa M
Kysynpä täs samalla Miten te muut n 100kg naiset tunnette itsenne? Tunnetteko olevanne tosi lihavia/ ylioqinoisia? Mä olen lihonut n 30kg ja tuntuu todella tukalalta ja ahdistaa tuo kasvaa vaatekoko!!!!
Olen 163 cm ja painan 100 kg ja tunnen itseni aivan valtavan kokoiseksi, sellaiseksi 200 kiloiseksi valaaksi.
173 cm, 92 kg
koot 48,50
en laihduta, olen hyväksynyt kokoni ja hyvän ruokahaluni.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 160cm ja n 97-98kg. Riippuu ihan vaatteesta mutta XL tai L. Jostain jopa M
Kysynpä täs samalla Miten te muut n 100kg naiset tunnette itsenne? Tunnetteko olevanne tosi lihavia/ ylioqinoisia? Mä olen lihonut n 30kg ja tuntuu todella tukalalta ja ahdistaa tuo kasvaa vaatekoko!!!!
Mikä on lihottanut, aikamoinen painonnousu.
Kilpirauhasen vajaatoiminta lihottaa tuollaisia lukemia jos on kauan sairastanut tietämättään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 163 cm ja painan 100 kg ja tunnen itseni aivan valtavan kokoiseksi, sellaiseksi 200 kiloiseksi valaaksi.
Ja kuulemma myös näytän siltä kuin painaisin 200-300 kg.
Silloin kun painoin 100 kiloa niin vaatekokoni oli noin 46. Olen 164cm pitkä.
Tykkään väljemmistä vaatteista eli ostin sellaisia jotka mallinsa puolesta minulle kävi.
Sifonkitunikoita tykkäsin pitää. Sellaisia mistä ei näkynyt läpi ja niiden kanssa paksut mustat legginsit/housut tai joustavat kapeat farkut ja välillä siinä päällä pitkä neuletakki.
Tosi vaikea oli löytää mittasuhteiltaan sopivia vaatteita.
Hihat ja lahkeet liian pitkiä aina ja hartioista ei istunut kun vaate tehty pidemmille. Ts vaate on samaan aikaan sopiva ja liian iso.
Vierailija kirjoitti:
Henkkamaukannvaatteista S, on tosi reiluja, zizziltä myös S kokoa vaikka onkin isojen mallistoa. Mut pääasiassa L/XL. Olen 178 pitkä, vyötärö 73cm, lantio 118cm.
En usko hetkeäkään.
Itse olen sua 10 cm lyhyempi ja painan noin 30 kiloa vähemmän ja mulle ei ikinä menisi henkkamaukasta mikään S koko.
Olen henkkamaukassa kokoa L.
Mitat 168 cm ja 68 kg.
Vierailija kirjoitti:
48. Niistä etsin
mallin jossa reisiin ei ole leikattu ylenpalttisesti leveyttä. Lihavuuteni on rinnoissa, miesmäinen vatsan pullukka ja takamus.
Sama ja mittani ovat 170 cm/98 kg. On mulla kuitenkin kapeampi vyötärö kuin rinnan tai lantion ympärys, mutta kapeaksi vyötäröäni ei voi sanoa. Levein kohta mussa on rinnanympärys, 120 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
48. Niistä etsin
mallin jossa reisiin ei ole leikattu ylenpalttisesti leveyttä. Lihavuuteni on rinnoissa, miesmäinen vatsan pullukka ja takamus.Sama ja mittani ovat 170 cm/98 kg. On mulla kuitenkin kapeampi vyötärö kuin rinnan tai lantion ympärys, mutta kapeaksi vyötäröäni ei voi sanoa. Levein kohta mussa on rinnanympärys, 120 cm.
Ja käytän siis yleisimmin kokoa 48 tai xl (välillä xxl).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkkamaukannvaatteista S, on tosi reiluja, zizziltä myös S kokoa vaikka onkin isojen mallistoa. Mut pääasiassa L/XL. Olen 178 pitkä, vyötärö 73cm, lantio 118cm.
Mitä sä harrastat tai teet työksesi, aika uskomattomat lukemat
No on todella. Itse olen 68kg/169 cm pitkä. Mittani ovat 110/72/114 ja käytän M/L tai 40-42 tuumaa. H&M:n vaatteissa pääasiassa L-kokoa. Olet kyllä varmasti aika näyttävä nainen kropaltasi.
Vierailija kirjoitti:
Hakekaa apua valaat
Olen hakenut apua mutta pääsyni lihavuusleikkaukseen evättiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko hetkeäkään.
Itse olen sua 10 cm lyhyempi ja painan noin 30 kiloa vähemmän ja mulle ei ikinä menisi henkkamaukasta mikään S koko.
Olen henkkamaukassa kokoa L.
Mitat 168 cm ja 68 kg.
Eiköhän edellinen tarkoittanut HM:n plussamallistos, siinä on erilainen mitoitus. Ja tuossa mainitun Zizzin S-koko vastaa kokoa 44.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siiis SAMA!!!!!! Aivan järkyttävä olo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lihottanut, aikamoinen painonnousu.
Kilpirauhasen vajaatoiminta lihottaa tuollaisia lukemia jos on kauan sairastanut tietämättään.
Kortisonikuuri lihotti n 10 kiloa ja täysi liikkumattomuus sairauden takia lihottanut n 20kg päälle.