Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko presidentillä aina kokki tekemässä ruuat aamupalasta lähtien vai saako presidentti itse kokata?

Vierailija
26.02.2024 |

En tiedä, tietääks muut?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emt , haluaisin kyllä kokkailla itsekin.

Vierailija
2/19 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöriikö kokki sit siellä Stubbien köökissä jaloissa, kun hra ja rva kulkevat aamutakeissaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka estää kokkauksen,kai hän saa jos haluaa.

Vierailija
4/19 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöriikö kokki sit siellä Stubbien köökissä jaloissa, kun hra ja rva kulkevat aamutakeissaan?

Palvelusväki pysyttelee kyökin puolella.

Vierailija
5/19 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niillä on, mutta kai sitä saa itsekin jos välttämättä haluaa? Ehkä Jennikin on tehnyt jotain, jotain muuta kuin leiponut.

https://www.is.fi/presidentinvaalit2012/art-2000000467226.html

Vierailija
6/19 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökunta kuuluu tasavallan presidentin etuhin sekä Linnassa, Mäntyniemessä että Kultarannassa. Tmä tarkoittaa, että 24/7 on oikeus valmiisiin ruokailupalveluihin,jos hän tarvitsee ja haluaa. Samslla tavalla on turvahenkilöt aina läsnä. Yle areenassa Koivistosta tehdyssä dokumenttisarjassa Assi kertoi, muten Mauno Koivisto kutsui turvamiehiä Tähtelän töihin, jotta näillä oli tekemistä. Sen päälle saivat saunan ja iltapalan. Enpä usko Niinistön tehneen tuota. 

Vierailija
7/19 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta jos pressaa yöllä hiukoo,niin ei kai hän herätä henkilökuntaa voileipää duunaamaan.Kysymyshän oli että saako eikä pitääkö hänen itse valmistaa ruokansa.

Vierailija
8/19 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle areenassa Koivistosta tehdyssä dokumenttisarjassa Assi kertoi, muten Mauno Koivisto kutsui turvamiehiä Tähtelän töihin, jotta näillä oli tekemistä. 

Nykyään tuosta joutuisi eroamaan virkavirheen vuoksi, kun käyttää valtion palkallisia oman henkilökohtaisen mökkinsä ylläpitoon.

Vierailija
9/19 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukio just kertoi, että Mäntyniemessä hankalinta on, että henkilökunta joutuu kulkemaan olohuoneen läpi, koska keittiö ja ruokasali ovat eri puolilla.

Sanoi myös, että turvahenkilöiden jatkuva läsnäolo on stressaavaa. Pertti Arajärvi oli saanut erikoisluvan matkustaa yksin Joensuuhun töihin.

Vierailija
10/19 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta jos pressaa yöllä hiukoo,niin ei kai hän herätä henkilökuntaa voileipää duunaamaan.Kysymyshän oli että saako eikä pitääkö hänen itse valmistaa ruokansa.

Totta kai saa mennä jääkaapille milloin haluaa! Saa tehdä ruokaa, jos haluaa ja ehtii. Varmasti Jenni on itse lämmittänyt puurot ja soseet Aarolle ja syöttänyt. 

Vierailija
11/19 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yle areenassa Koivistosta tehdyssä dokumenttisarjassa Assi kertoi, muten Mauno Koivisto kutsui turvamiehiä Tähtelän töihin, jotta näillä oli tekemistä. 

Nykyään tuosta joutuisi eroamaan virkavirheen vuoksi, kun käyttää valtion palkallisia oman henkilökohtaisen mökkinsä ylläpitoon.

Höpö höpö. Ei tarvinnut istua tyhjänpanttina omassa mökissään pihan perällä. Eihän heitä velvoitettu siihen. 

Vierailija
12/19 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentin asunnossa on oma keittiö asianmukaisine härpäkkeineen, joten siellä voi kokata ja elää normaalisti. 😀 Lisäksi on sitten vielä henkilökuntaa ja siellä ihan sellainen ammattikeittiö jossa voidaan valmistaa ruokaa isommallekin vierasjoukolle. 

Eli voi sekä syödä omia muroja omassa keittiössä että käydä kokin valmistamalla dinnerillä. 😀

Vierailija
13/19 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyykö meidän maksaa jotain Stubbin luxuksista?

Vierailija
14/19 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ei tarvinnut istua tyhjänpanttina omassa mökissään pihan perällä. Eihän heitä velvoitettu siihen. 

Aika huono kai siihen on sanoa että ei nyt jaksa jos Presidentti kysyy.

Vierailija
15/19 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvaakohan vakuutuskaan, jos työaikana teloo itsensä tehdessään muita kuin töitä?

Vierailija
16/19 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pressa solmii 6-vuotisen sopimuksen kerrallaan Sepen grillin kanssa. Nykyään pressat wolttaa sapuskat sieltä. Kaikki menee valtion piikkiin, paitsi valtiovieraat maksaa itse.

Vierailija
17/19 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täytyykö meidän maksaa jotain Stubbin luxuksista?

Presidentti maksaa itse omat ruokansa.

Vierailija
18/19 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen, kun vierailin Tamminiemessä, joka oli siis Kekkosen asunto presidenttinä ollessaan, niin kerrottiin, ettei herra käynyt kertaakaan keittiössä vaan tarvittaessa soitti siellä työskenteleville - ja tuo asuntohan ei ollut mikään suuren suuri. Jotenkin mua huvitti tuo tieto, tuskin nykyään ihan tuollasta on kuitenkaan.

Vierailija
19/19 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio tarjoaa ruuat 24/7, mutta kaippa jos ehdottomasti haluaa ja ehtii itse kokkailla.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan