100 kg nainen - minkä kokoisia vaatteita käytät?
170 cm pitkä
102 kg
Vaatekoko 52 - tykkään väljästä tyylistä
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun painoin 100 kiloa niin vaatekokoni oli noin 46. Olen 164cm pitkä.
Tykkään väljemmistä vaatteista eli ostin sellaisia jotka mallinsa puolesta minulle kävi.
Sifonkitunikoita tykkäsin pitää. Sellaisia mistä ei näkynyt läpi ja niiden kanssa paksut mustat legginsit/housut tai joustavat kapeat farkut ja välillä siinä päällä pitkä neuletakki.Tosi vaikea oli löytää mittasuhteiltaan sopivia vaatteita.
Hihat ja lahkeet liian pitkiä aina ja hartioista ei istunut kun vaate tehty pidemmille. Ts vaate on samaan aikaan sopiva ja liian iso.
Tämä! Kaikki pitää tilata netistä ja todella turhauttavaa odotella, sovitella ja palautella. Usein päätyy myös pitämään sellaisia vaatteita, jotka eivät kovin hyvin istu, kun voi olla varma, että parempaakaan löytäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakekaa apua valaat
Olen hakenut apua mutta pääsyni lihavuusleikkaukseen evättiin.
Mites Saxenda, Ozempic? Itse sain laihdutettua Ozempicillä 25 kiloa. Nyt painan 75 kg.
Saako noita mistään? Oon kuullu, että saa kuukaudeksi kerrallaan, hirveät sivuvaikutukset kun aloittaa totuttelun ja sitten joutuu pitämään monta kuukautta taukoa, kun lääkettä ei saa. Kilot tulee takaisin ja sama alusta, kun saa seuraavan erän. Kallista jojoilua.
172 cm 101 kiloa kun painoin, housut 46 paidat XL tai xxl.
Nyt paino 85, housut 44, paidat l-xl. Vyötärö 97 cm.
Mä olen 180/88 mies.
Joskus vaatekoko on M, joillain valmistajilla XL.
Hienoa, että naisten vaatevalmistajilla ei vastaavanlaista hajontaa ole vaan esim M on M joka valmistajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakekaa apua valaat
Mites Saxenda, Ozempic? Itse sain laihdutettua Ozempicillä 25 kiloa. Nyt painan 75 kg.
Saako noita mistään? Oon kuullu, että saa kuukaudeksi kerrallaan, hirveät sivuvaikutukset kun aloittaa totuttelun ja sitten joutuu pitämään monta kuukautta taukoa, kun lääkettä ei saa. Kilot tulee takaisin ja sama alusta, kun saa seuraavan erän. Kallista jojoilua.
Ei kannata uskoa ihan kaikkea ja vaikutukset voi olla erilaisia. Itse en ole yhtään ollut ilman lääkettä. Paino pudonnut 15 kg vuodessa. Vielä yritän saada 10 kg pois.
Kun painoin 100 kg, niin käytin noin 48-50 kokoa. Nyt painan 115 kg ja käytän 52-54.
On kyllä hajontaa. Joskus katselin Zalandolta, niin joillain merkeillä koko XL vastasi kokoa 42 ja XXL kokoa 44. Joillain toisilla merkeillä XL on 48-50. Plussamallistoissa vielä erikseen ihan eri mitoitus.
Vierailija kirjoitti:
Xs tai 34-36. Olen 102 kg ja 162 cm, mutta pieni ja siro. Minulla on painavat luut.
Niin varmaan. Olen 159cm. ja 57kg. käytän 34 ja xs tai s. Täytyy laihduttaa vähintään neljä kiloa kesään mennessä.
171cm ja 97kg. Pääasiassa käytän suunnilleen kokoja XXL/46. Eniten ylimääräistä kertynyt yläkroppaan, joten paidat yleensä löysähköjä.
Tämäkin ketju taas osoittaa miten moni ylipainoinen pukeutuu aivan liian pieniin vaatteisiin. Se että sulloudutaan johonkin M/L-koon trikooseen ei näytä hyvältä ja ylipaino korostuu entisestään. Ehkä se on sitä ettei haluta ostaa sopivia, oikean kokoisia vaatteita ja myöntää että joo niitä kiloja on kertynyt. Etenkin sellaiset jotka nuorempana olleet hoikkia/normaalipainoisia ja kiloja tullut vuosien varrella ovat usein sokeita omalle ylipainolle.
Ihan järkyttävää miten moni painaa sata kiloa ja pituus pyörii noin 160cm.
XL/44, 170cm/96kg. Miesten vaatteissa 54 (työvaatteet). En tunne oloani jäätäväksi läskiksi ja liikun paljon, mutta liikunta voisi olla monipuolisempaa parikymmentä kiloa keveämpänä.
Satakiloisten ikä olisi kiva tietää. Jos olette nuoria niin meinaatteko todella jaksaa työelämässä 70 vuotiaaksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakekaa apua valaat
Kyseinen lääke on tarkoitettu 2 tyypin diabeteksen hoitoon. On vastuutonta promota sitä laihdutuslääkkeenä, kun lääkettä tarvitsevat kärsivät saatavuuspulasta. Plus siinä on mahdollisia sivuvaikutuksia ihan niin kuin muissakin lääkkeissä ja näläntunne palaa kun lääkkeen lopettaa.
Olen 172 cm ja painan 97kg
Vaatteet ovat L-Xl, 44 tai 46
Käytän paljon mekkoja niin läski ei tursua housun kauluksesta. Harvat uskovat että painan näin paljoa. Mulla on isot rinnat jotka painaa :D
Kaftaanit, teltat. Erilaiset pressut ja lainapeitteet.
176 cm, 105 kg. Käytän pääasiassa L/42, joskus 44. Olen melkolailla tiimalasin mallinen ja suuri osa on reisissä ja takapuolessa sekä myös tisseissä, onneksi eivät kuitenkaan ole ihan hullut läskiutareet. Kiloja kertynyt viime vuosina salakavasti ja nyt tavoitteena olisi oman tulevan terveyden vuoksi tiputtaa noin 15-20kg, haluan pysty harrastamaan eläkkeelläkin eri asioita ilman jatkuvaa lääkitystä.