Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka törkeänä pidät miehen tekstiä deitti-ilmoituksessa: "toivon että painat minua vähemmän"

Vierailija
10.03.2023 |

Onko kuinka törkeä vaatimus

Kommentit (249)

Vierailija
101/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERITTÄIN LOUKKAAVAAVANA !

Jättäisin semmoisen väliin en huomiosi mitään semmosen miehen treffiilmoitteluissa.

Vierailija
102/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin toivon miehenä että nainen painaa minua vähemmän. Olen itse pitkä ja vaikka olenkin normaalipainoinen, niin nainen joka olisi minua painavampi olisi joko todella ylipainoinen, tai valtavan pitkä ja lihaksikas. Tiedän yleisestä elämänkokemuksesta, että en sellaisille syty.

Jos itse painan 94kg niin aika harva nainen painaa enempää, enkä usko että viehättyisin yhdestäkään.

Mutta pitäisikö sinun todella kirjoittaa se profiiliisi, eikö riitä että katsot naisen kuvat ja päätät niiden perusteella kelpaako vai ei? Vai olisiko sulle siis oikeasti ok että nainen on 150cm 93kg sohvaperuna, kun taas 180cm 95kg aktiiviurheilija ei sopisi? En ymmärrä.

No haloo? 95 kiloinen aktiiviurheileva nainen on oikeasti marginaalitapaus, siis puhutaan jostain todella raskaansarjan kehonrakennuksesta tai kuulantyönnöstä, jos näin ei ole niin sitten puhutaan ihan tyypillisestä ylipainoisesta joka nyt sattuu sen lisäksi urheilemaan. Kyllä mä naisena hyväksyn sen tosiasian että on miehiä joiden ihanne on jotain muuta kuin yksikään kolmesta edellämainitusta.

Eikö sun mielestä ole outoa että se 150vm 93kg sohvaperuna kuitenkin kelpaisi?

En ottanut kantaa tuohon vaan vertailukohteen epärealistisuuteen, 180cm pitkä ja 95kg painava aktiiviurheilijanainen, joka siis on tikissä, on todella harvinainen tapaus ja silloinkin varsin massiivinen riippumatta kehon kiinteydestä.

Ja jos joku sanoo että haluaa kumppaninsa olevan pidempi/lyhyempi/kevyempi/painavampi oletan puhuttavan sellaisesta erosta jonka selvittämiseen ei tarvitse mittanauhoja tai vaakaa, jos se noin pienestä olisi kiinni, niin silloin ei lie niin väliäkään.

Kyllä minä ainakin osasin hänen vastauksestaan tulkita sen ettei hän halua kookasta naista, olipa sen koostumus millainen tahansa, enkä myöskään usko että tuolla kommentoijalla on erikseen tarvetta kirjoittaa tuota, itsehän hän kirjoittaa että tyypillisesti naiset yleensä ovat kuitenkin pienempiä kuin hän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka törkeänä pidätte naisen teksitä deittiprofiilissa ''sun on oltava yli 180cm pitkä''? Pituuten ei voi vaikuttaa, painoon yleensä voi. 

Ihan yhtä tökerö ja juntti on se nainen.

Mutta se on silti yleisellä tasolla hyväksytympää. Nainen on Tinderissä paljon arvokkaampi (kuin 98,5 prosenttia mieskäyttäjistä) ja saa kyllä miehiä, vaikka hän listaisikin pituusvaatimuksen.

No pitäiskö miesten sitten alkaa laajamittaisesti boikotoida pituusvaatimuksia esittäviä naisia, jotka lakkaisivat sitten tekemästä näin päästäkseen deiteille?

Niin... jokainen tietää miksi miehet eivät ikinä tekisi näin.

En tiedä. Mutta ainakaan sillä, että minä heteronaisena pidän junttimaisena noita naisia, ei ole mitään vaikutusta siihen, kuinka paljon he saavat seuraa. Vain heteromiehet voivat siihen vaikuttaa. Minua ei myöskään henkikökohtaisesti haittaa, jos heteromiehet pommittavat treffipyynnöillä naisia, jotka töksäyttelevät pituusvaatimuksiaan profiileissaan tai viestittelyissään - en koe, että se on minulta pois, ja miehet itsehän sen valitsevat, millaisen naisen kanssa ovat halukkaita kanssakäymiseen.

Vierailija
104/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten ketju osoittaa, ei miehen hirväesti kannata laittaa vaateita/ omia toivomuksia treffi-ilmoituksiin. Ne alkaa harmittaa naista, eikä treffeille ylipäätään pääse. 

Jos nainen ei sitten vastaa niitä kriteerejä, joita ääneen ei saanut sanoa, niin treffien jälkeen ne voi vain näppärästi ghostata tai selittää jotain jostain kemiasta. 

Toki ongelma tässä on se, että kaikilta menee aikaa hukkaan, mutta ei tässä pelissä ole täydellstä strategiaa. 

Ei kannata ei. Ei minua ainakaan kiinnosta mitä se toinen vaatii kumppanilta vaan se millainen itse on. Toki ne vaatumukset kertoo myös siitä kirjoittajasta mutta en jaksa paneutua pohtimaan mitähän se mahtoi nyt tuosta kertoa jos henkilö ei itse osaa itsestään suoraan mitään sanoa.

Vierailija
105/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä törkeää kuin se, kun suominaiset huutavat, että miehen tulee olla naista pitempi.

M25

Nuori mies puhuu vähän, mutta asiaa.

Olen 170 cm ja minulle riittäisi saman pituinen mies tai pidempi.

Se, että en halua lyhyempää miestä ei johdu miehestä vaan siitä, että sitten joutuisin häpeämään omaa pituuttani ja kokoani.

Olen 55 kg ja minulle riittäisi saman painoinen nainen tai kevyempi.

Se, että en halua painavampaa naista ei johdu naisesta vaan siitä, että sitten joutuisin häpeämään omaa painoani ja kokoani.

Vierailija
106/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka törkeänä pidätte naisen teksitä deittiprofiilissa ''sun on oltava yli 180cm pitkä''? Pituuten ei voi vaikuttaa, painoon yleensä voi. 

Mutta se on silti yleisellä tasolla hyväksytympää. Nainen on Tinderissä paljon arvokkaampi (kuin 98,5 prosenttia mieskäyttäjistä) ja saa kyllä miehiä, vaikka hän listaisikin pituusvaatimuksen.

No pitäiskö miesten sitten alkaa laajamittaisesti boikotoida pituusvaatimuksia esittäviä naisia, jotka lakkaisivat sitten tekemästä näin päästäkseen deiteille?

En tiedä. Mutta ainakaan sillä, että minä heteronaisena pidän junttimaisena noita naisia, ei ole mitään vaikutusta siihen, kuinka paljon he saavat seuraa. Vain heteromiehet voivat siihen vaikuttaa. Minua ei myöskään henkikökohtaisesti haittaa, jos heteromiehet pommittavat treffipyynnöillä naisia, jotka töksäyttelevät pituusvaatimuksiaan profiileissaan tai viestittelyissään - en koe, että se on minulta pois, ja miehet itsehän sen valitsevat, millaisen naisen kanssa ovat halukkaita kanssakäymiseen.

Ei valitse. Mies valitsee joko nollan tai ei-ronkeliuden välillä. Jos Tinderissä alkaa valitsemaan naisia, niin ei tule deittejä, ei mätsejä, eikä mitään. Ihan sama, miten hyvätapainen tai mukava on. Toki, jos on malli ammatiltaan, niin tilanne on ihan toinen.

Vierailija
107/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai mies saa vaatia, että nainen painaa häntä vähemmän. Vaatiihan naisetkin että mies on pitkä ja paksu lompakko. Jos minä olisin mies, en haluaisi lih&avaa tyttöystävää. Lih&avat eivät sytytä minua eroottisessa mielessä. 

Terveisin hoikka nainen

mistäs sinä sen lompakon paksuuden päättelet?

Tunnen yhtä monta persaukista miestä, joilla näyttävä auto ja mielikuvituksettomat merkkivaatteet, kuin miestä, joka ajaa vaatimatonta autoa ja pukeutuu siihen mitä intersportista saa ostettua, mutta on hyvinkin varoissaan.

Yhtäkään kiinnostavaa keskustelijaa en ole Audi tai Bemari-miesten keskuudesta vielä löytänyt. Ralph Lauren, Polo Sport, Nautica, Fred Perry, (Gant) vaatebrändeinä antaa myös nopeesti mielikuvan, ettei meillä taitaisi olla yhteistä..

Kun kerran tunnet peräti monta persaukista miestä, jolla on näyttävä auto ja merkkivaatteet, niin millä ne on nämä hankkinut, jos ovat varattomia? 

Vai olisiko nyt niin, että sinulla on aika korkeat vaateet miehen tulotasolle ja keskituoloinen mies, jolla on kallis maku on sinun mittapuulla persaukinen?

Se persaukisuus tuleekin juuri siitä, että aina hankkii niin kallista kuin suinkin on varaa tai mihin myönnetään rahoitusta. Luotot aina tapissa ja tili tyhjä. Jos kysyt ohiajavasta ns premium autosta rekisteritiedot niin omistaja on rahoitusyhtiö kahdeksassa tapauksessa kymmenestä. Loput kaksi on jotain vanhempia herrasmiehiä. Nyt joku tietysti kertoo kuinka järkevä esim auton henkilöleasing jo on, mutta totean silti, että leasing-yhtiö huolehtii kyllä omasta tulologiikastaan, eikä tee businesta tappiolla.

Nämä ihmiset eivät tavallisen hyvistä tuloistaan huolimatta koskaan vaurastu, koska se kuluttamisen ja näyttämisen tarve on niin kertakaikkisen pakottava, että jokainen penni laitetaan heti (tai jo etukäteen osamaksuilla) haisemaan. 

Suomalaisten yksityishenkilöiden velkaantuminen on jo herättänyt Euroopan keskuspankin ja Suomen pankin huolen ja yli kolmanneksella suomalaisista on jo maksuhäiriömerkintä.

Mikä niissä hienoissa tavaroissa on niin vastustamatonta? Sekö, että saa haaviin juuri tuollaisen naisen, jonka vaatimustaso on se paksu lompakko?

Vierailija
108/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se paino pikemmin se, miltä se näyttää vai ihan fyysinen paino tyyliin ei jaksa nostaa tms? Koska miehethän arvioivat naisten painoja ihan miten sattuu, jos kiloista puhutaan. 

Omalla kohdalla on jopa lääkäri joskus todennut, että miten voit painaa noin paljon, kun ei sitä sinusta näe. No, painan ja that's it. Tietenkään tuo ei mene niin, että 90-kiloinen näyttää 60-kiloiselta, mutta 75-kiloista voi joku mies pitää 65-kiloisena ja joku toinen mies samaa naista 85-kiloisena niin siinä on jo 20 kilon haitari yhdessä ihmisessä. 

Vierailija
109/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehethän sen arvon itse päättävät ja määrittelevät. Koittakaa nyt uskoa, että ei ole mitään "yleistä hyväksymisasteikkoa", johon me kaikki olemme yhtä syyllisiä. Esim. minun mielipiteeni (olen heteronainen) ei paina ollenkaan siinä, kuinka kiinnostava joku heteronainen on. Miehet itse määrittävät sen. Ja jos miehet tulevat siihen tulokseen, että pituusvaatimuksia suoraan esittävä nainen on kiinnostava ja haluttava, ja että tuo käytös on ihan ok, niin sitten se teille miehille niin. Siinä ei yhtään ole merkitystä sillä, vaikka minä heteronaisena olisin sitä mieltä, että ko. nainen on vähän junttimainen - te miehethän sen päätätte, haluatteko siitä huolimatta tutustua häneen.

Vierailija
110/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko painanu sitä liikaa viimeaikoina? No vähennä hyvä mies. 😂

Vierailija
111/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä törkeää kuin se, kun suominaiset huutavat, että miehen tulee olla naista pitempi.

M25

Miksi deittailet tuollaisia urpoja? Ovat vähemmistö.

Ai niin, koska haluat fitnesskissan, mieluiten instasta suoraan kotiovelle.

Vierailija
112/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei valitse. Mies valitsee joko nollan tai ei-ronkeliuden välillä. Jos Tinderissä alkaa valitsemaan naisia, niin ei tule deittejä, ei mätsejä, eikä mitään. Ihan sama, miten hyvätapainen tai mukava on. Toki, jos on malli ammatiltaan, niin tilanne on ihan toinen.

Valinta se silti on. Ei tuohon kuitenkaan ketkään muut voi vaikuttaa paitsi heteromiehet itse. Vai mitä esimerkiksi minä (hetero)naisena voin tehdä sille, että jotkut heteronaiset saavat miehiltä tykkäyksiä ja kiinnostusta, vaikka töksäyttelevät jotain pituuteen liittyvää?

Vierailija
113/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Nuori mies puhuu vähän, mutta asiaa.

Olen 170 cm ja minulle riittäisi saman pituinen mies tai pidempi.

Se, että en halua lyhyempää miestä ei johdu miehestä vaan siitä, että sitten joutuisin häpeämään omaa pituuttani ja kokoani.

Olen 55 kg ja minulle riittäisi saman painoinen nainen tai kevyempi.

Se, että en halua painavampaa naista ei johdu naisesta vaan siitä, että sitten joutuisin häpeämään omaa painoani ja kokoani.

Tämä on täysin ymmärrettävää. Suosittelen tykkäämään sellaisista profiileista, joissa nainen näyttäisi yhtä pienikokoiselta (en kirjoittelemaan tökeröitä tekstejä, tyyliin että olethan alipainoinen).

Vierailija
114/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Jos olet katsonut Tinderissä naisten profiileja, niin eivät ole vähemmistö. Tuo pituusvaatimus on lähes kaikilla. Usein myös "en pidä kaljuista" on varsin tavallinen.

Vierailija
115/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä minkä painoisesta ukosta on kyse. Oikeastaan olennaisempaa on se ymmärtääkö mies yleensäkään naisten ja miesten elimistön toiminnan eroja ja millä tavalla hormonit vaikuttavat lihaksistoon.

Mieshän on helposti lihaksikas, vaikka vain lojuisi sohvalla suurimman osan ajasta, ja lihas polttaa kaloreita vaikka loikoillessa. Inhoan miehiä jotka ovat pitkiä, jänteviä ja sen takia luonnostaan laihoja, eivätkä ymmärrä mitä kaikkea sama painoindeksi vaatisi lyhyeltä naiselta.

Syömistä kulutuksen mukaan ja hieman liikuntaa? Aika rankkoja vaatimuksia kyllä.

Vierailija
116/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Jos olet katsonut Tinderissä naisten profiileja, niin eivät ole vähemmistö. Tuo pituusvaatimus on lähes kaikilla. Usein myös "en pidä kaljuista" on varsin tavallinen.

Olen jonkun verran nähnyt naistenkin profiileita, ja joitain pituustoiveita tuli vastaan, mutta silti enemmän sellaisia, joissa ei ollut mainintaa pituudesta, kaljusta eikä hiuksista. Joten olisko sitten mahdollista yrittää etsiä kumppania niistä naisista, joilla näitä vaatimuksia ei ole?

Vierailija
117/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Olen jonkun verran nähnyt naistenkin profiileita, ja joitain pituustoiveita tuli vastaan, mutta silti enemmän sellaisia, joissa ei ollut mainintaa pituudesta, kaljusta eikä hiuksista. Joten olisko sitten mahdollista yrittää etsiä kumppania niistä naisista, joilla näitä vaatimuksia ei ole?

Voi yrittää, mutta mätsien saaminen ei korreloi pituusvaatimusten tai ei-pituusvaatimusten kanssa. Ainoa, mikä on oleellista mätsien saamisen suhteen, on tykätä mahdollisimman vaatimattoman näköisistä naisista ja olla valmis treffeille sellaisten naisten kanssa, jotka eivät viehätä ollenkaan.

Vierailija
118/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehet osaa edes arvioida naisen painoa oikeein jos ei sitä tiedä.

Vierailija
119/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän miehet osaa edes arvioida naisen painoa oikeein jos ei sitä tiedä.

Ja viimeisimpänä se näkyy isojen naisten Tinder-profiileissa. On opittu peittelemään ja nykyään jopa muokataan se ylipaino pois filtterien avulla.

Vierailija
120/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin sillä pitäisi lukea myös oma paino profiilissa.

Niin pitäisi. Itse painan 58 kg, mutta on niitä minua kevyempiä miehiäkin. Joten vähän vaikea luvata painavansa vähemmän, jos mies ei ensin kerro omaa painoaan. Tosin en kyllä vastaisi töksäyttelijälle muutenkaan, mutta periaatteessa...

Aika harvassa on miehet, jotka painaa alle 58kg.

Oletko koskaan ollut Tinderissä?

En. Oon nelikymppinen, en tullut ajatelleeksi nuoria poikia. Voi varmasti löytyä alle 58-kiloinenkin mies sieltä, mutta aika harvinaista tuo lienee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi