Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka törkeänä pidät miehen tekstiä deitti-ilmoituksessa: "toivon että painat minua vähemmän"

Vierailija
10.03.2023 |

Onko kuinka törkeä vaatimus

Kommentit (249)

Vierailija
121/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo pelle.

Vierailija
122/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän miehet osaa edes arvioida naisen painoa oikeein jos ei sitä tiedä.

Ja viimeisimpänä se näkyy isojen naisten Tinder-profiileissa. On opittu peittelemään ja nykyään jopa muokataan se ylipaino pois filtterien avulla.

Tai nainen käyttää 5 vuotta vanhaa kuvaa, jossa nainen oli 18 kiloa kevyempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä törkeää kuin se, kun suominaiset huutavat, että miehen tulee olla naista pitempi.

M25

Miksi deittailet tuollaisia urpoja? Ovat vähemmistö.

Ai niin, koska haluat fitnesskissan, mieluiten instasta suoraan kotiovelle.

Jos olet katsonut Tinderissä naisten profiileja, niin eivät ole vähemmistö. Tuo pituusvaatimus on lähes kaikilla. Usein myös "en pidä kaljuista" on varsin tavallinen.

Olen jonkun verran nähnyt naistenkin profiileita, ja joitain pituustoiveita tuli vastaan, mutta silti enemmän sellaisia, joissa ei ollut mainintaa pituudesta, kaljusta eikä hiuksista. Joten olisko sitten mahdollista yrittää etsiä kumppania niistä naisista, joilla näitä vaatimuksia ei ole?

Voi yrittää, mutta mätsien saaminen ei korreloi pituusvaatimusten tai ei-pituusvaatimusten kanssa. Ainoa, mikä on oleellista mätsien saamisen suhteen, on tykätä mahdollisimman vaatimattoman näköisistä naisista ja olla valmis treffeille sellaisten naisten kanssa, jotka eivät viehätä ollenkaan.

Mistä sitten kaikki ei-pitkät miehet löytävät kumppaninsa? Nyt sanot tietysti, että he ovat tyytyneet epäviehättäviin - mistäs sitä tietää, mutta en usko, koska en ole itse huomannut lyhyiden miesten kumppaneiden olevan poikkeuksellisen epäviehättäviä. Ja olen biseksuaali, että ihan tälläkin lailla osaan arvioida naisten ulkonäköä.

Ja mikä pituus lasketaan pitkäksi? Mietin tässä, että ovatkohan omat kumppanini olleet asteikon mukaan pitkiä vai ei... 

Kaikki naiset eivät todellakaan toivo mahdollisimman pitkää miestä. Moni kokee tosi pitkillä mittasuhteet jopa epäviehättäviksi.

Vierailija
124/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja viimeisimpänä se näkyy isojen naisten Tinder-profiileissa. On opittu peittelemään ja nykyään jopa muokataan se ylipaino pois filtterien avulla.

Tai nainen käyttää 5 vuotta vanhaa kuvaa, jossa nainen oli 18 kiloa kevyempi.

Ja sitten uskotte kuitenkin, että rehellisen vastauksen saa kysymällä suoraan painosta? 

Vierailija
125/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin sillä pitäisi lukea myös oma paino profiilissa.

Niin pitäisi. Itse painan 58 kg, mutta on niitä minua kevyempiä miehiäkin. Joten vähän vaikea luvata painavansa vähemmän, jos mies ei ensin kerro omaa painoaan. Tosin en kyllä vastaisi töksäyttelijälle muutenkaan, mutta periaatteessa...

Aika harvassa on miehet, jotka painaa alle 58kg.

Niin varmaan, mutta jos toiveena on itseä kevyempi nainen, kannattaa silti laittaa se oma paino ilmoitukseen. Eihän kukaan voi muuten tietää, painaako mies itse 57kg, 75kg, 90 kg vai 160kg. 

Ja tää on totta. Tosin kummallakaan toimintatavalla ei saisi mua vastaamaan. Oon aina ollut siro ja hoikka, mutta mua ei kiinnosta paino pakkomielteisesti enkä kestäisi sellaista mieheltäkään. Joten en vastaisi.

Vierailija
126/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin sillä pitäisi lukea myös oma paino profiilissa.

Kyllä mitat tulisi olla näkyvillä Tinderissä ehdottomasti!!

Eihän autoakaan osteta ilman teknisiä tietoja?

Vierailija
127/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ehkä vähän pinnallisen kuvan ja myös sellaisen, ettei miehellä ole hirveästi vientiä jos itseään painavampia naisia lähinnä, että tuota pitää erikseen toivoa. Ja sillälailla pinnallisen kuvan, että tuoko on miehen huumoria, aika kuivaa ja kylmäksi jättää? Naiset nyt lähes aina on tapailemaan miehiä lyhyempiä ja 10-20 kilpa kevyempiä ja jos ei ole lyhyempiä niin vähintään vähän kevyempiä. Ei missään juuri naiset lähesty itseään pienempiä miehiä...

Vierailija
128/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tinderiin vois tulla lisäinfo mihin pitää laittaa paino ja pituus jos haluaa käyttää. Tokihan niihin voi valehdella mutta valehtelija huijaa vain itseään.

Vierailija
129/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä minkä painoisesta ukosta on kyse. Oikeastaan olennaisempaa on se ymmärtääkö mies yleensäkään naisten ja miesten elimistön toiminnan eroja ja millä tavalla hormonit vaikuttavat lihaksistoon.

Mieshän on helposti lihaksikas, vaikka vain lojuisi sohvalla suurimman osan ajasta, ja lihas polttaa kaloreita vaikka loikoillessa. Inhoan miehiä jotka ovat pitkiä, jänteviä ja sen takia luonnostaan laihoja, eivätkä ymmärrä mitä kaikkea sama painoindeksi vaatisi lyhyeltä naiselta.

Minä ajattelen olevani lyhyt (162) eikä painoindeksi 20 tai alle ole vaatinut minulta nelikymppiseksi asti yhtään mitään. Nyt on paino pullahtanut bmi 21, täytyy ilmeisesti alkaa huolehtia hiljalleen.

Olisko kuitenkin geeneistä kiinni?

Vierailija
130/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä törkeää kuin se, kun suominaiset huutavat, että miehen tulee olla naista pitempi.

M25

Jos olet katsonut Tinderissä naisten profiileja, niin eivät ole vähemmistö. Tuo pituusvaatimus on lähes kaikilla. Usein myös "en pidä kaljuista" on varsin tavallinen.

Olen jonkun verran nähnyt naistenkin profiileita, ja joitain pituustoiveita tuli vastaan, mutta silti enemmän sellaisia, joissa ei ollut mainintaa pituudesta, kaljusta eikä hiuksista. Joten olisko sitten mahdollista yrittää etsiä kumppania niistä naisista, joilla näitä vaatimuksia ei ole?

Voi yrittää, mutta mätsien saaminen ei korreloi pituusvaatimusten tai ei-pituusvaatimusten kanssa. Ainoa, mikä on oleellista mätsien saamisen suhteen, on tykätä mahdollisimman vaatimattoman näköisistä naisista ja olla valmis treffeille sellaisten naisten kanssa, jotka eivät viehätä ollenkaan.

Mistä sitten kaikki ei-pitkät miehet löytävät kumppaninsa? Nyt sanot tietysti, että he ovat tyytyneet epäviehättäviin - mistäs sitä tietää, mutta en usko, koska en ole itse huomannut lyhyiden miesten kumppaneiden olevan poikkeuksellisen epäviehättäviä. Ja olen biseksuaali, että ihan tälläkin lailla osaan arvioida naisten ulkonäköä.

Ja mikä pituus lasketaan pitkäksi? Mietin tässä, että ovatkohan omat kumppanini olleet asteikon mukaan pitkiä vai ei... 

Kaikki naiset eivät todellakaan toivo mahdollisimman pitkää miestä. Moni kokee tosi pitkillä mittasuhteet jopa epäviehättäviksi.

Totta, olen itse 173cm ja voisin olla itseni pitusen tai vähän lyhyemmänkin kanssa mutta luultavasti he etsivät pienempiä naisia

Vierailija
131/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä minkä painoisesta ukosta on kyse. Oikeastaan olennaisempaa on se ymmärtääkö mies yleensäkään naisten ja miesten elimistön toiminnan eroja ja millä tavalla hormonit vaikuttavat lihaksistoon.

Mieshän on helposti lihaksikas, vaikka vain lojuisi sohvalla suurimman osan ajasta, ja lihas polttaa kaloreita vaikka loikoillessa. Inhoan miehiä jotka ovat pitkiä, jänteviä ja sen takia luonnostaan laihoja, eivätkä ymmärrä mitä kaikkea sama painoindeksi vaatisi lyhyeltä naiselta.

Minä ajattelen olevani lyhyt (162) eikä painoindeksi 20 tai alle ole vaatinut minulta nelikymppiseksi asti yhtään mitään. Nyt on paino pullahtanut bmi 21, täytyy ilmeisesti alkaa huolehtia hiljalleen.

Olisko kuitenkin geeneistä kiinni?

Kyllä niille pitkille miehillekin iän myötä vaan tahtoo tulla vatsalle löysää ja rintoihin vääränlaista pehmeyttä.. Ainakin omalleni :) Kova se on kuntoilemaan, mutta nuorena tottui siihen, että voi syödä mitä vaan ja nyt keski-ikäisenä ei sellainen peli enää vetelekään. Mutta mitä sitten? Hän ei ole näykkinyt minun läskejäni, enkä minä hänen. Yhdessä urheillaan ja yhdessä sitten myös herkutellaan :)

Vierailija
132/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätti ja nöyrä toivomushan se on. Kaverihan voi olla 150 cm pitkä ja painaa 45 kg. Onhan siinä jo vammautumisriski, jos deitti on lähemmäs 2 m ja painaa 150 kg.

Vierailija
133/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoopahan ainakin suoraan mikä on oleellista tulevassa kumppanissa.

Vierailija
134/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Yleensä esimerkiksi 165 cm mies on 155-160cm naisen kanssa kimpassa. He ovat saattaneet löytää toisensa esimerkiksi opiskelujen ja bileiden yhteydessä vuosia tai jopa vuosikymmeniä sitten. Tinderistä tuskin lyhyt mies saa itseään pidempää naista ja kuka toisaalta haluaisikaan. En ikinä olisi itseäni pidemmän naisen kanssa, tuntuisi aika oudolta. Olenhan toki 182 cm.

Vierailija
135/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nätti ja nöyrä toivomushan se on. Kaverihan voi olla 150 cm pitkä ja painaa 45 kg. Onhan siinä jo vammautumisriski, jos deitti on lähemmäs 2 m ja painaa 150 kg.

Mikä ihmeen vammautumisriski? Mun mies painaa kaksi kertaa sen, mitä minä, ei ole ongelma

Vierailija
136/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi sen pitäisi minua haitata, että jollain on tuollainen teksti?

Itse hyppään niiden ohi. Mielestäni on vain hyvä, että kertovat rohkeasti profiilissaan olevansa hyvin ulkonäkökeskeisiä. 

Vierailija
137/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sen voi muokata pois filtterien avulla?

Vierailija
138/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Vähemmistö naisissa, ei välttämättä Tinder-naisissa.

Etsin itse naista Tinderistä ja löysinkin.

Pituusvaatimuksia esittävät naiset olivat vähemmistössä niissä profiileissa, joita minulle näytettiin.

N45

Vierailija
139/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen vammautumisriski? Mun mies painaa kaksi kertaa sen, mitä minä, ei ole ongelma

Hauras maskuliinisuus, katsohan :)

50-kiloinen nainen voi hyvin olla satakiloisen miehen alla. Mutta 70-kiloinen mies ja 75-kiloinen nainen? Juu ei, riski riski.

Vierailija
140/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi melko kauheaa, jos naiseni painaisi vielä minuakin enemmän. Olen vajaa 2 metrinen ja 110 kiloinen miehenroikale. Vielä painavammasta voisin jo sanoa, että päälle en pääse, takaa en yletä ja alle en uskalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän