Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka törkeänä pidät miehen tekstiä deitti-ilmoituksessa: "toivon että painat minua vähemmän"

Vierailija
10.03.2023 |

Onko kuinka törkeä vaatimus

Kommentit (249)

Vierailija
241/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi kriteeri ei yhtään törkeä. Naiset vaatii että miehen oltava 20 cm pidempi

Vierailija
242/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En niinkään törkeänä, mutta tuollaista miestä pitäisin kyllä todella törppönä. Ei taida olla penaalin terävin kynä. 

Kerro ihmeessä, että miten tuo korreloi älykkyyden kanssa🙄

Niin, älykkäätkin ihmiset saattavat olla sosiaalisesti aivan käsiä. Tunneälykkyys ei katso äo:ta, ja siihen tämä kirjoittaja varmasti viittasi. Sano tökeröjä juttuja = hyvin todennäköisesti olet tökerö ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä aina vaatia ja naiset sitten jakaa piparia niille top 10 miehille jotka jättää heti.

Vierailija
244/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt pitäisi kovin törkeänä, mutta ei mua kiinnostaisi tollanen mies. Vaikka en ylipainoinen olekaan niin haluaisin että mies kiinnostuisi minussa muusta kuin painostani.

Vierailija
245/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaikutelma, että mies on sosiaalisesti vähän kömpelö töksäyttelijä. Itse kriteeri on toki ihan ok, mutta itse en kyllä mitään töksäyttelijää jaksaisi, vaikka hoikka olenkin. Tykkään siitä, että mies hallitsee sosiaaliset taidot.

Vierailija
246/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää toivoisin, että mua painettais joka päivä! Parhaina aamuin illoin.

Vierailija
247/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varsinaisesti törkeää mutta ei ole fiksua. Toisaalta moni nainen varmaan tarkemmin ajatellen oikeasti arvostaa, että voi ohittaa painonkyttääjähenkiset ja painoa kumppaninvalinnan ykkösasiana pitävät puolisoehdokkaat. Sikäli siis voi pitää jopa huomaavaisena tällaisen vaatimuksen laittamista profiiliin.

Vierailija
248/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varsinaisesti törkeää mutta ei ole fiksua. Toisaalta moni nainen varmaan tarkemmin ajatellen oikeasti arvostaa, että voi ohittaa painonkyttääjähenkiset ja painoa kumppaninvalinnan ykkösasiana pitävät puolisoehdokkaat. Sikäli siis voi pitää jopa huomaavaisena tällaisen vaatimuksen laittamista profiiliin.

Jep, painonkyttääjämiehiltä ihan ystävällistä, että kertovat heti olevansa sellaisia. Yksikin ystäväni oli exänsä kanssa seurustellessaan ihan anorektinen, todella epävarma ulkonäöstään (vaikka oli ihan mallin mitoissa), ja se ex-mies heti kommentoi, jos kaveriani vähänkin turvotti tms. Ihan karmeaa. Onneksi kaverini ymmärsi erota tuosta miehestä (joka itse oli ihan kukkakeppi) ja meni myöhemmin naimisiin normaalin miehen kanssa, jonka myötä kaverini itsetunto parani huomattavasti. Että joo, hyvä juttu, että toisten painon kyttäämistaipumus käy jo profiilista ilmi.

Vierailija
249/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin sillä pitäisi lukea myös oma paino profiilissa.

Niin pitäisi. Itse painan 58 kg, mutta on niitä minua kevyempiä miehiäkin. Joten vähän vaikea luvata painavansa vähemmän, jos mies ei ensin kerro omaa painoaan. Tosin en kyllä vastaisi töksäyttelijälle muutenkaan, mutta periaatteessa...

Aika harvassa on miehet, jotka painaa alle 58kg.

Ovatko? Täälläkin yksi joka tuskin montaa kiloa tuota enempää painaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme