Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka törkeänä pidät miehen tekstiä deitti-ilmoituksessa: "toivon että painat minua vähemmän"

Vierailija
10.03.2023 |

Onko kuinka törkeä vaatimus

Kommentit (249)

Vierailija
61/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä minkä painoisesta ukosta on kyse. Oikeastaan olennaisempaa on se ymmärtääkö mies yleensäkään naisten ja miesten elimistön toiminnan eroja ja millä tavalla hormonit vaikuttavat lihaksistoon.

Mieshän on helposti lihaksikas, vaikka vain lojuisi sohvalla suurimman osan ajasta, ja lihas polttaa kaloreita vaikka loikoillessa. Inhoan miehiä jotka ovat pitkiä, jänteviä ja sen takia luonnostaan laihoja, eivätkä ymmärrä mitä kaikkea sama painoindeksi vaatisi lyhyeltä naiselta.

Vierailija
62/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai mies saa vaatia, että nainen painaa häntä vähemmän. Vaatiihan naisetkin että mies on pitkä ja paksu lompakko. Jos minä olisin mies, en haluaisi lih&avaa tyttöystävää. Lih&avat eivät sytytä minua eroottisessa mielessä. 

Terveisin hoikka nainen

mistäs sinä sen lompakon paksuuden päättelet?

Tunnen yhtä monta persaukista miestä, joilla näyttävä auto ja mielikuvituksettomat merkkivaatteet, kuin miestä, joka ajaa vaatimatonta autoa ja pukeutuu siihen mitä intersportista saa ostettua, mutta on hyvinkin varoissaan.

Yhtäkään kiinnostavaa keskustelijaa en ole Audi tai Bemari-miesten keskuudesta vielä löytänyt. Ralph Lauren, Polo Sport, Nautica, Fred Perry, (Gant) vaatebrändeinä antaa myös nopeesti mielikuvan, ettei meillä taitaisi olla yhteistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset usein painaa livenä aika paljon enemmän kun verkossa. Se nyt vaan on niin. Ei kaikki, mutta varmaan ne jotka sitä tekee, niin saa sitten rampata useammin treffeillä.

Niin. Miehillä on ihan yleisesti sitä ongelmaa, että tarjontaa on liikaa ja painevempia naisia joutuu jo häätämään kepillä

Vierailija
64/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin toivon miehenä että nainen painaa minua vähemmän. Olen itse pitkä ja vaikka olenkin normaalipainoinen, niin nainen joka olisi minua painavampi olisi joko todella ylipainoinen, tai valtavan pitkä ja lihaksikas. Tiedän yleisestä elämänkokemuksesta, että en sellaisille syty.

Jos itse painan 94kg niin aika harva nainen painaa enempää, enkä usko että viehättyisin yhdestäkään.

Mutta pitäisikö sinun todella kirjoittaa se profiiliisi, eikö riitä että katsot naisen kuvat ja päätät niiden perusteella kelpaako vai ei? Vai olisiko sulle siis oikeasti ok että nainen on 150cm 93kg sohvaperuna, kun taas 180cm 95kg aktiiviurheilija ei sopisi? En ymmärrä.

Vierailija
65/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimuksena ei ole törkeä, mutta mautonta on lausua painovaatimuksia ääneen. Ajattelisin että mieheltä puuttuu sosiaalinen äly ja jättäisin välistä.

Vierailija
66/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla suoraan rehellinen kuin ottaa joku nainen pantavaksi silmät kiinni ja haaveilla löytävänsä pian jonkun paremman. 

Vierailija
67/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä painoin miestäni enemmän kun mentiin yhteen. Hän oli 191 cm ja 78 kg. Harrasti triathlonia, löyty sikspäkit ja kaikki. Mä olin 170 cm ja 80 kg kevyemmin liikuntaa (hölkkä, sali, kamppailulajit) harrastava peruspullero. En muista että siitä olisi ollut edes mitään juttua koskaan. Tunnettiin kaveripiiristä ja hengailtiin yhdessä ennen kuin mentiin yhteen.

Nykyään hän on lopettanut aktiivisen treenaamiseen (onneksi, ei oo sekuntiakaan sitä triathlonelämää ikävä!) ja pullahtanut 88 kiloon, mä olen panostanut ruokavaliojuttuihin ja paino on hilautunut 68 kiloon.

Salliiko nää naisen alempaa painoa vaativat tyypit itselleen kuitekin suhteessa lihomisen ja vain naisen painon nousu on ikuisesti kielletty? Siltä pohjalta en olis kiinnostunut tapaamaan.

Vierailija
68/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no. Olen itse joutunut aina hyväksymään sen, että miehellä on itseäni alempi äo. Sentään tajuaisin olla kirjoittamatta tuon esille mihinkään ilmoitukseeni. 

Vierailija
69/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen mutta en minäkään syty ylipainoisista miehistä. En myöskään Alkoa käyttävistä, tai tupakoivista. Minuun vetoaa liikunnalliset miehet joille on terveys tärkeää.

En kylläkään deitti-ilmoon ehkä laittaisi niinkään negan kautta asiaa vaan enemmin niin että etsin liikunnallista, terveelliset elämäntavat omaava miestä tms ja toivon että ne roskaruoalla elävät tupakoijat osaa jättäytyä jo sillä pois pelistä.

Toki, joillain itseään täynnä olevilla miehillä on aika suuret luulet siitä omasta terveellisyydestä ja liikunnan tasosta. Liikunnaksi riittää kun kävelee parkkipaikalta kauppaan ja nesteytys on jokapäiväinen olut ja ruokana grilliruoka, on sekin terveellistä kun siinä on salaattia välissä mutta onneksi jo aika äkkiä ulkomuodosta selviää tämä liikunnan ja terveyden taso.

Vierailija
70/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä painoin miestäni enemmän kun mentiin yhteen. Hän oli 191 cm ja 78 kg. Harrasti triathlonia, löyty sikspäkit ja kaikki. Mä olin 170 cm ja 80 kg kevyemmin liikuntaa (hölkkä, sali, kamppailulajit) harrastava peruspullero. En muista että siitä olisi ollut edes mitään juttua koskaan. Tunnettiin kaveripiiristä ja hengailtiin yhdessä ennen kuin mentiin yhteen.

Nykyään hän on lopettanut aktiivisen treenaamiseen (onneksi, ei oo sekuntiakaan sitä triathlonelämää ikävä!) ja pullahtanut 88 kiloon, mä olen panostanut ruokavaliojuttuihin ja paino on hilautunut 68 kiloon.

Salliiko nää naisen alempaa painoa vaativat tyypit itselleen kuitekin suhteessa lihomisen ja vain naisen painon nousu on ikuisesti kielletty? Siltä pohjalta en olis kiinnostunut tapaamaan.

Totta kai painonnousu on kielletty. Yleensä vahtaavat omaakin painoaan jollain täysin epäterveillä tavoilla ja siksi kokevat oikeutuksensa laittaa samanlaiset elämänhallinta/kurivaatimukset naisellekin. 

Vierailija
71/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten monet, skippaan kaikki joilla on tällaisia typeriä tarkkoja rajoja ilmoitettuna kumppanille. Olkoot mitä tahansa kriteereitä, mutta ei niitä hyväkäytöksinen ihminen ääneen huutele. Sitäpaitsi joku joka painaa kilon vähemmän kuin ko mies voi olla paljon pulskempi kuin joku, joka painaa 10kg enemmän. (Jos ensin mainittu ei harrasta liikuntaa ja on omena, ja jälkimmäinen liikunnallinen tiimalasi). Eli ei tällä säännöllä edes saavuta niitä tuloksia mitä oletan ko tyypin hakevan. On siis sekä tietämätön hyvästä käytöksestä että typerä.

Ja kyllä, sama pätee myös joidenkin naisten esittämiin pituusvaatimuksiin, tottakai. Ja miesten, minulta kysytään myös miesten toimesta erittäin usein pituutta. Ei tämäkään ole sukupuolesta kiinni.

Tuo on totta. Itse olen normaalipainon alarajoilla, mutta silti keskivartalolihava. Ei sitä tosin vaatteet päällä huomaa, mutta kuitenkin moni minua painavampi voi olla huomattavasti parempikroppainen.

No niinpä, oma bmi on 27 ja olen urheilullinen tiimalasi jolla vatsa pullottaa vain ison aterian jälkeen mutta muuten olen hyvin kurvikas ja vatsa on esim aamuisin sivusta katsottuna litteä. Paino on tasaisesti muualla. Mulla on samanpituinen tuttava joka painaa yli 10kg vähemmän, mutta vyötärön ympärys on 20cm enemmän. Jos joku hyvää kroppaa etsii pelkän painon perusteella niin pieleen menee.

Ei miehet oikeasti ymmärrä naisten painoista ja kehonkoostumuksista mitään.

Vierailija
72/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai mies saa vaatia, että nainen painaa häntä vähemmän. Vaatiihan naisetkin että mies on pitkä ja paksu lompakko. Jos minä olisin mies, en haluaisi lih&avaa tyttöystävää. Lih&avat eivät sytytä minua eroottisessa mielessä. 

Terveisin hoikka nainen

mistäs sinä sen lompakon paksuuden päättelet?

Tunnen yhtä monta persaukista miestä, joilla näyttävä auto ja mielikuvituksettomat merkkivaatteet, kuin miestä, joka ajaa vaatimatonta autoa ja pukeutuu siihen mitä intersportista saa ostettua, mutta on hyvinkin varoissaan.

Yhtäkään kiinnostavaa keskustelijaa en ole Audi tai Bemari-miesten keskuudesta vielä löytänyt. Ralph Lauren, Polo Sport, Nautica, Fred Perry, (Gant) vaatebrändeinä antaa myös nopeesti mielikuvan, ettei meillä taitaisi olla yhteistä..

Kun kerran tunnet peräti monta persaukista miestä, jolla on näyttävä auto ja merkkivaatteet, niin millä ne on nämä hankkinut, jos ovat varattomia? 

Vai olisiko nyt niin, että sinulla on aika korkeat vaateet miehen tulotasolle ja keskituoloinen mies, jolla on kallis maku on sinun mittapuulla persaukinen?

Vierailija
73/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ketju osoittaa, ei miehen hirväesti kannata laittaa vaateita/ omia toivomuksia treffi-ilmoituksiin. Ne alkaa harmittaa naista, eikä treffeille ylipäätään pääse. 

Jos nainen ei sitten vastaa niitä kriteerejä, joita ääneen ei saanut sanoa, niin treffien jälkeen ne voi vain näppärästi ghostata tai selittää jotain jostain kemiasta. 

Toki ongelma tässä on se, että kaikilta menee aikaa hukkaan, mutta ei tässä pelissä ole täydellstä strategiaa. 

Vierailija
74/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko kuinka törkeä vaatimus"

Ei ole, vaan hyvää huumoria:)  Karsii tällä älyllisesti rajoitetuimmat pois heti alkuun.

Vierailija
75/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän näkee jonkin verran "olet minua pidempi, kevyempi jne." Edelleen jokainen asettakoot kumppaniehdokkaalleen kriteerit vapaasti ja fiksu ihminen deitti-ilmoituksessa kuvailee enemmän itseään kuin listaa kriteereitään kumppaniehdokkaalle. Tiedän kyllä mitä minä olen, joten minua kiinnostaa se toinen osapuoli.

Vierailija
76/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten ketju osoittaa, ei miehen hirväesti kannata laittaa vaateita/ omia toivomuksia treffi-ilmoituksiin. Ne alkaa harmittaa naista, eikä treffeille ylipäätään pääse. 

Jos nainen ei sitten vastaa niitä kriteerejä, joita ääneen ei saanut sanoa, niin treffien jälkeen ne voi vain näppärästi ghostata tai selittää jotain jostain kemiasta. 

Toki ongelma tässä on se, että kaikilta menee aikaa hukkaan, mutta ei tässä pelissä ole täydellstä strategiaa. 

Eihän miehistäkään pelkkien kuvien perusteella tiedä, onko se yhtään omaa tyyppiä sitten tosielämässä tai miellyttääkö pärstä edes yhtään. Kuvat valehtelee aina jonkin verran. Käytännössä aina kun menee treffeille ihmisen kanssa jota ei ole livenä nähnyt, on olemassa suuri riski, että molemmilta menee aikaa hukkaan.

Kannattaa etsiä treffiseuraa muualta kuin deittisovelluksista, jos haluaa olla varma, että treffikumppani miellyttää.

Vierailija
77/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikki vaatimukset herättää ihmisissä tunteen "sinä et ole tarpeeksi hyvä" ja ne menee sen takia tunteisiin koski ne mitä tahansa. Eipä sitä oikein mitenkään varmaan välttääkään voi.

Vierailija
78/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka törkeänä pidätte naisen teksitä deittiprofiilissa ''sun on oltava yli 180cm pitkä''? Pituuten ei voi vaikuttaa, painoon yleensä voi. 

Vierailija
79/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin laittaa, että toivon miehen painavan enemmän kuin minä. Olen 90-kiloinen enkä halua mitään kuivan kesän oravaa rinnalleni. Oikein Justiina ja Pekka...

Vierailija
80/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on se ostajan ja myyjän ero. Myyjä ei voi esittää vaatimuksia ostajalle, että sinun täytyy olla jotain, että minä voin myydä tämän tuotteen sinulle. Nainen voi siis vaatia mieheltä pituutta, mutta mies ei voi vaatia naiselta yhtään mitään. Tai voi, mutta ei saa tuoda sitä esille ääneen. Varsinkin, jos nainen on ulkonäöltä selvästi kilpailtu. Nainen vaihtaa tuolloin kauppaa ja ostaa tuotteensa muualta. Myyjiä kyllä riittää ja muut myyjät osaavat olla avautumatta tuotteen ollessa vielä kaupan hyllyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi