Kuinka törkeänä pidät miehen tekstiä deitti-ilmoituksessa: "toivon että painat minua vähemmän"
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi melko kauheaa, jos naiseni painaisi vielä minuakin enemmän. Olen vajaa 2 metrinen ja 110 kiloinen miehenroikale. Vielä painavammasta voisin jo sanoa, että päälle en pääse, takaa en yletä ja alle en uskalla!
Miksi sitten sinun allesi pitäisi kenenkään uskaltaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka törkeänä pidätte naisen teksitä deittiprofiilissa ''sun on oltava yli 180cm pitkä''? Pituuten ei voi vaikuttaa, painoon yleensä voi.
Ihan yhtä tökerö ja juntti on se nainen.
Mutta se on silti yleisellä tasolla hyväksytympää. Nainen on Tinderissä paljon arvokkaampi (kuin 98,5 prosenttia mieskäyttäjistä) ja saa kyllä miehiä, vaikka hän listaisikin pituusvaatimuksen.
No pitäiskö miesten sitten alkaa laajamittaisesti boikotoida pituusvaatimuksia esittäviä naisia, jotka lakkaisivat sitten tekemästä näin päästäkseen deiteille?
Niin... jokainen tietää miksi miehet eivät ikinä tekisi näin.
En tiedä. Mutta ainakaan sillä, että minä heteronaisena pidän junttimaisena noita naisia, ei ole mitään vaikutusta siihen, kuinka paljon he saavat seuraa. Vain heteromiehet voivat siihen vaikuttaa. Minua ei myöskään henkikökohtaisesti haittaa, jos heteromiehet pommittavat treffipyynnöillä naisia, jotka töksäyttelevät pituusvaatimuksiaan profiileissaan tai viestittelyissään - en koe, että se on minulta pois, ja miehet itsehän sen valitsevat, millaisen naisen kanssa ovat halukkaita kanssakäymiseen.
Ei valitse. Mies valitsee joko nollan tai ei-ronkeliuden välillä. Jos Tinderissä alkaa valitsemaan naisia, niin ei tule deittejä, ei mätsejä, eikä mitään. Ihan sama, miten hyvätapainen tai mukava on. Toki, jos on malli ammatiltaan, niin tilanne on ihan toinen.
Jos mätchit ja deitit on se tarkotus niin eihän sillä sitten ole edes mitään väliä millainen se vastapuoli on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan nätti ja nöyrä toivomushan se on. Kaverihan voi olla 150 cm pitkä ja painaa 45 kg. Onhan siinä jo vammautumisriski, jos deitti on lähemmäs 2 m ja painaa 150 kg.
Mikä ihmeen vammautumisriski? Mun mies painaa kaksi kertaa sen, mitä minä, ei ole ongelma
Hauras maskuliinisuus, katsohan :)
50-kiloinen nainen voi hyvin olla satakiloisen miehen alla. Mutta 70-kiloinen mies ja 75-kiloinen nainen? Juu ei, riski riski.
Aivan! Nyt selvisi! 50-kiloisena naisena en ole tähän koskaan reaalielämässä törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä minkä painoisesta ukosta on kyse. Oikeastaan olennaisempaa on se ymmärtääkö mies yleensäkään naisten ja miesten elimistön toiminnan eroja ja millä tavalla hormonit vaikuttavat lihaksistoon.
Mieshän on helposti lihaksikas, vaikka vain lojuisi sohvalla suurimman osan ajasta, ja lihas polttaa kaloreita vaikka loikoillessa. Inhoan miehiä jotka ovat pitkiä, jänteviä ja sen takia luonnostaan laihoja, eivätkä ymmärrä mitä kaikkea sama painoindeksi vaatisi lyhyeltä naiselta.
Syömistä kulutuksen mukaan ja hieman liikuntaa? Aika rankkoja vaatimuksia kyllä.
Mutta eihän kotiruoka lihota, vai miten se meni?
Tein kerran feikkiprofiilin tinderiin, koska halusin nähdä millaisia naisia siellä on ja millaisia profiileja heillä on.
Ei siellä kyllä oikeasti kenelläkään ollut mitään pituusvaatimuksia? Taisi muutamalla olla, mutta niissä mainittiin, että haluavat pitkän miehen, kun ovat itsekkin pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin sillä pitäisi lukea myös oma paino profiilissa.
Kyllä mitat tulisi olla näkyvillä Tinderissä ehdottomasti!!
Eihän autoakaan osteta ilman teknisiä tietoja?
Niin hullulta kuin kuulostaakin niin ei se nyt niin huono idea olisi, tosin ehkä tuore kokovartalokuva varmaan toimisi paremmin. Henkilökohtaisiin tietoihin vetoaminen ei toimi, ihmisten koot ovat siinä kohtaa julkista tietoa kaikille jotka näkevät toisensa livenä, mikä hyöty siitä on tehdä salaisuus jossain deittipalvelussa? Et halua jakaa sitä tietoa sellaisille joista et ole kiinnostunut? Mitä väliä sillä on? Vai haluatko pimittää sen tiedon niiltä keistä olet kiinnostunut? No tuossa varsinkaan ei oikein ole järkeä, se totuus tulee ilmi kuitenkin jos pääsee tapaamaan.
Ne joille noilla jutuilla on merkitystä saa sitten valkata noilla perusteilla, muut voi keskittyä kenties olennaisempiin asioihin, mutta ennenkaikkea kaikki säästyisivät turhalta vaivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin hullulta kuin kuulostaakin niin ei se nyt niin huono idea olisi, tosin ehkä tuore kokovartalokuva varmaan toimisi paremmin. Henkilökohtaisiin tietoihin vetoaminen ei toimi, ihmisten koot ovat siinä kohtaa julkista tietoa kaikille jotka näkevät toisensa livenä, mikä hyöty siitä on tehdä salaisuus jossain deittipalvelussa? Et halua jakaa sitä tietoa sellaisille joista et ole kiinnostunut? Mitä väliä sillä on? Vai haluatko pimittää sen tiedon niiltä keistä olet kiinnostunut? No tuossa varsinkaan ei oikein ole järkeä, se totuus tulee ilmi kuitenkin jos pääsee tapaamaan.
Ne joille noilla jutuilla on merkitystä saa sitten valkata noilla perusteilla, muut voi keskittyä kenties olennaisempiin asioihin, mutta ennenkaikkea kaikki säästyisivät turhalta vaivalta.
Niin, tai sitten ne, joita pituus ja paino kiinnostaa, ilmoittavat sen pituuden ja painon, ja mätsäävät niitä, jotka tekevät samoin?
Ja sama ilmoittamattomuuden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
En ollenkaan törkeänä. Saahan ihmisellä toiveita olla. Mielestäni ei vaikuta kovin fiksulta tyypiltä, jos tuollaisia kirjoittelee, mutta ei siinä mitään törkeää ole.
Näin. Minä haluan älykkään miehen, en tyhmää, joten siinä mielessä olisin tyytyväinen, etten painoista riippumatta hukkaa aikaani tuollaiseen.
Ja joo, jokaisella on oikeus ulkoisiin preferensseihin. Kumppanilta saa toivoa ihan mitä ikinä haluaa. Mutta vain tyhmä töksäyttelee noin.
huomattavasti vähemmän törkeä kuin naisella vaatimus että miehen pitäisi olla häntä pidempi.
Kaikkea ei kannata esiin tuoda vaikka olisikin joku mielipide. Itse painan 75kg enkä voisi itseäni painavamman naisen kanssa aloittaa seurustelua mutta en kirjoita sitä deittiprofiiliin.
M36 183cm/75kg
Hyttyssarjalaisten nainen on anorektikko. Sairas vaatimus.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi melko kauheaa, jos naiseni painaisi vielä minuakin enemmän. Olen vajaa 2 metrinen ja 110 kiloinen miehenroikale. Vielä painavammasta voisin jo sanoa, että päälle en pääse, takaa en yletä ja alle en uskalla!
Eli nyt on siis todistettu, että miehet ovat se heikompi sukupuoli. Naisista varmaan lähes 100 % on uskaltautunut sen painavamman alle. Minäkin.
Vierailija kirjoitti:
huomattavasti vähemmän törkeä kuin naisella vaatimus että miehen pitäisi olla häntä pidempi.
Kumpikin vaatimus on ihan ok, kumpaakaan ei kannata sanoa ääneen, kyllä ne asiat selviävät muutenkin. Ja sitten voi sanoa, että ei nyt vaan ollut tunteita.
Jännä mikä haloo syntyy aina, kun mies asettaa ulkonäöllisen kriteerin. Olen ylipainoinen, enkä todellakaan oleta että kaikkien miesten pitäisi pitää minua viehättävänä. Se yksi riittää, joka minulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne joille noilla jutuilla on merkitystä saa sitten valkata noilla perusteilla, muut voi keskittyä kenties olennaisempiin asioihin, mutta ennenkaikkea kaikki säästyisivät turhalta vaivalta.Niin, tai sitten ne, joita pituus ja paino kiinnostaa, ilmoittavat sen pituuden ja painon, ja mätsäävät niitä, jotka tekevät samoin?
Minäkään en antanut sydäntä niille miehille joilla oli pituus mainittuna, sen kun yleensä vielä kuului niihin max kolmeen asiaan jotka kokivat tatpeelliseksi itsestään kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin vaatimus on ihan ok, kumpaakaan ei kannata sanoa ääneen, kyllä ne asiat selviävät muutenkin. Ja sitten voi sanoa, että ei nyt vaan ollut tunteita.
Ainoa vaan että pituus on asia kuten ihonvärikin, mihin ei ole pystynyt itse vaikuttamaan. Painon osalta näin harvemmin. Onko muuten ok laittaa ilmoitukseen toivetta ihonväristä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne joille noilla jutuilla on merkitystä saa sitten valkata noilla perusteilla, muut voi keskittyä kenties olennaisempiin asioihin, mutta ennenkaikkea kaikki säästyisivät turhalta vaivalta.Niin, tai sitten ne, joita pituus ja paino kiinnostaa, ilmoittavat sen pituuden ja painon, ja mätsäävät niitä, jotka tekevät samoin?
Kai se on sitten niin, itse en ole tinderissä tai tiedä millaisia naisten profiilit niissä ovat, mutta sen verran sivukorvalla ei voi olla kuulematta että tässä on joku jonkin sortin ilmiö, siis että koitetaan pimittää todellista ulkomuotoa. Itse en mitenkäänpäin ymmärrä miten tuosta voi olla mitään hyötyä kun käsittääkseni se tavoite on kuitenkin muodostaa ihan oikeita pareja elävässä elämässä.
No siis eihän tuo nyt ole kummoinenkaan vaatimus jos kyseessä on mies joka etsii naista. Tulisi mieleen että onko joku poikkeuksellisen pieni mies kyseessä, minä haluan tuntea itseni pieneksi miehen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä minkä painoisesta ukosta on kyse. Oikeastaan olennaisempaa on se ymmärtääkö mies yleensäkään naisten ja miesten elimistön toiminnan eroja ja millä tavalla hormonit vaikuttavat lihaksistoon.
Mieshän on helposti lihaksikas, vaikka vain lojuisi sohvalla suurimman osan ajasta, ja lihas polttaa kaloreita vaikka loikoillessa. Inhoan miehiä jotka ovat pitkiä, jänteviä ja sen takia luonnostaan laihoja, eivätkä ymmärrä mitä kaikkea sama painoindeksi vaatisi lyhyeltä naiselta.
Syömistä kulutuksen mukaan ja hieman liikuntaa? Aika rankkoja vaatimuksia kyllä.
Sori, mutta ei ole varaa pitää painonhallintaa elämässä ykkösprioriteettina, kun muuten muut osa-alueet sakkaavat.
Nimenomaan. Sitäpaitsi Tinder on pelkkä lihatiski netissä, ei sieltä tosissaan mitään puolisoa haeta.