Kuinka törkeänä pidät miehen tekstiä deitti-ilmoituksessa: "toivon että painat minua vähemmän"
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Kuten ketju osoittaa, ei miehen hirväesti kannata laittaa vaateita/ omia toivomuksia treffi-ilmoituksiin. Ne alkaa harmittaa naista, eikä treffeille ylipäätään pääse.
Jos nainen ei sitten vastaa niitä kriteerejä, joita ääneen ei saanut sanoa, niin treffien jälkeen ne voi vain näppärästi ghostata tai selittää jotain jostain kemiasta.
Toki ongelma tässä on se, että kaikilta menee aikaa hukkaan, mutta ei tässä pelissä ole täydellstä strategiaa.
Ei kyse ole mistään harmituksesta ja tämäkin on selitetty jo moneen kertaa. Tuollaisten _ääneen listaaminen_ on junttia ja kilomääräinen vaatimus ylipäätään typerä. Naiset eivät halua junttia, typerää kumppania. Se itseään pienempää hakeva mies voi todeta naisen koon kuvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin toivon miehenä että nainen painaa minua vähemmän. Olen itse pitkä ja vaikka olenkin normaalipainoinen, niin nainen joka olisi minua painavampi olisi joko todella ylipainoinen, tai valtavan pitkä ja lihaksikas. Tiedän yleisestä elämänkokemuksesta, että en sellaisille syty.
Jos itse painan 94kg niin aika harva nainen painaa enempää, enkä usko että viehättyisin yhdestäkään.
Mutta pitäisikö sinun todella kirjoittaa se profiiliisi, eikö riitä että katsot naisen kuvat ja päätät niiden perusteella kelpaako vai ei? Vai olisiko sulle siis oikeasti ok että nainen on 150cm 93kg sohvaperuna, kun taas 180cm 95kg aktiiviurheilija ei sopisi? En ymmärrä.
No haloo? 95 kiloinen aktiiviurheileva nainen on oikeasti marginaalitapaus, siis puhutaan jostain todella raskaansarjan kehonrakennuksesta tai kuulantyönnöstä, jos näin ei ole niin sitten puhutaan ihan tyypillisestä ylipainoisesta joka nyt sattuu sen lisäksi urheilemaan. Kyllä mä naisena hyväksyn sen tosiasian että on miehiä joiden ihanne on jotain muuta kuin yksikään kolmesta edellämainitusta.
Eikö sun mielestä ole outoa että se 150vm 93kg sohvaperuna kuitenkin kelpaisi?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka törkeänä pidätte naisen teksitä deittiprofiilissa ''sun on oltava yli 180cm pitkä''? Pituuten ei voi vaikuttaa, painoon yleensä voi.
Ihan yhtä tökerö ja juntti on se nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok, kuten sekin, että heteronainen toivoo treffikumppaninsa olevan häntä pidempi.
Laittaisin itse kummatkin näistä vasemmalle lähtemättä tarkistamaan paino- tai pituuseroa.
Saa haluta, minäkin haluan kumppaniltani tiettyjä asioita. Yksi on fiksu itseilmaisu.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka törkeänä pidätte naisen teksitä deittiprofiilissa ''sun on oltava yli 180cm pitkä''? Pituuten ei voi vaikuttaa, painoon yleensä voi.
Mutta se on silti yleisellä tasolla hyväksytympää. Nainen on Tinderissä paljon arvokkaampi (kuin 98,5 prosenttia mieskäyttäjistä) ja saa kyllä miehiä, vaikka hän listaisikin pituusvaatimuksen.
Itse toive on ihan ok. En minäkään naisena haluaisi miestä, joka olisi pienikokoisempi kuin minä. MUTTA en ikinä vetäisi oikealle miestä, joka julkisessa omalla naamallaan tehdyssä deitti-ilmoituksessa heittelisi jotain potentiaalisen kumppanin painoon liittyviä kommentteja (ihan mitä tahansa). Nolo tyyppi. Eiköhän se koko suurin piirtein selviä kuvista.
Vierailija kirjoitti:
En pidä kumpaakaan törkeänä vaan huonoina käytöstapoina ja ahdasmielisyytenä, musta ihmiset ampuu itteään jalkaa näillä tiukoilla ulkoisilla kriteerilistauksilla. Sitäpaitsi miksi tehdä asiasta numeroa kun helposti saa selville katsomalla ja mitään suustaan päästämättä, onko toinen ulkoisesti sopiva vai ei.
Vierailija kirjoitti:
No toivon mäkin että mies painais mua enemmän mutta en mä sitä nyt herranjestas ääneen menis möläyttämään
Mun mies painaa vähemmän kuin minä mutta jos olisin sen takia skipannut hänet, niin satavarmasti en olisi löytänyt hänen veroistaan .
Jos antaa tuollaisen yksittäisen ominaisuuden ratkaista pelin, saattaa " hävitä" muissa ominaisuuksissa.
Sellaisissa, joita on vaikea yhtä helposti mitata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se on silti yleisellä tasolla hyväksytympää. Nainen on Tinderissä paljon arvokkaampi (kuin 98,5 prosenttia mieskäyttäjistä) ja saa kyllä miehiä, vaikka hän listaisikin pituusvaatimuksen.
No pitäiskö miesten sitten alkaa laajamittaisesti boikotoida pituusvaatimuksia esittäviä naisia, jotka lakkaisivat sitten tekemästä näin päästäkseen deiteille?
Niin... jokainen tietää miksi miehet eivät ikinä tekisi näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, monista syistä johtuen aidosti miestä etsivien naisten profiileja on tinderissä
max 10% käyttäjistä.
Jos sitä ei voi hyväksyä, ei kannata olla Tinderissä.
Ihan yhtä törkeää kuin se, kun suominaiset huutavat, että miehen tulee olla naista pitempi.
M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin toivon miehenä että nainen painaa minua vähemmän. Olen itse pitkä ja vaikka olenkin normaalipainoinen, niin nainen joka olisi minua painavampi olisi joko todella ylipainoinen, tai valtavan pitkä ja lihaksikas. Tiedän yleisestä elämänkokemuksesta, että en sellaisille syty.
Jos itse painan 94kg niin aika harva nainen painaa enempää, enkä usko että viehättyisin yhdestäkään.
Mutta pitäisikö sinun todella kirjoittaa se profiiliisi, eikö riitä että katsot naisen kuvat ja päätät niiden perusteella kelpaako vai ei? Vai olisiko sulle siis oikeasti ok että nainen on 150cm 93kg sohvaperuna, kun taas 180cm 95kg aktiiviurheilija ei sopisi? En ymmärrä.
Minä en kirjoittaisi sitä profiiliin, koska sen ehkä kokee monet naiset vähän töykeänä. Ja tiedän että ihmisellä on muitakin ulottuvuuksia kuin paino.
Mutta mulle ei kelpaisi 150cm 93kg sohvaperuna, se olisi todella lihava. Mulle ei myöskään kelpaisi 180cm 95kg aktiiviurheilija, se olisi ihan liian lihaksikas. En tykkää kummastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä törkeää kuin se, kun suominaiset huutavat, että miehen tulee olla naista pitempi.
M25
Nuori mies puhuu vähän, mutta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon toiveen saisi pysymään parisuhteen/ hautaan asti? Sakkoja joka ylimääräisestä kilosta mikä menee toivojan painon yli?
Kai ymmärrät ettei se ole fysiologisesti ja hormonaalisesti mahdollista kuin osalla naisista. Jos on geenit ja vartalonmuodokltaan tikku. Ei se ole se tarkoitus!!!! Keho muokkautuu iän myötä, kuten piirteetkin, iho, kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25
Nuori mies puhuu vähän, mutta asiaa.
Olen 170 cm ja minulle riittäisi saman pituinen mies tai pidempi.
Se, että en halua lyhyempää miestä ei johdu miehestä vaan siitä, että sitten joutuisin häpeämään omaa pituuttani ja kokoani.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon toiveen saisi pysymään parisuhteen/ hautaan asti? Sakkoja joka ylimääräisestä kilosta mikä menee toivojan painon yli?
Toive on eri asia kuin vaatimus.
Lisäksi aika moni nainen jättää miehen kun toiveet / vaatimukset eivät enää täyty.
Toivon ettet ole juoppo... se voi täyttyä aluksi ja myöhemmin jos miehestä tulee alkoholisti niin eiköhän ole aika selvää että joko mies muuttuu tai muuttaa.
Miksi sama ei kävisi naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on miesten oma valinta, jos kelpuuttavat junttimaisesti toimivan naisen. Se, että miehet eivät vaadi mitään sosiaalisen kanssakäymisen hallitsemista ja jos miehille epähieno töksäyttely on ok, ei ole mikään syy naisten alkaa tyytyä yhtä huonoon käytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuten ketju osoittaa, ei miehen hirväesti kannata laittaa vaateita/ omia toivomuksia treffi-ilmoituksiin. Ne alkaa harmittaa naista, eikä treffeille ylipäätään pääse.
Jos nainen ei sitten vastaa niitä kriteerejä, joita ääneen ei saanut sanoa, niin treffien jälkeen ne voi vain näppärästi ghostata tai selittää jotain jostain kemiasta.
Toki ongelma tässä on se, että kaikilta menee aikaa hukkaan, mutta ei tässä pelissä ole täydellstä strategiaa.
Jos mies itse ei ole laittanut painoaan esille, niin tuollainen toive on yhtä tyhjän kanssa. Kyllä minäkin luulen, että kyseinen mies painaa maksimissaan 60 kiloa.
No haloo? 95 kiloinen aktiiviurheileva nainen on oikeasti marginaalitapaus, siis puhutaan jostain todella raskaansarjan kehonrakennuksesta tai kuulantyönnöstä, jos näin ei ole niin sitten puhutaan ihan tyypillisestä ylipainoisesta joka nyt sattuu sen lisäksi urheilemaan. Kyllä mä naisena hyväksyn sen tosiasian että on miehiä joiden ihanne on jotain muuta kuin yksikään kolmesta edellämainitusta.