Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka törkeänä pidät miehen tekstiä deitti-ilmoituksessa: "toivon että painat minua vähemmän"

Vierailija
10.03.2023 |

Onko kuinka törkeä vaatimus

Kommentit (249)

Vierailija
41/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies saa vaatia, että nainen painaa häntä vähemmän. Vaatiihan naisetkin että mies on pitkä ja paksu lompakko. Jos minä olisin mies, en haluaisi lih&avaa tyttöystävää. Lih&avat eivät sytytä minua eroottisessa mielessä. 

Terveisin hoikka nainen

Vierailija
42/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellistä puhetta. Ei törkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla voi olla merkitystä seksissä. Ratsastusasennossa voi miehen luut olla lujilla massan alla. Muut asennot kyllä sitten sopivat paremmin.

Painava nainen kyllä sitten pitää miehen allaan niin, että tämä ei pääse kesken kaiken pois.

Vierailija
44/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainkaan. Skippaan vaan suoraan.

Vierailija
45/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella saa olla sellaiset toiveet kuin haluaa, mutta jos on kovin tiukat kriteerit on turha valittaa yksinjäämisestä.

Vierailija
46/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla voi olla merkitystä seksissä. Ratsastusasennossa voi miehen luut olla lujilla massan alla. Muut asennot kyllä sitten sopivat paremmin.

Eikö ekoilla treffeillä selviäisi, millainen vartalo toisella on? Ehkä ei kilomäärää, mutta näkeehän se, onko toinen hoikka vai lihava vai jotain siltä väliltä.

Vierailija
47/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos painaa yli 100kg niin sitten varmaan suurinosa naisista painaa vähemmän. Jos taas 65kg niin sitten voi olla enemmän painavempia naisia.

Vierailija
48/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä toiveita olla.

Skippaisin, koska olen läski.

Vierailija
49/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entäs tällainen tyyppi,johon törmäsin. Miehellä oli todella pitkät hiukset ja hän oli kirjoittanut esittelytekstiinsä jotenkin näin "...ensitreffeillä tarjoaa kahvit se, jolla on lyhyempi tukka."

Ihana :D

Vierailija
50/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin on rehellinen toiveissaan ja jos on ilmoittanut painonsa, niin aika helppo katsoa että täyttääkö toiveen vai ei. Ja jos tyyppi on vaikka joku painointoilija niin kuin täällä jotkut pakkomielteisesti, niin eipähän tarvitse hukata aikaa.

Mitä siitä loukkaantua, itse varmaan skippaisin vaikka todennäköisesti painaisinkin vähemmän.

Vierailija
51/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ihan kohtuullinen pyyntö.

Itse olen mies, enkä edes koe ongelmana sitä että nainen painaisi minua enemmän. Mutta ymmärrän että joillekin miehille tuo voi olla ongelma, eikä siinä ole mielestäni mitään väärää.

Vierailija
52/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan hyvä viesti deitti-ilmoituksessa, kertoo naisille heti alkuunsa ettei kannata tuhlata moiseen aikaa. Ei siinä, etteikö saa olla preferenssejä ja poliittisesti epäkorrektejakin sellaisia, mutta vain tyhmä ihminen niitä huutelee ääneen. Moni varmaan vielä muistaa, mitä kävi maajussi-Maunolle, kun koitti vihjata että tykkää normaalipainoisista naisista? Sinänsä ihan kaikki oikeus olla tuon hakukriteerin kanssa liikenteessä, mutta  vain totaaliurpo sanoo sen ääneen. Kävi niin, ettei Maunolle juuri kirjeitä tullut, vaan aika tehokkaasti onnistui nopeasti karsimaan suuren osan naisehdokkaita. Onnea Mauno! 

Vierailija
53/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset usein painaa livenä aika paljon enemmän kun verkossa. Se nyt vaan on niin. Ei kaikki, mutta varmaan ne jotka sitä tekee, niin saa sitten rampata useammin treffeillä.

Vierailija
54/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuossa ole mitään törkeää. Samoin todella moni nainen toivoo miehen olevan häntä pidempi. Ja ihan suoraselkäistä kertoa se suoraan, säästää kaikkien aikaa.

Vierailija
55/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin toivon miehenä että nainen painaa minua vähemmän. Olen itse pitkä ja vaikka olenkin normaalipainoinen, niin nainen joka olisi minua painavampi olisi joko todella ylipainoinen, tai valtavan pitkä ja lihaksikas. Tiedän yleisestä elämänkokemuksesta, että en sellaisille syty.

Jos itse painan 94kg niin aika harva nainen painaa enempää, enkä usko että viehättyisin yhdestäkään.

Vierailija
56/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei törkeä, mutta kertoo että kyseessä erittäin pinnallinen ihminen jolle millään muulla kuin ulkonäöllä ei ole väliä joten skippasin suoraan vaikka todennäköisesti painankin vähemmän.

Vierailija
57/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainkaan törkeänä, hyvä että sanoo suoraan, mitä haluaa. Itse en tuollaiseen mieheen tutustuisi, koskaan kun ei tiedä, mitä painon kanssa tulee tapahtumaan esim. jos sairastuu.

Vierailija
58/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä törkeänä, mutta luotaantyöntävänä kuitenkin. Tulee jotenkin vähän autistivibat kaverista. Sellaiset että pitäisi aina olla vähän varpaillaan seurassa että mitä se seuraavaksi möläyttää.

Vierailija
59/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ensitreffit tehdään pitkälti ulkonäön perusteella. Sinkkuna olin jopa alipainon puolella.

Nyt paino lisääntyy, vuosi vuodelta

Vierailija
60/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään kenenkään ei pidä alkaa millekään sellaisen kanssa, joka ei kiinnosta. Vaikka ilmoituksessa olevana tuo antaa miehestä ehkä vähän tyhmän mielikuvan niin hällä on siihen oikeus. Toisaalta luulen, tai oikeastaan olen kavereilta kuullut, että miehille ei juurikaan niitä vastauksia tule niin ehkä olisi järkevämpää ensin odotella niitä vastauksia ja yhteydenottoja ja sitten ihan vaan itse katsoa, minkä verran kyseinen nainen painaa. Voihan se olla, että siinä vaiheessa on jo tutustunut persoonaan, joka ehkä viehättää ja ulkoisten asioiden merkitys hälvenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi