Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka törkeänä pidät miehen tekstiä deitti-ilmoituksessa: "toivon että painat minua vähemmän"

Vierailija
10.03.2023 |

Onko kuinka törkeä vaatimus

Kommentit (249)

Vierailija
21/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ei ole erityisen pahasti sanottu. Jos ei halua ylipainoista, niin eikö tuo ole aika nätti ilmaisu. Itsekään en haluaisi ylipainoista miestä.

Vierailija
22/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetoaa varmaan naispuolisiin liikuntaintoilijoihin.

Ei vetoa. Tuo kertoo vain siitä että kyseessä on omasta koostaan epävarma pikkumies, joten vasemmalle menee.

T: 168/52 liikuntaintoilija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaisi tuollaiselle. Vaikka painoa on 53kg, eli varmasti vähemmän.

Vierailija
24/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin sillä pitäisi lukea myös oma paino profiilissa.

Niin pitäisi. Itse painan 58 kg, mutta on niitä minua kevyempiä miehiäkin. Joten vähän vaikea luvata painavansa vähemmän, jos mies ei ensin kerro omaa painoaan. Tosin en kyllä vastaisi töksäyttelijälle muutenkaan, mutta periaatteessa...

Vierailija
25/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo ei ole erityisen pahasti sanottu. Jos ei halua ylipainoista, niin eikö tuo ole aika nätti ilmaisu. Itsekään en haluaisi ylipainoista miestä.

No eihän tuo nyt kerro että se mies olis itse normaalipainoa nähnytkään...

Vierailija
26/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitään, mutta skippaisin paino- ja pituusrajoja latelevat ihmiset. 

Vierailija
27/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Vierailija
28/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kuulla tuollaisia yksityiskohtia miehen aiemmista suhteista. Voin kyllä painaa hiljaakin jos siihen asti päästään

Vierailija
29/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää painaa.

Vierailija
30/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pitäisi. Itse painan 58 kg, mutta on niitä minua kevyempiä miehiäkin. Joten vähän vaikea luvata painavansa vähemmän, jos mies ei ensin kerro omaa painoaan. Tosin en kyllä vastaisi töksäyttelijälle muutenkaan, mutta periaatteessa...

Aika harvassa on miehet, jotka painaa alle 58kg.

Vierailija
31/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo toive/kriteeri itsessään niin ihmeellisen erikoinen ole, mutta kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen tai kirjoittaa ilmoitukseen. 😀 Kertoo siitä, että tyyppi ei ymmärrä mikä on sopivaa puhetta tai käytöstä sosiaalisissa tilanteissa ja voit odottaa, että hän töksäyttelee paljon muutakin.

Vierailija
32/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinä on mukana sen oma paino? Jos ei niin sitten on törkeää koittaa saada muut johonkin arvausleikkiin mukaan.

Vierailija
33/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota tarvitsisi sanoa. Kyllähän painon näkee kuvasta. Tylsä tyyppi.

No, ei näe. Mm vanha kuva, kuvakulma, jne.

Jos joku huijaa kuvillaan, niin miksi sama huijari ei valehtelisi painoa? Treffeillähän totuus paljastuisi kuitenkin, mutta koska jotkut ilmeisesti haluavat silti päästä treffeille, niin kyllä sellainen tyyppi valehtelisi tässä kohtaa painonsa. Joten sikäli turhaa kysyä painoa, kun se ei karkota kaikkia ylipainoisia, mutta sen sijaan saa ne normaalipainoiset swaippaamaan vasemmalle.

Vierailija
34/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ilmotettu kaksi lukua eikä oo varmaa tietoa kumpi on pituus ja kumpi paino.

Esm.

165/165

Niin ei kannata kysyä. Molempi vastaus on oikein.

Vierailija
35/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ollut Tinderissä?

Vierailija
36/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten monet, skippaan kaikki joilla on tällaisia typeriä tarkkoja rajoja ilmoitettuna kumppanille. Olkoot mitä tahansa kriteereitä, mutta ei niitä hyväkäytöksinen ihminen ääneen huutele. Sitäpaitsi joku joka painaa kilon vähemmän kuin ko mies voi olla paljon pulskempi kuin joku, joka painaa 10kg enemmän. (Jos ensin mainittu ei harrasta liikuntaa ja on omena, ja jälkimmäinen liikunnallinen tiimalasi). Eli ei tällä säännöllä edes saavuta niitä tuloksia mitä oletan ko tyypin hakevan. On siis sekä tietämätön hyvästä käytöksestä että typerä.

Ja kyllä, sama pätee myös joidenkin naisten esittämiin pituusvaatimuksiin, tottakai. Ja miesten, minulta kysytään myös miesten toimesta erittäin usein pituutta. Ei tämäkään ole sukupuolesta kiinni.

Vierailija
37/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan, mutta jos toiveena on itseä kevyempi nainen, kannattaa silti laittaa se oma paino ilmoitukseen. Eihän kukaan voi muuten tietää, painaako mies itse 57kg, 75kg, 90 kg vai 160kg. 

Vierailija
38/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten monet, skippaan kaikki joilla on tällaisia typeriä tarkkoja rajoja ilmoitettuna kumppanille. Olkoot mitä tahansa kriteereitä, mutta ei niitä hyväkäytöksinen ihminen ääneen huutele. Sitäpaitsi joku joka painaa kilon vähemmän kuin ko mies voi olla paljon pulskempi kuin joku, joka painaa 10kg enemmän. (Jos ensin mainittu ei harrasta liikuntaa ja on omena, ja jälkimmäinen liikunnallinen tiimalasi). Eli ei tällä säännöllä edes saavuta niitä tuloksia mitä oletan ko tyypin hakevan. On siis sekä tietämätön hyvästä käytöksestä että typerä.

Ja kyllä, sama pätee myös joidenkin naisten esittämiin pituusvaatimuksiin, tottakai. Ja miesten, minulta kysytään myös miesten toimesta erittäin usein pituutta. Ei tämäkään ole sukupuolesta kiinni.

Tuo on totta. Itse olen normaalipainon alarajoilla, mutta silti keskivartalolihava. Ei sitä tosin vaatteet päällä huomaa, mutta kuitenkin moni minua painavampi voi olla huomattavasti parempikroppainen.

Vierailija
39/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä kaikenlaista toivoa. Minusta typerää kirjoittaa tuollaista vaatimusta kuitenkaan profiiliin, joten skippaisin.

Vierailija
40/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla voi olla merkitystä seksissä. Ratsastusasennossa voi miehen luut olla lujilla massan alla. Muut asennot kyllä sitten sopivat paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi