Jannella, 35, on miljonäärien luottokortti kertoo nyt, miten absurdeja asioita sillä saa
Kommentit (945)
Omilla rahoilla saa tietysti tehdä mitä laillisia juttuja haluaa, mutta itse nauttisin kyllä rahoista eri tavalla. Isona erona alkoholi, jota en joisi, vaikka olisi ilmaista. Mutta nämä ovat tietysti jokaisen omia valintoja.
Luulen että janne on ehkä lottovoittaja sanan oikeassa merkityksessä ja luonnut tällaisen imagon. Kielenkäyttö ei ainakaan viittaa vanhaan rahaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että janne on ehkä lottovoittaja sanan oikeassa merkityksessä ja luonnut tällaisen imagon. Kielenkäyttö ei ainakaan viittaa vanhaan rahaan.
Joo, vaikuttaa lähteneen keulimaan aika rajusti. Toki jos sitä fyrkkaa oikeasti on kymmeniä miljoonia hyvin sijoitettuna, niin voi riittääkin. Toisaalta näin jossakin, että asuisi rivitalossa eli hyvin tavanomaisesti. Se ei kyllä tuntuisi sopivan ollenkaan tähän kuvaan, jota tässä ilmeisesti yritetään luoda, vaan tosi äveriään ja leveästi elävän voisi kyllä olettaa asuvankin hulppeasti.
"Pariskunta yöpyi parin viikon ajan tyylikkään näköisen hotellin villassa ja maksoi yöpymisistä kymppitonnin. Majoitus ei kuitenkaan vastannut toiveita.
– Se oli tosi kallis ja ihan paska. Palvelutaso oli huono ja ruoka hirveää. Ei ollut huonepalvelua, ei tyyliin mitään samppanjoita, ei edes skottiviskejä."
No kyllä oli karu kohtalo.
Uskaltaa näyttää naamansa netissä. Joku vielä kidnappaa ja vaatii lunnaita.
Vierailija kirjoitti:
"Pariskunta yöpyi parin viikon ajan tyylikkään näköisen hotellin villassa ja maksoi yöpymisistä kymppitonnin. Majoitus ei kuitenkaan vastannut toiveita.
– Se oli tosi kallis ja ihan paska. Palvelutaso oli huono ja ruoka hirveää. Ei ollut huonepalvelua, ei tyyliin mitään samppanjoita, ei edes skottiviskejä."
Jos ei ole 50 yo signle malttia ja do perignottia niin loma on pilalla. Asioita, joita rahaihmiset osaavat arvostaa, ja kuuluvathan hyvät juomat hyvään lomaan. Ymmärrän täysin pettymyksen, varsinkin jos maksaa kymppitonnin majoituksesta eikä ole saatavilla edes perus tarpeita. Toisille riittää kämänen motelli ja lämmin lonkero, toiset haluavat laatua. Luulisi rahalla saavan, mutta olen huomannut, että näin ei todellakaan aina ole.
Odotan iltapäivälehtien seuraavaa artikkelia jossa aletaan valoittaa totuutta tästä "perheestä"
nousukiito kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole 50 yo signle malttia ja do perignottia niin loma on pilalla. Asioita, joita rahaihmiset osaavat arvostaa, ja kuuluvathan hyvät juomat hyvään lomaan. Ymmärrän täysin pettymyksen, varsinkin jos maksaa kymppitonnin majoituksesta eikä ole saatavilla edes perus tarpeita. Toisille riittää kämänen motelli ja lämmin lonkero, toiset haluavat laatua. Luulisi rahalla saavan, mutta olen huomannut, että näin ei todellakaan aina ole.
Kyllähän skottiviskiä ja sampanjaa olisi kaikki muut saanut sinne hommattua, paitsi näköjään Janne, joka tuntuu olevan täysin niiden palveluiden varassa, mitä hotelli sattuu tarjoamaan. Henkilön kahden viikon loma kaatuu siihen, ettei kymppitonnin villasta löydy sitä juomaa, mitä haluaisi juoda, niin onhan tuo kädetöntä..
Juuri jos on sitä ylimääräistä rahaa, niin saa lähes mitä tahansa hoidettua aina reissussa. Jos on vähän pihimpi, niin voi taksilla käydä ihan itse kaupasta hakemassa juomat ja pyytää hotellipalvelijaa kantamaan juomat villaan taksista.
Ilmeisen karmea kokemus, kun useiden vuosien jälkeenkin pitää siitä iltapäivälehdessä tilittää.
Toi ei tiedä ns luksuksesta mitään, hinta ratkaisee. Varmaan sen tonnin skumppakuitin toinen puoli on hyvityslasku kun tilasi väärää juotavaa vissyveden sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Toi ei tiedä ns luksuksesta mitään, hinta ratkaisee. Varmaan sen tonnin skumppakuitin toinen puoli on hyvityslasku kun tilasi väärää juotavaa vissyveden sijaan.
Aika "hyvä" wannabe kuitenkin?
Jos minulla olisi käytössä noin paljon rahaa, voisi sillä tehdä paljon hyvää samppanjan ostelun tms. sijasta. Varmasti kyllä itsekin nauttisin varallisuudesta, mutta eri tyylillä.
Yksi vaihtoehto tuli mieleen, miten tuo voisi olla mahdollista. Esim. itse olemme antaneet perheemme sijoitusyhtiölle osakaslainaa (toki huomattavan vaatimattomia summia, mutta jollakin muulla nämä voivat tietysti olla vaikka 10-100 kertaa suurempiakin), jotta yhtiö on pystynyt toimimaan, ja osakaslainaa on sitten voinut nostaa takaisin yrityksen tilanteen sen salliessa. Itselle yhtiöstä palautuva laina ei ole tietenkään tuloa (vain korkotuotto olisi), eikä itselle palautuva laina siis näy myöskään verokoneessa. Eli teoriassa jos olisi perintöä antanut lainaksi sijoitusyhtiöönsä ja sitä lainaa sitten nostelisi vähitellen takaisin?