Jannella, 35, on miljonäärien luottokortti kertoo nyt, miten absurdeja asioita sillä saa
Olisinpa yhtä rikas
Kommentit (945)
Rahalla saa tyhjiä kulutushyödykkeitä, mutta ei näköjään henkistä pääomaa
Mulla oli vihreä AMEX työn puolesta käytössä yli 10 vuotta. Niinkuin moni jo sanoikin, musta AMEX Centaurion on ihan eri kortti. Vihreä AMEX on mun mielestä maailman pskin yrityskortti, se käy maailmalla niin harvassa paikassa vrt Mastercard ja Visa. Mitään hyvää en kortissa nähnyt, yleensä se ei esim hotelleissa edes käynyt. Muistaakseni siinä oli "rajaton luotto", ja vaikka kuinka miettii niin vaikea keksiä mihin sitä tarttisi. Siviili Masterissa mulla 5000 euron luotto, eipä ole vielä niin pitkää ulkomaan reissua ollut että uhkaisi raja tulla vastaan.
Onneksi nyk duunipaikassa annettiin käteen Mastercard.
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa, että tuo mies on vasta 35-vuotias.
Pahan näköinen.
Kotari kirjoitti:
Ja rahalla ei saa makua, musta puku ilman skragaa.....jenkeissä "oikeiden ihmisten piirissä" luultaisiin hautaustoimiston virkailijaksi joka on ottanut skragan pois ettei sille valu sinapit. Vain urpot käyttävät mustaa pukua muualla kuin hautajaisissa.
Hänellä oli puku päällä mutta ei kuitenkaan kenkiä jalassa. 😄
Kaipa noista korteista on jotakin muutakin hyötyä, kuin pääsy johonkin loungeen? Tuntuu aika turhalta koska onhan näillä ihmisillä rahaa maksaa itselleen pääsyt vaikka mihin ja mitkä vaan palvelut.
En jaksanu lukee loppuketjua. Mut eilen kun katoin tubee, tuli väliin AmExin mainos jossa sanottiin "se ei ole kortti, se on elämäntapa".
Haisee sissimarkkinoinnilta kun juuri yhtä aikaa on suorana sitaattina haastiksessa, olisko Janne/toimittaja saanut jotain bonareita tuosta haastattelusta.
Miten kaikki menee läpi ihmisiin. Jos minä menen tosi-telkkariin kertomaan, että olen saksalainen prinssi ja annan siitä haastatttelun iltapäivälehteen, niin sitten kaikki luottavat sen olevan totta?
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän vaatimattoman näköinen vaimo. Tuo mies saisi kenet vaan silikoniblondin. Ei ulkonäkönsä, vaan rahojensa vuoksi. Mutta vissiin pitää olla status tässäkin, eli lääkäri-vaimo
No jospa tää vaimo on kiva ja mieluisa eikä hän halua silikonibimboa? Miksei kaikilla varakkailla miehillä ole silikoniblondia? Miksi esim Zlatan on kaks vuosikymmentä katsellut itseään yli 10v vanhempaa Helenaa kun varmaan nuoremmankin saisi?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu että esittää rikasta. Kaikki rikkaat joita tunnen yksikään ei ole tommonen.
Tämä. Oikeasti rikkaalla ei ole mitään tarvetta leveillä näin. En siis edes lukenut juttua, otsikko ja kaverin (55v?) kuva riitti. Tarina peritystä rahasta vain kirsikka pannukakun päällä.
Näyttää siltä, että se absurdi asia, mitä Janne sai kortillaan, on kritiikki Vauva-palstalla.
Lääkärivaimonkin pätevyyttä arvostellaan, vaikka nainen on oletettavasti vähintään aloittanut opintonsa ennen Jannen tapaamista. Miehen luottokortti ei ole vaikuttanut naisen lääketieteelliseen pääsemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän vaatimattoman näköinen vaimo. Tuo mies saisi kenet vaan silikoniblondin. Ei ulkonäkönsä, vaan rahojensa vuoksi. Mutta vissiin pitää olla status tässäkin, eli lääkäri-vaimo
No jospa tää vaimo on kiva ja mieluisa eikä hän halua silikonibimboa? Miksei kaikilla varakkailla miehillä ole silikoniblondia? Miksi esim Zlatan on kaks vuosikymmentä katsellut itseään yli 10v vanhempaa Helenaa kun varmaan nuoremmankin saisi?
Tällä vaimollahan on todennäköisesti isommat tulot lääkärinä kuin Jannella.
Ovatko tässä muuten mielestänne oikeasti uskottavan rahoitusalalla työskentelevän konsultin firman sivut?
Sanoisin, että koko tämä rikkaana esiintyminen on julkisuustemppu ja parodiaa tai sitten nokkela ja ilmainen tapa tehdä itsestään kuuluisa. Jälkikäteen voi sitten paljastaa, että hei, se oli kaikki vain läppää, mutta silloin on jo päässyt eteenpäin julkkiksen urallaan.
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa tyhjiä kulutushyödykkeitä, mutta ei näköjään henkistä pääomaa
Eipä se henkinen pääoma rahattomienkaan keskuudessa läsnäolollaan loista kun palstan kommentteja lukee.
Miksi tällaisia roskajuttuja edes kirjoitetaan? Onkohan kaveri itse soittanut iltikseen kaverien puutteessa?
Tuuba kirjoitti:
Miksi tällaisia roskajuttuja edes kirjoitetaan? Onkohan kaveri itse soittanut iltikseen kaverien puutteessa?
Selviäähän se artikkelista, että jutun kirjoittaja on kiinnostunut asiasta, josta hänen mukaansa on vaikea saada tietoa.
Tuuba kirjoitti:
Minusta jutun aihe oli kiinnostava. Olisin halunnut kuulla, mitä absurdia kortilla voi saada. Se ei kylläkään selvinnyt jutusta.
Vierailija kirjoitti:
Tuuba kirjoitti:
Minusta jutun aihe oli kiinnostava. Olisin halunnut kuulla, mitä absurdia kortilla voi saada. Se ei kylläkään selvinnyt jutusta.
Kun osaa lukea, niin elämä helpottuu kummasti. Mars heti kouluun opiskelemaan ainakin lukemista. Todennäköisesti puutteita sinulla löytyy muussakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuba kirjoitti:
Kun osaa lukea, niin elämä helpottuu kummasti. Mars heti kouluun opiskelemaan ainakin lukemista. Todennäköisesti puutteita sinulla löytyy muussakin.
No kerrohan fiksumpana ne absurditeetit. Tiedätkö, mitä sana tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Eli jos olet miljonääri, saat ilmaista ruokaa ja kahvia kahviloista. Miksi ihmeessä? Juuri noillahan olisi varaa maksaa itse ruokansa.
Mustan Amexin vuosimaksu on muutaman tonnin, joten sillä ei saa ilmaista ruokaa, vaan kortin vuosimaksulla saa. Eikä tuo ole mikään luottokortti, vaan maksukortti.
Lukekaa nyt pöntöt artikkeli tarkemmin, pelkkä otsikko ja hajanaiset pätkät sieltä täältä ei anna koko kuvaa.
Ilmeisesti kaverilla on iso ongelma, että hänellä on paljon rahaa ja hän käyttää sitä runsaasti itselleen tärkeään luksukseen, mutta se tärkeä asia puuttuu, kaikki ihmiset eivät tiedä tästä! Nyt yrittää hommalle tehdä jotain. Ensin Rikkaat ja Rahattomat, nyt tämä. Eiköhän tämä ala poikimaan vähän kerrassaan muuta tositv:tä ja kutsuja Seiskan bileisiin ja juttuja Seiskassa.
Se on turhaa tuhlata 1000 dollaria sampanjapulloon, jos kukaan ei kuule siitä. Hukkaan heitettyä rahaa.
Kateus........kateus paistaa suurimmasta osaa kommentoijista.